three

23.6K 526 452
                                    

Taehyung'un evinde kaldıkları günün ilk sabahında herkes kendi odasında uyandı. Önceki akşam beraber sohbet edip akşam yemeği yiyerek günü tamamlamışlardı.

İlk uyanan Jimin oldu, ancak saat hala erkendi.

Jimin yataktan kalktı ve neredeyse kalçalarını açık bırakan saten geceliği aşağı çekiştirdi. Banyoya gidip yüzünü yıkadıktan sonra çıplak ayaklarına dizlerinin altına kadar gelen beyaz bir çorap geçirdi, ayakları üşümüştü.

Uyuyamayacağını biliyordu. Bu yüzden gidip babacığı uyandırmak istemişti. Gözlerini ovuşturarak koridora çıktığında karşısında kendisininkiyle çift olan saten pijama gitmiş Jungkook'la karşılaşmayı düşünmüyordu.

Üzerindeki pijamalar aynıydı, daha doğrusu Jimin'deki elbise hali, Jungkook'daki ise pijama haliydi. Jimin hafifçe gülümseyip Jungkook'a doğru adımladı ve kollarını onun boynuna sardı. Jungkook da memnuniyetle kollarını Jimin'in beline sardı ve onu bir tur havada döndürdü.

Jimin'i yere indirdiğinde tombul yanaklarını tuttu ve dudaklarına dudaklarını bastırdı.

Jimin dudaklarını öpen dudaklarla mırıldanarak kalçalarını salladı.

Jungkook geri çekildiğinde yukarıdan aşağı Jimin'i süzdü. "Vay! Çok güzel olmuşsun. Akşam görmemiştim giydiğinde."

Jimin kıkırdadı ve elbisenin eteklerini tutup salladı. "Teşekkür ederim. Babacığı uyandıralım mı?" Aslında ilk başta tamamen masum düşünmüştü ancak kelimeler ağzından çıkarken birden bire aklına daha eğlenceli şeyler gelmiş bu yüzden de sırıtmıştı.

Jungkook da aynı şekilde sırıtmaya başladı. "Hmhm.. İlk sabahımızda onu güzelce uyandıralım."

İki çocuk el ele tutuşup Taehyung'un kapısına gittiler ve zaten açık olan kapıyı aralayıp içeri baktılar. Babacıkları misler gibi uyuyordu.

İçeri girip yatağın başına gittiler. Taehyung yatağın ortasında, çıplak gövdesiyle beraber bir tanrıça gibi uzanıyordu.

Jimin Taehyung'un sağına, Jungkook Taehyung'un soluna geçti ve ikisi de ses çıkarmamaya çalışarak yatağa yerleştiler.

Jungkook babacığının boynuna öpücükler koymaya başladığında Jimin ise babacığının dudaklarındaydı. Taehyung yavaşça gözlerini açtığında gözleri kapalı olan Jimin'in yüzüyle karşılaştığında şaşırmadı.

Hatta hızlıca kendine gelip bebeğine karşılık vermeye başladı. Jungkook duyduğu öpüşme sesleriyle kafasını kaldırdı ve öpüşen ikiliyi görünce gülümsedi kocaman.

Hiçbir şey demeden Taehyung'un boynundaki dudaklarını yavaşça göğsüne doğru gezdirmeye başladı.

Jimin babacığının dudaklarından çekildiğinde ikisi de gülümsedi. Taehyung "Günaydın sevgililerim." dedi keyifle.

Jimin ve Jungkook da gülümsediler. Aynı anda "Günaydın babacığım." dediler.

Sonrasında Jungkook uzanıp babacığın dudaklarına hafif bir öpücük bırakıo üzerlerindeki yorganı aşağı tekmeledi ve Taehyung'un karın kaslarını öpmeye devam etti.

Jimin de Jungkook'a katılıp dudaklarını kaslı vücutta gezdirmeye, yalamaya başladı. Jimin Jungkook'a göre daha hızlı gidiyordu, dudaklarını birkaç dil darbesinden sonra vücuttan çekmiş ve Taehyung'un gri şort sarılı baldırlarına gelmişti.

Çok beklemeden dudaklarını kumaş parçası üstünden babacığının erkekliğine bastırmıştı.

Taehyung hafifçe ağzını aralayıp kısık bir inleme bıraktı odaya. Jimin ise durmadı. Ağır ağır hareketlerle gri şort üzerinden aylardır hasretini çektiği penisi dudakları arasına alıyordu. Resmen kumaşı emiyordu.

Jungkook ise aşağıları inip Taehyung'un iç bacaklarını yalamaya ve emmeye başlamıştı.

"Ahh.. Becerilmeyi çok özlemiş olmalısınız."

Jungkook mırıldanarak babacığı onaylarken Jimin'den gelen tek ses ıpıslak ettiği kumaşın sesiydi.

Taehyung zevkle kafasını geriye atmış biricik bebeklerinin kendisini iyi hissettirmesine izin veriyordu. Bu tarz sabahlara uyanmayı özlemişti.

Jungkook hafifçe Jimin'i kenara ittirdi ve eliyle şortun ıslak bölgesini yani penisi eliyle okşadı. "Açlığımızı doyuralım artık değil mi Jiminssi?"

Jimin heyecanla kafasını salladı yukarı aşağı. Beraber şorta asılıp aşağı çektiler ve Taehyungun etli ve damarlı büyük penisi gözleri önüne çıktı.

Taehyung uzanıp penisini kavradı ve hemen yanlarında duran iki surata çarptı sallayıp. Şimdiden sertleşmişti.

İki çocuk da aynı anda kıtlıktan çıkmış gibi penise saldırdılar. Jimin babacığının toplarını emmeye başlarken Jungkook ise penisin başını dudakları arasına almıştı.

İkisi de mırıldanarak emiyordu. Taehyung zevkle alt dudağını dişledi. Hemen baş ucundaki telefonuna uzanıp kamerayı açtı. Görüntülerini kaydediyordu çünkü bu görüntüler ikili gittikten sonra kendisine mastürbasyon içeriği olacaktı.

"Mmh.. Güzelce yalayın. Size bunun için bu kadar harcama yapıyorum."

İki çocuk normalde bu lafa alınmaları gerekirken alınmamışlardı. Çünkü ikisi de gerçekten Taehyung'un zevkleri için çalışıyordu. Ve bundan gayet memnundular. Herkes karlı çıkıyordu bu işten.

Jungkook biberondan süt içmeye çalışır gibi penisinin başını emerken Jimin ellerini ve dilini kullanarak penisin alt taraflarıyla ilgileniyorlardı.

Taehyung yavaş yavaş sona yaklaşırken belini havaya kaldırıp kaldırıp indiriyordu.

Jimin dudaklarını yukarı doğru çıkardığında Jungkook'la dudaklarını birleştirdi.

Şimdi Jungkook ve Jimin öpüşüyor ve Jimin tek eliyle Taehyung'un penisini çekiştiriyordu.

Taehyung kalın sesiyle inlerken öpüşen bebeklerini izledikçe daha da zevke geliyordu. Dayanamayacağını anladığında Jimin'in elini penisinden çekerek kendine asılmaya başladı. Jungkook dilini Jimin'in ağzında gezdirirken Jungkook'un elini Taehyung'un bacaklarında gezdiriyordu.

Taehyung hızla penisini çekiştirmeye ve seslice inlemeye başladı. Bir süre sonra bütün menisini bebeklerinin kendisine dönük yanaklarına, saçlarına bırakmıştı.

Jimin geri çekildi gülerek ve Jungkook'un yanağındaki meniyi yaladı. Jungkook gıdıklanıp kıkırdamaya başladığında Taehyung derin derin nefes alıyordu.

"Beğendin mi babacık?" dedi Jungkook dizleri üstünde dikilirken. "Seni güzelce uyandırmak istedik."

Taehyung sırıtıp kafasını salladı onaylarcasına. "Evet beğendim bebeğim."

Jimin de Jungkook gibi dizleri üstüne gelirken elbisesini havaya kaldırdı ve iç çamaşırından belli olan küçük penisini kavradı. "Ama babacığım ben de boşalmak istiyorum. Bak, nasıl da sertleştim~" dedi mızmızlanarak.

Jungkook da kafasını sallayarak diğer bebeği onayladı ve elini iç çamaşırının içine sokup sertleşmiş penisine dokundu. "Evet babacığım. Bizi becermeyecek misin?"

Taehyung karşısında yüzleri kızarmış ve kalkmış penisleriyle duran çocuklara bakıp gülümsedi. "Hmm~ Sizi sertçe becermemi istiyorsunuz değil mi?" Sonra aklına gelen şeyle gülümsemesi genişledi.

&

bölüm sonu

LÜTFEN OY VERİN

yoksa yeni bölüm yazasım gelmiyo okuyup okuyup oy vermeden gidiyosunuz😔😔

daddy's kittens | vminkook (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin