six

12.2K 363 227
                                    

Jungkook'a kıyafet seçmek için onun dolabında gezinen ikiliyi, Taehyung köşedeki tekli koltuğa oturmuş izliyordu. Jungkook biraz daha ilgisizken Jimin heyecanla askıları karıştırıyor ve çıkarıp çıkarıp diğerlerine gösteriyordu.

"Bu nasıl?"

Jimin düz beyaz ve oversize gömleği gösterdiğinde Jungkook omzularını silkti. "Gösterdiğin her şey oldukça basit ve şık işte. Sen istediğini seç, ben giyerim."

Jimin sıkıntıyla ofladı ve az önce bıraktığı süveter ile bej pantolonu alıp Taehyung'a gösterdi. "Bunlar olur mu?"

Taehyung Jimin'inin elleri arasında kavradığı kıyafetlere baktıktan sonra kafasını salladı. "Kıyafetlerinize karışacak değilim bebeğim, ne isterseniz onu giyin."

Jimin gülümsedikten sonra kıyafetleri Jungkook'un yatağı üzerine bıraktı ve sonrasında arkadaşının yakasına yapışıp onu kendi odasına sürüklemeye başladı. Bu sırada Taehyung da ayaklanmış ve onların arkasından gitmişti.

Jimin'in odasına girdiklerinde vibe tamamen değişiyordu, Jungkook'un siyahların hakim olduğu sade ve modern odası yerine rengarenk ve daha vintage bir oda vardı.

Dolapları da zıttı, giyinme odasına girdikleri anda hepsinin yüzüne çiçekli parfümün kokusu çarpmıştı. Taehyung az önceki gibi köşede duran koltuğa yerleştiğinde Jungkook az öncekine göre daha ilgili duruyordu.

Dolabın geri kalanını boşvermiş, onun yerine özenle asılmış etekler arasında elini gezdiriyor ve çıkarıp hepsine tek tek bakıyordu. Jimin işi tamamen arkadaşına bırakmaya karar verdiğinde adımlayıp Taehyung'un kucağına yerleşti. Taehyung kucağına yerleşen çocuğun beline ellerini yerleştirmekte gecikmeyip onu sıkıca sardığında ikisi de Jungkook'u izlemeye başlamıştı. Jungkook sonunda elindeki siyah kadife etekle ikiliye döndüğünde yüzünde memnun bir gülümseme vardı.

Jimin başkası yanında etek giyip giymeme izni olup olmadığını bilmediğinden hafif bir telaşla babacığına döndü. "Bunu giyebilir miyim?" Taehyung az önceki cümlelerini tekrarladı. "Ne giyeceğinize karışmayacağımı söylemiştim bebeğim, istediğini giyebilirsin. Doğru şeyleri seçeceğinize eminim."

Jungkook sırıtarak Jimin'in elini kavradıktan sonra kucağına elindeki kıyafetleri tıkıştırdı. "Giy hadi." diyerek destekledi.

Jimin kolları arasında kavradığı kıyafetleri adımlayıp yatağına bıraktıktan sonra üzerindekileri çıkarmaya başladı. İkilinin gözlerini üzerinde hissediyordu.

Normale kıyasla pek rahat değildi, kimle tanışacağını bilmiyordu. Neden tanıştığını da. Arkasına dönüp üzerinde gezinen iki çift göze baktı üzerinde sadece iç çamaşırı kaldığında. Taehyung ona devam etmesini belirtircesine kafasını kaldırıp indirdiğinde eline eteği aldı ve bacaklarından geçirdi. Siyah gömleği de giydikten sonra gülümsedi. Kendini göremediği için nasıl göründüğünü bilmiyordu ve içten içe yakışmamasından korkmuştu. "Nasıl oldu?" diye sordu korkarak. Ama belli etmedi.

Jungkook Taehyung'un bacağına yerleşirken ikisi de gülüyordu. "Harika oldu." dedi Jungkook tavşan dişlerini gösterirken. "Ten rengine çok yakıştı."

Jimin'in yüzüne daha geniş bir gülümseme yerleşirken elleri utangaçça birleşmişti, yataktaki cesur ve arsız halinden tamamen farklı bir formdaydı. "Peki ya sen ne düşünüyorsun babacığım?" dedi Taehyung'a.

Taehyung ağzını açmadan elini havaya kaldırdı ve Jimin'i yanına çağırdı. Jimin onu ikiletmeden hemen babacığının yanına adımladıktan sonra Jungkook'un boş bıraktığı bacağa yerleşti.

daddy's kittens | vminkook (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin