4.part

112 6 0
                                    

Postavil sa a chytil ma za boky a vtisol do objatia..Pozrel sa mi do oči a povedal :"Prosim prepáč mi to,Ja som to vážne nečakal !"

Nicol:"Prepáč ze som tak zareagovala aj keď viem že medzi nami nič nie je"

Damien schytil moju bradu dvoma prstami a dvihol ju tak aby som sa mu pozerala do oči..

Damien:"ale to nikto nepovedal"

Nicol:"Damien,ja nechcem byť taká hnusná že sa ti budem montovať do života."

Damien:"a čo keď chcem aby si v nom bola?"

Pozerala som na neho s otvorenymi ustami do tvaru O.

Damien:"N-nicol nechcela by si somnov chodiť?"

Nicol:"A-a-n-o"

Damien sa mi pozrel do oči a vtisol mi krásny bozk,začala som spolupracovať..

Potom sme sa od seba odtiahli a prechadzali sa ruka v ruke po parku.❤

Už bolo 19:50 a bolo najvyšši cas ist domov..

Nicol:"Em,je mi s tebou skvelo ale musim ísť už domov"

Damien:"odprevadim ťa"

Keď sme prišli pri môj dom objali sme sa a dali si pusu.

*Doma*

Vošla som dnu,vyzula sa a šla do izby ale na schodoch ma zastavil Ray.

Ray:"Sestrička moja,Gratulujem ti."

Nicol:"k čomu?"

Ray:"Myslíš že som nevidel cez okno?"

Nicol:"Hm..Tak diki"

Nemala som moc náladu rozpravať sa s ním.Nebolo mi moc dobre.Namierila si to do Kupelne,dala si rýchlu sprchu a lahla do posteľe.A po chvili zaspala.

*Z POHĽADU DAMIENA*

"Som ten najštastnejši chlapec ma celom svete..Ohh..Ja som sa jej to dokázal opytať".Celu cestu som si hovoril v duchu.

Prišiel som domov a šiel hore do izby,vyzlirkol sa a šiel do sprchy.

Vyšiel som a utrel sa,vlasy si vyčesal a šiel sa obliect.No skôr dať si Tepláky..a lahol si do postele,po dlhom premyslani som zaspal.

*Z POHĽADU NICOL*

Zobudila som sa na to že mi prišla SMS.

Pozrela som sa od koho je Thomas.

Thomas:"Ahoj Nicol,pozývam ťa na ranajky k nám."

Nicol:"Ahoj Thom,ano hneď pridem.A dakujem ;)"

Postavila som sa s posteľe a ponatahovala sa rozhodla sa isť vybrať veci zo skrine.(media)

A ešte rannú hygienu spraviť.Na pleť som si naniesla make-up a na oči naniesla špiralu a linku.

Zobrala tašku,obula si boty a šla k Ellie bolo 6:45 keď som došla k ním.Ellie ma privítala objatím a na ranajky boli wafle.

Ellie koplo v brusku a ja som to citila..Oh to bol krásny pocit.

*Cesta do školy*

Ellie:"Nicol,nejaká si moc vysmiatá,no čo bolo v-"-nestihla dopovedať a pridal sa Damien k nám a vrazil mi krásnu pusu a Ellie pozera jak puk na nás.

Nicol:"Ahoj Láska "

Damien:"Ahoj Kráska"

Ellie:"Ehm,vy spolu chodite?"

Nicol:"Ano"-pousmiala som sa na ňu a chytila Damiena za ruku.

Ellie ma silno objala a pogratulovala.

Cesta išla pohode a rozprávali sme sa celu cestu.

*Z POHĽADU ELLIE*

Bola som štastná že už aj Nicol je a veľmi sa k sebe hodili.Ako ruka v ruke si šli.Všetky oči na nych ale ich to netrápilo,Brith ich zabíjala pohľadom, ale vobec ich to nezaujímalo.

*V triede*

Ja s Ellie sme si sadli na svoje miesto a Damien pred nas Nic a Brith sa vymenili.Tqkže Nic sedel s Damienom.Cela hodina prešla rychlo a dalsiu sme mali Nemcinu a tu sedel Damien somnov.

Hodiny ubehli rychlo,dnes som mala len jednu s Ellie.

Ale tri s Damienom.

Po škole sme sa vybrali domov.

Damien:"Zlato,večer idem na Party k Nicovi."

Nicol:"Aj my tam ideme,takže sa tam asi stretneme"

Damien pozeral na mňa s ústami do tvaru O.

"Laska zavri si ich,lebo ti tam vleti včela"-poznamenala som a zasmiala sa.

Odprevadil ma pri dom a šiel.

Vyšla som do svojej izby a rozmýšlala čo si dam na seba.Postavila som sa pred šatnik a vyhadzovala veci:"Toto Nie-tie su krátke-tieto su škarede"-až kym mi do rúk neprišli tie prave.Boli bez ramienok nad kolená a cez hrud mali opasok,farbou boli take biele a opasok bol kremovy.

Ktomu biele VANS ❤

Položila som to na stoličku a sadla som si este si kuknem nejaky film ved casu mám dost.

Pri filme som zaspala a zobudil ma až Ray ktorý si došiel požičat môj Laptop.

Nicol:"Ray,kolko je hodin?"

Ray:" 17:54"

Bose ja o 19:00 mam byt tam a este pre Ellie.Zacala som volat Ellie.

Nicol:"Ahoj Ellie,nezabudni sa obliecť o 45 som u teba"

Ellie:"Okej"

Vbehla som do kupeľne a vošla do sprchy.Na Vlasy som si naniesla Šampon a rozmasirovala a zmyla vodou,to iste aj s telom.

Vyšla som poutierala sa,dala na seba spodné prádlo a začala som si fenovať vlasy,potom ich rozčesala a šla som sa poobliekať a už len Namalovať.

Vlasy som si nechala volne pustene a na pleť naniesla jemny make-up a zväčšila mihalnice a dodala k tomu linku.

Zobrala mini kabelku hodila do nej Peňaženku,Mobil,Klúče.Obula sa o vyrazila pre Ellie.Presne o 18:45 som tam došla..Keď som zbadala Ellie musela som povedať WoW.

Mala Silonky,balerinky a šaty po kolená,vlasy volne pustene a namalovana akurat.."Vyzeráš Mega Brutalne "-poznamenala som

Ellie sa začervenala a "ďakujem"-povedala.

Isli sme cestičkou až kym sme nenarazili na Nicov dom.Tam už boli ľudi a ľudi.

Prišli sme dnu,jasne že Ellie nic nepila ale ja som si dala dvojitu Tequli a na to vodku a sli sme na parket.

Pocitila som ruky na mojom pase a otočila sa a zbadala Damiena.Mal na sebe čiernu košelu,rifle padnute pod zadkom a čierne supry.

Začal ma bozkávať a potom dodal:"Dáš si niečo?"

Nicol:"no dám"

Prisli sme k pultu.On si dal JackDanielsa a Ja som si dala Whiskey.

Este sme si dali raz to iste a už som bola tak mimo ze som chcela len tancovať v tom ma niekto potiahol hore po schodoch a do jednej izby a zavrel dvere..Otočila som sa a ....

Sviňa som ❤ Ohh ľudia krasne dakujem za to že to čítate ❤❤Prosim názory!! ❤❤ Keď sme uz pri tom táto story je moja a kamatka píše s pohladu Ellie❤ Precirajte si : Love forever! Or? ❤ od kikusqa..Ak sa podarí este dnes dam 5.part ❤
-Nicol

Real love or?Место, где живут истории. Откройте их для себя