son bölümü okuyun uzun zamandır paylaşmadım unutmuşsunuzdur
ayrıca oy ve satırarası yorum istiyorum <3
;
Jungkook gecenin köründe yataktan sessiz adımlarla çıktı ve önceden ayarladığı kıyafetleri usulca üzerine geçirdi. Odasından parmak uçlarında çıktı ve nefesini tutarak kendini evden dışarı attı.
Arka bahçeye dolandı ve karanlık sokaktan ana caddeye kadar yürüdü.
Yüzüne bir gülümseme yerleşti sonra gördüğü şeyle.
Işığın altında onu bekleyen arabayı.
Dün geceki yerinde duruyordu tekrardan ve onu bekliyordu.
Adımları hızlandı ve sabırsızca kapıyı açarak arka koltuğa oturdu.
Namjoon'un yanına. "Hoşgeldin biriciğim."
Jungkook kendisine kollarını açan Namjoon'a sarıldı sıkıca. "Hoşbuldum." dedi.
Geri çekildiklerinde Namjoon tek elini genç olanın yanağına koyup okşamaya başladı. "Gecenin köründe gizli gizli buluşmak zorunda olmak ne kötü, değil mi?" Diye söylendi.
"Öyle. Ama sonuçta buradayım ve birlikteyiz."
Namjoon Jungkook'un belini kavradı ve kucağına çıkmasını sağladı. Ardından "Manzarası güzel olan bir yere sür." dedi ön koltukta oturan şoförüne.
Jungkook nazikçe kaslı adamın kucağına yerleşirken elleri de rahat durmuyordu. Saçlarına ve boynunda dolaşıyordu.
"Bütün gün mesajlaşmak zorunda olmamız çok can sıkıcı. Çünkü o sikik Kim Taehyung ve sürtük arkadaşınla olmak zorundasın." Namjoon Jungkook'un dudaklarına ufak bir öpücük dokundurmadan önce konuşmuştu.
"Onlar hakkında öyle şeyler söyleme. Sonuçta daha sadece seninle 2. günümüzde sayılırız. Onlarla ise geçmişim çok daha uzun."
Namjoon sırıttı. Elleri Jungkook'un kalçalarındaydı ve onu kendine bastırıyordu. "Onları seviyorsun, öyle mi?"
Jungkook kafasını salladı.
Namjoon ise buna güldü. "O zaman neden onları benimle aldatıyorsun biriciğim?"
Jungkook da gülümsedi hafifçe. "Senin de hoşuna gitmiyor mu bu durum? Bütün gün onlarla sevişiyorum ama yetmiyor gibi gizli gizli seninle buluşup kendimi becertiyorum. Hm?"
Namjoon iştahla alt dudağını dişledi. Gözleri bayık bakıyordu. Üzerinde oturan çocuk leziz bir yemek iş gibi ağzı sulanmıştı. "Tam bir sürtüksün yani?"
Jungkook sadece gülümsedi bu soruyla. Dudaklarını altındaki adamın boynunda gezdirmeye başladı. Aynı zamanda kalçasını hafifçe hareket ettiriyor ve altındaki sertliğe baskı uyguluyordu.
"Kim Taehyung sizi iyi beceriyor mu?" dedi nefes nefese.
Jungkook kıkırdadı. "Hayal bile edemezsin. Nefes almayı dahi unutturuyor."
"Öyle mi?" dedi Namjoon. Gözleri tamamen kapanmıştı ve kucağına sürtünen çocuğa odaklanmaya çalışıyordu. "Çok mu pek?"
"Günün her saatinde hazır olmam gerekiyor çünkü canı her zaman istiyor. Her sabah penisini emmemizi istiyor."
"Siktir." Namjoon küfrettiğinde Jungkook kendi üstündeki tişörtü çıkardı ve Namjoon'un ellerini beline yerleştirmesini sağladı. Sonra kendi göğüs uçlarını kavrayıp konuşmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddy's kittens | vminkook (+18)
FanficTaehyung çok zengin bir iş adamının oğlu. Ama bu meşhur yakışıklının kimsenin bilmediği bir sırrı var. Her yazını iki bebeğiyle birlikte geçiriyor:Jungkook ve Jimin. Her bölümde az yada çok smut olacaktır!