Zapla som Notebook a šla na Facebook a dam ma zarazila sprava od Damiena..
Damien Swag:"Ahoj Nicol,chcel som sa ťa spýtať či by si nešla niekedy von?"
Nicol Love:"Ahooj,Ano kludne len povec kde a kedy a môžme"
Damien Swag:"Zajtra o 15:15 v parku"
Nicol Love:"Dobre budem tam,teraz mi prepác ale pojdem sa učit tak zatial"
Damien Swag:"Ahoj :*"
*Z POHLADU NICOL*
Od radosti som chcela skákať ale radšej som zavolala Ellie..
Zvonilo a v tom zdvihol Thomas.
Thomas :"Prosim?"
Nicol:"Ahoj Thom,kde je Ellie?
Thomas:"Spí"
Nicol:"Aha,tak keď sa zobudí tak nech mi zavolá"
Zlozila som a šla sa učit zajtra máme :Sjl,Geo,Fyz,Anj,Hud,Mat,VUM
V duchu som si povedala :"Bose zajtra mám len 2 hodiny s Ellie"
Keď som sa doučila bolo 19:29,v tom som počula buchot dole..Zlakla som sa a potichu šla dole po schodoch..Všimla som si ze v kuchyni sa svieti,potichu som šla a v tom som videla ožrateho brata.
Nicol:"ty chces aby som dostala infarkt?!"-Zakričala som po ňom
Ray:"Jhe,segricka moja"
Nicol:"Rayen pod zoberem ťa do izby,lebo ani nevies kde si"
Schytila som Rayena a pomali šla s nim po schodoch.Musim uzať dosť tažký je,som zvedavá prečo sa tak ožral na začiatku týždňa.
Uložila som ho do postele,prikrila a šla do svojej.Na posteli mi svietil mobil,prišla mi SMS od Mami.
Maminka:"Nicol,prepáč ale musím ostať v práci a Otec šiel na služobku na Slovensko.Davajte si pozor :)"
Bola som celá štastná že mám volny dom ale zaujímalo by ma čo je z Rayenom,nevadi rano sa s nim porozpravam,odpisem mamine.
Pre Maminku:"Dobre Mami,zatial je to pohode.Rayen už spí.Bol dosť unavený :D"
Pozrela som sa na hodinky a bolo 20:57.Najvyšši čas si lahnuť a zapnuť wifi (:D)
10 upozornení na FB,3 správy
Pozrela som sa kto mi pise na Messengeri..
Damien,Ellie,Brith,Sam
Otvorila som spravu od Damiena.
Damien Swag:"Nicol si tu? :O "
Nicol Love:" Ano,prečo?"
Čakala som na odpoveď,pokial odpovedal pozrela som ostatne spravy a najviac ma zaujímala tá od Brith.
Brith BritusQa :"Počúvaj ma Love! Nerob si zalusk na Swaga! Je môj rozumela si ma?! Ak nie tak ti to môzem inako vysvetliť!
Bože čo si o sebe ona mysli? Že môže vlastniť každeho? Ani kamaradit sa nemožm zo žiadnym chalanom,lebo jej to vadi ohh..-Chodilo mi po hlave
Nechala som to len tak videnne a akurat mi Damien odpisal.
Damien:"Brith ma pozvala na oslavu piatkovu oslavu,mal by som íst?"
Z tejto spravy som dostala nôž do srdca,ale veď nechodime spolu ani nic podobne sme len kamarati.
Nicol:"Dami,ja neviem čo chceš ty,je to na tebe či pôjdeš alebo nie."
V tom momente som si vypla wifi a lahla som si na posteľ a plakala..A ani neviem ako a zaspala som.
*Ráno*
Zobudil ma Rayen ktory grcal na chodbe..Ano na chodbe nestihol na wc.Vysla som z izby a oznamila mu že si to uprace..Bolo 6:20.
Vošla som do izby vybrala zo skrine čo si dnes oblecem.Polozila na postel a sla do kupelne,dala si rannu sprchu a šla sa poobliekat bolo uz 7:10 bose..Bezala som do kupelne naniesla som si na pleť make-up,dala špiralu a linku a schytila tašku a bexala dole po schodoch na stole boli peniaze a papier pri nych:"Nici,kup si nieco na desiatu.Nemala som čas ti ju zabalit a Rayen nech ostane doma a upratat svoje zvratky.Mama"
Ked som to precitala zasmiala som sa.A obula Supry a šla este oproti do obchodu..Kupila Bagetu a Kofolu a šla pre Ellie.
Keď som bola pri dverach pocula som krik..Bala som sa co sa deje!
Ellie vyšla v slzach...
Nechcela mi povedat co sa deje..
*V ŠKOLE*
Celý den som sa snazila vyhýbať Damienovi..Naštastie dnes sme mali spolu až dve poslefne hodiny.
Ako zazvonilo som šla do triedy sadla si na mesto a Damien sa furt otáčal a usmieval sa..Matika prebehla velmi rychlo..:)
Ďalšia Bola VUM tu mam konečne s Ellie ale aj s Brith..Keď sme s Ellie vosli do triede hned som ostala v šoku...
ĎAKUJEM KAŽDEMU KTO TO ČITA VIEM ŽE TO JE KRATKE ALE AK SA MI PADARI DO VECERA NAPISEM 3. PROSIM MOHLI BY STE NAPISAT NAZOR?..
-NICOL