3.part

127 6 3
                                    

Damien sedel na lavici a rozprával sa z Nicom a v tom prišla Brith a dala mu jazyk do úst jak som to zbadala spadli mi učebnice a bežala som na záchody.Sadla som si na zem a hlavu položenu v dlaniach..

* Z POHĽADU DAMIENA*

Rozprával som sa s Nikom a v tom došla Brith.Myslel som že sa ide porozprávať a v tom mi dala Francuzáka.Počul som veľky rachot a pozrel som sa a videl som Nicol ako sa rozplakala a bežala preč,chcel som ísť za ňou e Brith ma nepustila,tak som jej dal facku a bežal za ňou ale Ellie ma zastavila že ide Ona.

Vravel som si v duchu:"Bose,toto som nechcel! Ale nie je to moja vinna! Ona mi dala pusu.Ja som to vôbec nečakal"

*Z POHĽADU NICOL*

Počula som ako sa dvere pootvorili.

Ellie:"Nicol,si tu?"

Nicol:"poď sem"

*Z POHĽADU ELLIE*

Neverila som vlastným očiam čo som práve videla..Bose Ona mu vážne dala francuzáka! Len som počula ako padli učebnice a už som videla len Nicol jak beži preč..čakala som na Damienovu reakciu.A zistila som že Damienovi zaleži na Nicol..

Šla som za nou ju ukludnit..

Ellie:"Nicol,prosim ťa prestan plakat..Veď sama si videla že to bolo nečakané!"

Nicol:"Ale videla si sama že si to nechal!"

Ellie:"Ahh..Nicol mala si vidieť jeho reakciu na to ked si zhodila učebnice..Nici pod zvoní"

*Z POHĽADU NICOL*

Zdvyhla som sa zo zeme,nemala som chuť isť do tej triedy.Ale kvôli Ellie som šla do triedy sadla som si na svoje miesto a nevnímala okolie.

Damien mi podal papierik a bolo na ňom :
"Nicol,prosim ťa prepác.Ja som nevedel co chce spravit..:( Dnes to plati?

Nemala som chuť ani náladu mu odpísať.Nechala som to tak a počuvala učiteľku keď zazvonilo Ja a Ellie sme sa pobrali domov ale cestou sme sa zastavili v parku.

Ellie si sadla na lavičku a bola dosť smutná(vždy si všimnem )

Nicol:"Ellie,čo sa deje?"

Ellie:"Ale nič,čo by sa malo diať?"

Nicol:"No,rano ked som šla k tebe som počula Thomasa a teba ako sa hadate.Co sa stalo?"

Ellie:"On volal s Rebecou! Chapeš? Ževraj aby ju ucil hrať na Gitaru!"

Nicol:"Ha-ha-ha!"Ellie poď pojdeme za ním k vám a porozpravaj sa s ním."

Ellie ma objala a šli sme..

Ellie odomkla dvere a videli sme sedieť Thomasa na gauči a hlavu mal v dlaniach a držal nejaky papier v rukách..

Ellie:"T-thomas stalo sa niečo?"

Thomas jej neodpovedal iba podal papierik a Ellie si musela sadnuť,podala mi to ten papier.

:"čo že?! On je chorý na srdce tak ako Ja?! Ale má to horsie..Bose.Veď to je málo % že dlho bude žit...Nedokážem to povedať Ellie!"-povedala som si v duchu.

Ellie sa pozrela na mňa aby som jej pomohla..

*Z POHĽADU ELLIE*

pozrela sa na Nicol aby mi trocha pomohla.

"Thomas, viem aké to je ale nieje také hrozné ako to znie. Zvládneš to. Máš tu Ellie,mňa a Marcusa. Spolu to dokážeme" povedala Nicol a postrapatila Thomasovy vlasy. Konečne sa zasmial!

Strašne som rada že mám Nicol..Šla som sa jej podakovať a v tom jej zazvonil telefón..

*Z POHĽADU NICOL*

Akurát mi Ellie chcela povedať niečo keď mi zazvonil mobil.Vybrala som ho a pozrela sa kto volá:"Neznáme číslo"

Bála som sa zodvihnuť ale dvihla som :

J:"Prosim?"

N:"Nicol,prosím ťa prepáč mi.Tak dnes to platí?"

Jak som počula toto,hneď vedela že je do Damien.

J:"Povies mi načo?"

D:"Chcem ti to vysvetliť,prosim Nicol"

J:"Ahh,dobre.Kedy..kde?

D:"o 16:30 v parku..Ďakujem :("

Zložila som a pozrela na hodinky bolo 15:50...

Zakricala som :"bosee,ja to nestihnem!"

Ellie na mňa pozerala ako na Puka a povedala som :"idem von s Damienom,večer piseme..Ahojte"

Nestihli ani zareagovat a vybehla som z domu a bežala k nám..Prišla som pri dvere a rychlo odomkla na chodbe som zhodila tašku,vyzula sa a bežala do izby..Zo skrine som vybrala(v mediach) a položila na posteľ. A šla do kupelne.Zhodila zo seba tie veci a dala si rychlu sprchu..Vyšla som utrela a šla do izby dala si čiste spodne pradlo a na to (neviem jak sa to povie :D)

A k domu čierne vans..Pozrela sa na hodinky bolo 16:20.Najvyšši čas vyraziť, kedze park mam kusok tak som tam bola za 5 minut..Ked som došla on tam sedel na lavičke..Potavil sa a ....

POKRAČOVANIE NABUDÚCE ❤

Ďakujem za to že to čítate..Strašne ste ma potešili :) Zbožnujem vas ❤❤ Názory si prosim ❤
-Nicol

Real love or?Where stories live. Discover now