four

25K 510 301
                                    



"Jungkook-ah!" Jimin ellerini gözlerine kapamış bir halde deli gibi inlerken bağırmıştı.

Jungkook'un da onun halinden farkı pek yoktu sahi.

Neler mi oluyordu?

Taehyung aklına gelen şeyle sırıtıp dizleir üstüne gelmişti aynı onun karşısında öylece duran bebekleri gibi. Sonra uzanıp sıra sora soymaya başlamıştı bir şey söylemeden.

Jimin ve Jungkook sessizce babacıklarının ne yapacağını izliyorlardı. İkisinin de kalkmış penisleri karınlarına yaklaşacak w açığa çıktığında ikili birbirlerine bakarak kıkırdamışlardı.

Taehyung ise karşısındaki manzaraya karşı keyifle gülümsedi ve sonrasında yataktan indi.

"Jimin sırt üstü yat yatağın ucuna gelip. Jungkook sen de ayağı kalk."

Jimin sırt üstü yattığında Taehyung onun yere koyduğu ayaklarını tutup havaya kaldırdı.

"Jungkook buraya gel ve Jimin'in bacakları arasına geç."

Jungkook ve Jimin yavaş yavaş anlamaya başlamışlardı Taehyungun ne yapmak istediğini.

Jungkook Jimin'in bacakları arasına geçti ve Jimin ayaklarını arkadaşının omuzlarına doğru koydu.

Taehyung adımlayıp çekmeceden bir kayganlaştırıcı çıkardı ve geri döndü.

Eline sıvıdan bir miktar alıp elini ikilinin arasına soktu ve elindeki sıvıyı Jimin'in deliği etrafına sürmeye başladı.

Jimin babacığın yaptığı her hareketi dikkatle izlerken zorlanan deliğiyle kalçalarını havaya kaldırmıştı. Taehyung hafifçe gülümseyip kayganlaştırıcıyı iyice deliğe yaydıktan sonra elinde kalanı da Jungkook'un penisini kavrayıp oraya sürdü ardından geri çekildi.

"Sana biri nasıl becerilir bunu öğreteceğim güzel bebeğim Jungkook. Çünkü yalnızca becerilmek değil, aynı zamanda becermek istediğinin farkındayım."

İkili duyduğu şeyin heyecanıyla titrerken heyecanlılardı.

"Ayrıca Jimin bebeğim sana da öğretmek isterdim ancak o küçük penisinle kimseyi beceremezsin."

Jimin duyduğu şeyle hafif bir kahkaha atmıştı. Duyguları incinmenin yakınından geçmiyordu, aşağılanmaktan hoşlandığı kesindi. Elini penisine götürüp avcu içine aldı. "Ama babacığım~ Küçük olsa da güzel değil mi?"

Taehyung kafasını yukarı aşağı salladı alt dudağını dişleyerek. "Evet, tam da ağzıma layık."

Jimin cilveyle gülümseyip penisindeki elini çekti ve kendi vücudunda gezdirmeye başladı yavaşça.

Taehyung Jungkook'un arkasına geçti. Arkasından uzanıp bebeğinin penisini kavradı ve bir iki kez iki yana salladı. Sonrasında yaslandığı için vücuduyla iterek Jungkook'un Jimine tamamen yaklaşmasını sağlamıştı.

Jungkook arkasına yaslanan çıplak beden ve penisinde elle zaten çoktan kalkmış olan penisinin ihtiyaçla attığını hissetti.

Taehyung uzandı ve Jimin'in tek bacağını tuttu. Jungkook'un penisini Jimin'in deliğine yasladı. "İlk önce yavaşça içine gireceksin. Alışmasını bekle, özellikle Jimin'in deliği uzun zamandır yalnızca oyuncaklarla becerildiği için daha hassas olacaktır. Tabii, senin için de öyle."

Jungkook anladığını belli edercesine kafasını salladı ve yavaşça kendini içine ittirmeye başladı. Jimin deliğini zorlayan penisle kafasını geriye attı ve heyecanlı suratıyla dahasını beklemeye başladı. O kadar da zorlanmıyordu. Babacığın yanında değilken kendi kendine deliğini defalarca parçalamıştı oyuncaklarıyla.

Jungkook yavaş hareketlerle arkadaşının içine girdi tamamen. Bir süre beklediğinde babasına sordu. "Yeterli mi bu kadar babacığım?" İki çocuk da azgınlık yüzünden baygınlık geçirecekti neredeyse. Suratları kıpkırmızı olmuş ve gözleri baygındı.

Taehyung kafasını yukarı aşağı salladıktan sonra eline biraz daha kayganlaştırıcı aldı. Jungkook'u Jimin'in üstüne doğru ittirdi ve önce penisine sonra önündeki deliğe sürdü.

Jungkook şaşkınlıkla kafasını arkasına döndürmeye çalıştı. İşte bunu beklemiyordu. Hem Jimin'in deliğini becerip hem de deliği mi becerilecekti? İyi de ayaktayken buna dayanamaz ve bacakları güçsüz düştüğü için yere düşerdi.

"Korkma bebeğim, çok zevk alacaksınız." dedi Taehyung onları rahatlatmak için.

Jimin üzerine doğru eğilmiş olan Jungkook'un boynuna kollarını sardığı sırada Taehyung kendini onun içine ittirmişti.

Jungkook Jimin'in ağzına doğru inledi. Jimin buna karşılık Jungkook'un alt dudağını ısırıp çekiştirdi.

Çok kısa süre sonra Jungkook ve Taehyung aynı anda uyumlu bir şekilde hareket etmeye başlamışlardı ve hepsi seslice inliyordu.

Jungkook sırtını babasının göğsüne yaslamış ve kafasını yana döndürmüş onunla öpüşüyordu. Jimin ise içinde hızlıca gitgel yapan en iyi arkadaşının penisi ve kendi penisindeki arkadaşının eli delirecek gibi hissetmesine neden oluyordu.

Gözlerini kapatmıştı ve "Jungkook-ah!" diye inliyordu. Jungkook ise babacığının kolları arasında zorla ayakta duruyor ve sevgililerini memnun etmek için tüm gücünü sarf ediyordu.

Jimin bir anda hissettiği yüksek zevkle çığlık atmıştı. "Jungkook- E-evet! Ah! Ora-orası! Oraya vurmaya devam et!"

Taehyung duyduğu çığlıklarla Jungkook'un dudaklarını bırakmıştı. "Bebeğim, g noktasını buldun. Oraya vurmaya devam edip aynı zamanda penisini çekiştirirsen Jimin saniyeler içinde boşalacaktır."

Haklıydı, Jimin ne yapacağını bilmez halde belini bir havaya kaldırıyor dudaklarını dişliyor ve kendi saçlarını çekiştiriyordu. Jungkook altında kıvranan çocukla resmen keyfe gelmişti. Benim sayemde bu halde diye mutlu oluyordu.

"Evet Jimins. Hadi, elime bırak kendini. İyi bir oğlan olduğunu göster bize, yoksa değil misin? Bütün sıvını at ve rahatla." Jungkook Jimin'i kışkırtacak şekilde konuşuyordu.

Jimin hissettiği çift taraflı zevke daha fazla dayanamayıp kasıla kasıla Jungkook'un eline ve göğsüne, yatağa gelmişti.

Taehyung ise Jungkook'un Jimin'in içinden çıkmasını sağlamış, Jimin kendine gelmeye çalışırken Taehyung Jungkook'u duvarla kendisi arasına alıp deliğini parçalamaya devam ediyordu.

Jungkook duvara yaslı yanağıyla boğuk boğuk inlerken elini penisine attı ve kendini çekmeye başladı. O da dakiklardır iki taraflı aldığı haza daha fazla karşı gelemeyip kendi eline ve duvara boşaldığında Taehyung bir süre daha becermeye devam edip içinden çıktı ve kendine asılarak bebeğinin kalçalarına boşaldı.

Bir süre odayı sadece nefes sesleri kaplarken ayaktaki iki kişi de yatakta yatan Jimin'in yanına attı kendini. Bir süre sonra Jimin kıkırdamaya başladı ve yüz üstü dönüp sürünerek babacığının yanına gitti ve derin derin nefes alan adamın dudaklarına yapıştı. "Jungkook'un beni becermesine izin verdiğin için teşekkür ederim babacığım~" dedi dudaklarından ayrıldığında.

Taehyung sırıttı ve Jimin'in ensesini tutup tekrar dudaklarını birleştirdi.

&

gidişat nasıl bilgilendirin ayol

daddy's kittens | vminkook (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin