nine

10.8K 355 289
                                    

95 oy 150 yorum sınırı çıtayı yükseltmiyim yapmazsanız yükselir😡

&

"Valizini hazırladın mı?" Jimin kafasını kapıdan Jungkook'un odasına sokmuş ve heyecanla sormuştu.

"Evet, sabahtan beri hazır." Jungkook eline nemlendirici sürerken konuşmuştu.

Jimin kapıyı tamamen açıp içeri girdi ve yatağa attı kendini sırt üstü.

Birkaç dakika sonra Namjoon da geldiğinde evden çıkacaklardı ve Taehyung'un kiraladığı lüks villada 4 gecelik bir tatile çıkacaklardı. Geldiklerinden beri ilk kez dışarıya çıkacak olmaları onları daha da heyecanlandırıyordu.

"Çantaları taşıyalım." Jungkook yatağa adımlayıp arkadaşının elini kavradı ve ayağa kalkmasını sağladıktan sonra kapının yanındaki valizi ve omuz çantasını aldı.

Jimin kendi odasının kapısının hemen önüne bıraktığı bavulunu ve Taehyung'dan hediye olan çantasını aldı ve Jungkook'u taklit ederek valizi elinde taşıyıp merdivenleri inmeye başladı.

Aşağı indiklerinde dış kapı sonuna kadar açıktı ve araba da tam kapının önündeydi.

Taehyung tek eli belindeyken karşılarına çıkıp onlara gülümsedikten sonra yanına gelmeleri için kollarını açtı.

"Çok tatlı görünüyorsunuz."

Biri bir taraftan diğeri bir taraftan sarıldıktan sonra ikisi de Taehyung'un boynuna ve yanaklarına birkaç öpücük bırakıp geri çekilmişti.

"Sen de tam bir yazlık yer amcasına benzemişsin." dedi Jungkook kıkırdamaları arasında.

Taehyung çiçekli mavi gömleği ve beyaz şortuna baktı eğilip. "Haklısın."

Bahçe kapısından yükselen araba sesiyle Taehyung kafasını kaldırdı. "Namjoon gelmiş olmalı, şoförü getirecekti."

Jimin kendi kendine sakinleşmesi gerektiğini hatırladı. Belki de gerçekten aralarındaki sorun yanlış anlaşmadan kaynaklıydı ve bunu çözebilirlerdi.

Ayrıca Taehyung Namjoon'a sevgili olduklarını söylemişti ve bunu hatırladıklarında ikisi de heyecanlanıyor ve sorunları unutuyorlardı.

Birkaç saniye içinde neşeli gelen sesiyle ve arkasında bavulunu taşıyan şoförle Namjoon içeri girdiğinde Taehyung kollarını açarak ona doğru gitmişti.

İkisi sarılırken şoför açık bagaja elindeki bavulu yerleştirip çıkmıştı.

"Sizinle zaman geçirmek için sabırsızlanıyorum." Dedi Taehyung heyeanla.

"Ben de beni bunca yıldır ilk defa sevgilinle daha doğrusu sevgililerinle tanıştırman için sabırsızlanıyorum."

&

Villaya varmışlar ve eşyalarını yerleştirmiş sayılırlardı.

Yolculuk fena geçmemişti, beraber şarkı söyleyip sohbet bile etmişlerdi.

Şimdi ise yemek masasında Namjoon'un hazırladığı akşam yemeğini yiyorlardı.

"Biz sizin yaşınızdayken çirkindik. Aşırı çirkin ve bakımsız. Sizin bu yaşta bu denli bakımlı ve güzel olduğunuzu görmek şaşırtıcı." Namjoon tabağındaki eti parçalarken konuşmuştu.

Taehyung gözünü devirdi. "Kendi adına konuş. Ben gayet yakışıklıydım."

Jimin ise yüzünde çiçekler açıyordu.
"Şahsen bizim güzelliğimiz doğuştan, ekstra uğraşmıyoruz. Değil mi?"

daddy's kittens | vminkook (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin