Zabolelo ma v bruchu,skôr ako keby do mňa niekto niečo pychol.Vypadol mi pohár s ruky a už som počula len rozbitie.
"Nicki,čo sa deje?"- príbehol ku mne Damien a hned za ním aj Rayn.
slzy som mala na kraji a nevedela som čo mám robiť,ale po chvílke ma tá bolesť prešla.
"nič som v poriadku,len ma Honey buchla do brucha"-pozrela som sa na ných s úsmevom tvári.
obaja si sadli späť na svoje miesta,kde pred tým sedeli a ďalej sa rozprávali.
O 30 minút neskôr :
Tak chlapci môžte si sadnúť k stolu,večera je hotová,prajem vám dobrú chuť.Obaja si sadli k stoli a prevládala tichá večera,bola som docela rada že je tu ticho,lebo mi nebolo docela dobre.
Keď sme sa navečerali,tak som dala riad do umývačky "Nechaj Zlato,ja to zapnem"-pozrel sa na mňa Damien s ľutostou.
Nechapem prečo sa na mňa tak pozeral,ale pre zmenu to nechám tak.Nebudem to teraz riešiť.
N:"Tak braček poď ukážem ti izbu v ktorej budeš zatiaľ ubytovaní"R:"Hneď som pri tebe Nic,len si zbehnem do predsiene po kufre"
Pomalým krokom som šla po schodoch a hneď za mnou sa valil Rayn s asi 500 kuframi.(Srandujem)
Otvorila som dvere od hosťovskej izby :"Tak dúfam že sa ti tu bude páčiť!"
R:"O to sa neboj Tupelo"- vtisol mi bozk do vlasov.
Šla som do našej spálne a tam na posteli bol vyvalení Damien.
N:"Spachtoško nespíme"-sadla som si na kraj postele a hladkala ho po tvári.Uplne ma ignoroval,tak som sa rozhodla ísť si lahnúť.
Jak som si lahla na bok,cítila som chvenie v brušku:"Aháá,princeznička nám vstala,práve si vystihla čas kedy maminka chce ísť spinkať..ale maminka ťa ľúbi tak ostane ešte chvílku s tebou hore"
-N