14.part

83 4 3
                                    

Vošli sme do centra a Sam zbadala nejaké topánky,tak sme vstupili do obchodu a oproti bola taka Kaviareň a čo tam nevidim?

Damiena a Brith.

V tom momente sa mi slzy tlačili do oči a jedine čo som chcela vedieť bolo : ČO JE MEDZI NIMI!

Sam videla kam sa pozerám a vtiahla ma do medvedieho objatia a utešovala ma.

N:"Chcem vedieť čo je medzi nimi"

S:"Neboj,aj na to pride čas,pod si uživat den,aspon trocha zmenis myslienky"

Sam šla zaplatiť tie topánky,a musím uznať že boli fakt krásne a na ňu ako vyšité.

Vyšli sme z obchodu a šli do ďalšieho a zapáčilo sa mi tam Tričko s nápisom : Love me forever? .

Zobrala som si jedno a utekala ku riflám ktoré boli o kúsok ďalej a zobrala si : bledomodručke rifle a to tričko.

Šla som k pokladni a tam sa mi ešte zapáčil čierny obal na Iphone.Tak som si zobrala rovno aj ten.

P:" Bude to 56,99€"

Podala som jej peňiaze,ešte som počkala kým mi to zabalí a pobrala som sa smerom k vychodu,kde ma čakala Sam.

S:"Mám napad,a musis súhlasiť.Lebo ak nie tak sa urazim"

N:"Som samé ucho"

S:"Čo keby sme si večer do Baru kúpili šaty?"

N:"Nie je to až tak zlý napad,tak poďme si nejake tie sexy šaty kúpiť"

Sam ma schytila za ruku a ťahala ma do obchodu a hneď mi pohľad padol na čierne úzke šaty.
Pozrela som sa na Sam pohladom : Tieto.

Podišli sme k ním,obidve sme si zobrali svoju veľkosť  a šli do kabínky.

Pred kabínkov bolo mega veľke zrkadlo tak sme sa obidve pozerali na seba.Musím povedať źe sa mi tie šaty hodili.

S:"Počkaaj,dáme si Selfie"

Prikývla som a Sam vybrala mobil a odfotila to.Jasne že to pridala na Instagram : @NickiL #Best#day#and#night#with#you#Thanks❤.

Šla som si dať šaty dole a ešte si zobrať par veci taktiež aj Sam a šli sme k pokladni,prva som platila Ja.

P:"137,46€"

Pozrela som na nu ako puk a podala peniaze,Sam platila o 5€ menej.

N:"Sam,ale ešte poďme do butiku.lebo nemáme topánky na večer."

Prikyvla a vošli sme do Obchodu s topánkami a mne pohlad padol na vybýjane čierne topánky na podpätku.

Tie som si zobrala a čakala jake si vyberie Sam,zobrala si klasické čierne na podpätku.

P:"45€"

Podala som jej ich a rozhodla sa íst na odchod.Šli sme okolo tej kaviarne a už tam nesedeli.Jak som mala naladu tak mi aj klesla.

Pred obchodnym centrom sme sa so Sam objali a dohodli ze pride ku mne o 20:00.

Nasadla som do svojho auta a sla pomali domov.

  ---DOMA---
Tasky som si dala do izby a šla som si niečo spraviť na jedenie,strasne som bola hladna.

Rozhodla som uvarit Bolonské špagety.Akurat som dávala Omáçu na vrch keď niekto zazvonil.

Šla som k dverám a keď som ich otvorila,tak som ostala zarazená.

Strasne moc dakujem kazdemu kto to čita.A hlavne mojej drahej podpore ZuzanaMarcinkov za to ako ma povzbudzuje.Budem sa snažit pisat častejšie :3 ❤❤

-Nicol

Real love or?Where stories live. Discover now