"fushiguro nerede, sukuna"
"oi cevap versene"
"sukuna" ikizinin omzunu dürttüğünde diğeri kafasını iki yana salladı kendine gelebilmek adına. "ne var"
"fushiguro diyorum, o nerede" sorusunu yineledi.
"bilmem" sakince deyiverdi. yuuji kardeşini bu şekilde görünce, ister istemez garipsedi, sordu.
"sen... iyi misin" sorup sormamak arasında kalmıştı, evet, ne kadar ilişkileri çok muntazam olmasa da, kardeşlerdi ve eğer kardeşinin bir problemi varsa, beraber çözmeleri makbule geçerdi.
"iyiyim, hasta gibiyim, dinlensem iyi olacak" tekrar sakince cevapladığında, yuuji kardeşi adına daha çok endişelendi. fakat üstelemek istemedi.
"pekala, sen git dinlen" odadan ayrılan sukuna'nın her hareketini izlerken dedi.
iyi mi bu ya?
sukuna, oldum olası sakin olan ikizdi, yuuji ise onun zıttıydı. yaramaz denilemezdi, daha çok her daim heyecanı üzerinde olan, hareketli bir çocuktu.
kapının gıcırdadığını duyduğunda, düşüncelerini bir kenara bıraktı ve o tarafa yönlendirdi kürelerini.
"nerelerdeydin" dedi merakla oturmaya devam ederken. "biraz hava almak adına dışarı çıktım" ellerini kapüşonlusunun cebine yerleştirdi ve yuuji'nin çaprazında ki koltuğa oturdu.
"anladım, haber vermeden gitme, meraklandım" gülümsedi.
"bu arada, megumi, sukuna'ya noldu biliyor musun"
"garip davranıyor, onu ilk defa böyle gördüm" arkadaşının haberi olabileceği varsayımını yaptığında dile getirdi, megumi bir süre cevap vermedi, az sonra konuşmak üzere ağzını araladı.
"bilmem" gözlerini yere indirdi.
"itadori," "siz ikinizden bahsetsene biraz"
devamının geleceğini bildiğinden arkadaşını dikkatle dinledi.
"mesela 4 yıldır arkadaş olmamıza rağmen neden dün öğrendim"
"bir ikizin olduğunu"
dudaklarını dişledi yuuji.
"ilişkiniz o kadar mı berbattı diyeceğim, aynı evde yaşayabiliyorsanız o kadar da kötü olmasa gerek"
"yanlış mıyım, itadori" mavi, parlak kürelerini gence çevirdi.
"şey"
"biz küstük de"
"o yüzden yani, hehe" işaret parmaklarını birbirine paralel tuttu.
"ciddi olamazsın" "kaç yıldır küs olabilirsiniz"
"4-5 yıl" diye sordu, kendisinin bile emin olmadığı soruyu arkadaşına yönlendirdi.
"neden küstünüz" cevabın arkasına soru yineledi.
"o benim oyun konsolumu kırdı"
"şey, sonra bende onun telefonunu kırdım"
"sonrada küstük, öyle yani"
aptalca bir sebepten dolayı nasıl 4 yıl küs kalabilirler ki?
"şaka yapıyorsan komik değil, itadori"
"ah, yok şaka değil, ilk o zaman küstük, sonra da annem ile babam ayrıldı zaten"
"o annemle kaldı, ben babamla kaldım bir süre, ardından ayrı bir eve çıktık"
dikkatle dinledi arkadaşını, az sonra ekledi. "anladım, garip bir hikayeymiş"
yuuji güldü. "öyle, öyle"
"mutlu görünüyorsunuz" kapının girişinde beliren sukuna, içeri adımladı.
"ah, megumi ile laflıyorduk, sen iyi misin"
"iyiyim dedim ya, aptal" gözlerini devirirken yuuji'nın yanına yerleşti.
"tamam, sinirlenmene gerek yok"
bir süre sessizlik hakim oldu ortamda, "ne konuşacağımızı bilmiyoruz" sessizliğiydi bu.
yuuji göz ucuyla ikiliyi kontrol etti, megumi parmaklarıyla oynuyor, sukuna ise desenli halıyı seyrediyordu.
"susacak mıyız, cidden"
"bilmem, onu fushiguro'ya sor, genelde hep susuyor ya zaten"
"ne demeye getiriyorsun, sukuna" kaşının teki havalandı.
"ne demeye mi getiriyorum, yeterince açıktı"
susarak gözlerini ona dikti megumi.
ciddi olamazsın, hiçbir şey demeden gittiğim için tavrını ortaya mı koyacaksın, diğer bir deyişle trip mi atacaksın? daha bir ilişkimiz bile yok!
"siz ikinizde bir garip davranıyorsunuz bugün, bir şey mi oldu" şüpheli bir bakış gönderdi ikisine de.
"yok, olmadı bir şey, arkadaşının garipliğinden kaynaklı olsa gerek"
"ya da ikizinin gıcıklığından kaynaklıdır"
sıkıntılı bir nefes verdi sesli bir şekilde. "siz ikinizle cidden uğraşılmaz, bir şey var fakat kurcalamayacağım, ben odamdayım"
ayağa kalkıp çoktan ortadan kaybolduğunda, tekrardan sessizlik oluştu.
"bu senin suçun"
sukuna eliyle kendini işaret etti. "benim mi, tanrı aşkına, bir şey demeden giden ben miydim"
"ileri giden ben miydim, sadece öpüşeceğiz sanıyordum" yuuji'nin duymadığını umarak, hafifçe sesini yükseltti.
"sadece öpüşüyorduk zaten, fushiguro"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
it's me, your idiot ♤ fushisuku ✔
Fanficfushiguro megumi, itadori yuuji'nin ikizi olduğundan bihaberdi. 《fushiguro X sukuna》 • jujutsu ka¡sen fanf¡ct¡on •