Zobudili ma slnečne luče ktoré mi udierali do tváre.
Pootvorila som troška oči aby som sa pozrela na spiaceho Damiena ale druhá strana postele bola prazdna.Pomali som sa postavila a šla do kupelne sa osprchovať.
Otvorila som kupelnu a vstupila a hned v zapätí aj zavrela,kedže som bola nahá tak som len vošla do sprchy,a pustila vodu.Na vlasy som si naniesla šampón a hneď nato rozčesavadlo,vmasirovala dp vlasov a oblachla.Na telo som si naniesla šampón s vônou Jahody.
Vypla vodu a vyšla zo sprchy,obmotala si uterak okolo tela a chvilku sa pozerala do zrkadla.
"Chcelo by to zmenu"-povedala som sama pre seba.
Otvorila som dvere a podišla k šatniku a vybrala : čierne čipkovane spodne pradlo.
Legíny a s trickom na ramienka s napisom True love,never ends.Keď som sa obliekla zbehla som dole a tam stál Damien a robil ranajky.
Chcela som ho prekvapiť,tak som šla velmi pomali aby ma nebolo počuť,ale zakopla som a zletela. "Čistá ja"-pomyslela som si.
"Zlato? Čo sa stalo?"-počula som damiena ako krici
"Nic,iba som zakopla"-povedala som no skor zakričala.
Postavila som a sadla za stôl a Damien niesol palacinky.
Položil ich predomňa a ja som musela povedať "WOW".N:"Čo budeme robiť dnes?"
D:"Mám napád"
N:"Aký?"
D:"Zoznámim ťa s mojimi chalanmi"
N:"Keď to tak chceš,tak sa neviem dočkať"
Po raňajkach som sa šla prezliecť(Galeria)
Zbehla som dole a Damien už čakal.D:"Ideme?"
N:"Ano"
Vyšla sme z domu,zamkla som a nasadla do auta.
Cesta bola krátka,šli sme k Damienovi.
On tam žije z 3 kamarátmi.Auto sa zastavilo,cely čas v aute bolo ticho.
D:"Pripravená?"
Iba som prikývla a vyšla von z auta.Damien zamkol a otvoril dvere od domu.
Vošli sme cez predsieň do obyvačky a mne pohlad padol na jedneho z tých chalanov.Modré oči,blond vlasy a krásny úsmev.
Damien si podal s každym ruku a povedal :Toto je Nicol,moja priateľka.
"Nicol toto je Denny"-ukázal na toho blondáka.
"toto je Luky"-Hnedovlasy a hmede oči.
"A Nika už poznáś"-povedal a ja som zo seba dostala len "Ahojte".
"Mám nápad,podme si pozrieť horror"-povedal Denny.
Všetci prikývli a Denny tam šiel niečo zapnuť.Nedokazala som sa nepozerať na neho,bol na zjedenie.
Sadla som si vedľa Damiena a on si preplietol prsty somnov a začal sa horror.Započula som nejaký buchot z hora a zlakla som sa.Denny sa pozrel na Damiena pohladom "chod sa pozriet".Damien sa postavil a vyšiel po schodoch hore,Denny si ma prisunul bližšie a zrazu ....