[12]

1.6K 193 89
                                    

saat 01.41 ve 4-5 saat sonra kalkıp okula gideceğim, yabancı dil sınavım var. tabiki bu yeni bölümü sizlerle buluşturmama bir engel değil bebeklerim, keyifli okumalar ♡

-ayrhee

derin bir iç çekti megumi, yuuji ve gojo'ya olan itirafları, daha doğrusu sukuna'nın kendi bildiğini okuyarak sevgili olduklarını itiraf etmesinin üzerinden yarım saat geçmişti. ilk yuuji odadan ayrıldı, birkaç dakika sonrasında gojo'da ayırlmıştı ve ikili siyah temalı odada tekrardan yalnız kaldılar.

"neden onlara sevgili olduğumuzu söyledin" "sevgili olduğumuzu sanmıyorum, sukuna"


evet, aralarında bir şeyler yaşanmış olabilirdi. fakat ikisinin uzaklaşarak elde ettiği bir sonuç değildi, ki sukuna yuuji'ye bunu söylerken ciddi olmasa bile, yuuji büyük ihtimalle megumi'yi öptüğünden ötürü ona kulak vermezdi.

haklıydı da, kardeşi, öyle keyfe keder biri ile öpüşecek bir insan değildi, bunu ilk bakıştı dahi anlardınız.

yoğun ve birikmiş düşüncelerini bir kenara koymaya karar veren sukuna, megumi'nin ona seslendiği yeni fark etmiş olacak ki, ne var dermişçesine kafasını salladı.

"hm" ses tonu, mavi küreliyi sorguya çekti.

"neden onlara sevgili olduğumuzu söyledin diyorum, olmayan bir şeyi ortaya atarak olay yarattığının farkındasındır umarım"

sukuna histerik bir kahkaha atıverdi. "uh sana söylemedim değil mi" dedi, geniş gülümsemesi tebessüme dönüşürken.

tek kaşını kaldırdı. "neyi"

avucunu yanağına dayadı oğlanın suratını süzdüğü esnada. "biz sevgiliyiz"

megumi, anlamamış gibi baktı diğerine.

sevgililerse, haberi olması gerekmez miydi? bir dakika... megumi onu sevdiğini bile söylememişti ki?

sukuna çok farklı bir dünyada yaşıyor olmalıydı, veyahut megumi ayakta uyuyordu.

"ne saçmalıyorsun sukuna"

"sevgili değiliz"

aklındaki düşünceleri yakalamaya çalışırken devam etti.

"böyle bir sonuca tek başına nasıl vardın, birbirini seven insanlar sevgili olur"

sukuna gözlerini kıstı. "huh, benden hoşlanmadığını mı söylemeye çalışıyorsun"

"seni sevdiğimi hiçbir zaman söylemedim ki"

"hayır, beni seviyorsun" ısrar etti dövmeli elinin işaret parmağını megumi'ye savururken.

"seni sevmiyorum" reddetti siyah saçlı oğlan.

sukuna itiraz etti, inatçı olduğu söylenebilirdi. "kanıtlayabilir misin, beni sevmediğini"

avuçları yukarı bakacak şekilde ellerini düz tuttu. "ne, kanıtlayayım mı"

"duygu soyut bir şey, nasıl kanıtlamamı bekliyorsun"

sukuna, kollarını göğsünde kenetlemeden önce kapıyı işaret etti.

"bir daha benimle görüşmeyerek kanıtlayabilirsin, mesela"

-ayrhee

it's me, your idiot ♤ fushisuku ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin