"ne" dediğinde duraksadı megumi, tekrar sorma gereği duydu. "ne, tatlı mı" diye sorguya çekti karşısında sırıtarak ona bakan adamı.
"sağır olmadığını varsayıyorum, fushiguro megumi" dediğinde, megumi gözlerini bir süre daha dövmeliden ayırmamış, az sonra yuuji'nin ona seslenmesiyle aynı yüz hatlarıyla buluşmuştu tekrar.
"megumi"
"korku mu, romantik komedi mi" diye sorduğunda yukarı doğru savurduğu cd ye çevirdi mavi kürelerini megumi.
"korku" dediğinde nobara gözlerini kaçırmış ve ve televizyonun önünde oturan pozisyonunu bozarak megumi'nin yanına geçmişti.
"güzel seçim" dedi kendini gülmeye zorlayarak.
"sukuna, bütün atıştırmalıkları bitirdiğini söyleme" dediğinde ikizi hiçbir şey söyleme zahmetine girmedi, aksine yorganı kafasının üzerine kadar çekti onu görmezden geldiğini belli ederek.
"tanrı aşkına, çocuk musun" dediğinde ayağa kalktı yuuji, salondan çıktı ve sukuna'nın tahmini ile mutfağa adımladı.
elindeki abur cuburlar ile gelen yuuji, elindekileri masanın üzerine bıraktı ve geniş koltuğa yerleşti.
"dilin yok mu, bitirmedim desen ölür müsün" yuuji sıkıntılı bir nefes vermeden önce sitem etti ikizine, sukuna ise kıkırdadı ve kıvrıldığı koltukta diklendi.
"korku filmi mi" diye sorduğunda megumi ile tekrar göz göze geldi. megumi gözlerini ayırmadan ağzını araladı.
"hm, hm" benzeri bir ses çıkardı, onaylar türden. sukuna gülümsemiş ve önündeki kurabiyeye uzanmıştı.
"salak adam" çığlık attı nobara, megumi'nin koluna sıkıca sarıldı.
"kaçsana, kaç" kendi kendine fısıldadı küt saçlı. yuuji ise sırıtarak ona bakıyordu. bu ikili birbirlerini hiç çekemezdi, ayrıca birbirlerini sinir etmeye bayılır, sonunda pes edeni yendiği düşüncesi ile kendilerini avuturlardı.
sürekli bir rekabet içerisinde olsalar bile, ilişkileri çok farklıydı. megumi ve nobara ikilisine kıyasla, yuuji ve nobara çok yakınlardı ve abla kardeş gibilerdi. yeri gelince de abi kardeş.
onların bu hali megumi'yi her zaman gülümsetirdi.
megumi filme çok odaklanamamıştı, sanki düşünmesini gereken bir yığın sorunu varken, oturup neden film izlediğini sorguluyordu şu an.
ya da asıl nedeni, sukuna'ydı.
dalga mı geçmişti? yoksa ciddi miydi?
ciddi olsa bile bunda ne vardı? megumi bu iltifatları ilk kez almıyordu, fakat sukuna'dan duyduğunda garip hissetmişti.
rahatsız olmuştu belki.
"tanrım, yapma sakın"
"gitme oraya gerizekalı, korku filminde olduğunun farkında değil misin" nobara tekrar çığlık attığında, yuuji şişirdiği yanaklarını bırakıvermişti, gülmemek için kendini yeterince tutmuştu bile.
sukuna ayağa kalkıp kumandaya uzandı ve televizyonu kapattı.
"oi, bu kadar korkuyorsan neden hala izlemeye çalışıyorsun" homurdandı.
nobara gözlerini devirdi ve ağzına bir cips attı. "bir iddia idi, kaybettim" dediğinde yuuji karnını tutarak gülmeye devam ediyordu.
kahverengi kürelerini duvardaki saat ile buluşturduğunda kaşları havalandı. "saat 8 olmuş bile, havada kararmış, gitsem iyi olacak" güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
it's me, your idiot ♤ fushisuku ✔
Hayran Kurgufushiguro megumi, itadori yuuji'nin ikizi olduğundan bihaberdi. 《fushiguro X sukuna》 • jujutsu ka¡sen fanf¡ct¡on •