two

24.6K 565 417
                                    

Yaz tatili sonunda geldiğinde, geçen yaz olduğu gibi Jungkook ve Jimin eşyalarını toplamıştı. Eşyalarını toplamalarının elbette bir sebebi vardı.

Birlikte Taehyung'un evine gideceklerdi.

Taehyung onların "babacıklarıydı".

Nasıl tanıştıklarını mı soruyorsunuz? İnternet aracılığıyla. Günümüzde internet çok yardımcı bir araç.

Taehyung 27 yaşında çok zengin bir ailenin zengin bir çocuğudur. Ancak yazları işten izne ayrıldığında, yapacak şeyler bulamıyor ve sıkılıyordu. Çok arkadaşı vardı aslında ama zamanını onlara ayırmak içinden gelmiyordu. Sevgili yapmaksa istemiyordu.

Bu yüzden beraber yaz boyu eğleneceği ve beraber vakit geçireceği 2 kişi aramaya başlamıştı. Anonim bir şekilde internette ilan verdi. Hem onlarla beraber ülkeyi ve belki de dünyayı dolaşıp eğlenecekler, beraber eğlenceli bir seks hayatı yaşayacaklar hem de para kazanacaklardı.

Jimin ve Jungkook ise 18 yaşlarına o sıralar yeni girmişlerdi. Ve ikisi de para kazanacakları eğlenceli bir iş arıyorlardı.

Jimin yetişkin sitesindeki ilanı gördüktem sonra bir süre üstünde düşündükten sonra arkadaşı Jungkook'a göstermişti. "Sen eşlik etsen de etmesen de ben gideceğim. Senin yerine başkası olur yanımda." demişti.

Jungkook ise ilk başta itiraz etse de aslında bu fikir içten içe onun da hoşuna gitmişti.

Bir yaz beraber geçirdikleri 3 aydan sonra üçü de birbirine oldukça bağlanmıştı ancak Taehyung çalışmak, Jimin ile Jungkook okula gitmek zorundaydı. Bu yüzden yazın sonunda ayrılmak zorunda kalmışlardı. Ve bir dahaki yaz tekrar buluşmaya karar vermişlerdi.

İşte bu yaz da gelmişti. Jimin bavulunu tamamen topladıktan sonra Jungkook'u aradı. Babacığın gönderdiği araba yakında gelecekti.

"Hazır mısın?" Dedi Jimin heyecanla.

"Evet, güneş kremi sürüyorum. Çantam hazır." dedi Jungkook da aynı heyecanla.

İkisi çocukluktan beri yakın arkadaşlardı. Ancak geçen yazdan sonra pek de arkadaş sayılmazlardı. Sevgili gibi bir şey olmuşlardı. Aslında direkt sevgili bile denebilirdi. Beraber randevulara çıkıyorlardı, farklı üniversitelere gittikleri için çok sık görüşemeseler de buluştuklarında sarılıyor öpüşüyor ve birçok couple aktivitesi yapıyorlardı.

Babacıkla olan kakaotalk gruplarında neredeyse her akşam konuşuyorlardı. Bazense babacık onların birlikte kendisine fotoğraf atmalarını istiyordu.

Tabiki bu fotoğraflar çoğu zaman yetişkin içerikli oluyordu.

"Hm? Şoför arıyor. Kapatıyorum, gelmiş olmalı. Hemen sizin evinize de varırız Acele et!" Jimin bunları söyledikten sonra telefonu aceleyle kapattı.

Kısa bir süre sonra Jungkook'un evinin önüe de varmışlardı.

Jungkook aşağı inmiş bekliyordu. Araba önünde durduğunda kocaman gülümsedi ve arabaya bindi. Jimin'in yanına yerleşip ona sıkıca sarıldı. Onlar da yaklaşık 2 aydır görüşememişti.

"Ahh!! Yeni parfüm mü aldın?" Jimin heyecanla sordu. "Güzel kokuyormuş."

"Evet, daha doğrusu babacıktan istemiştim o alıp gönderdi."

Jimin kafasını salladı ve Jungkook'un ellerini kavradı. İkisi beraber gülüşmeye devam ederken şoförün yanında oturan Taehyung'un asistanı arkasına dönüp elindeki poşetleri vermişti. "Size hediyesi varmış."

İkisi de poşetleri kavrayıp açtılar. İçlerinde oldukça pahalı bir markadan eşleşen çift bileklikleri vardı ve bilekliklerde TJJ yazılıydı.

daddy's kittens | vminkook (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin