ten

9.8K 317 336
                                    

Saat öğlen tam 12'yi gösterirken Jimin gözünü açmıştı. Jungkook'la aynı odada, aynı yatakta kalmışlar, bu sebeple Jungkook'un sırtının manzarasıyla uyanmıştı.

Kendine gelebilmek için üzerindeki yorganı kenara attı ve iyice gerindi. Bu sırada Jungkook ona dönmüş ve "Uyandın mı?" diye sormuştu.

Jimin tekrardan yatağa kıvrıldığında kafasını sallamış, "Sen ne zaman uyandın?" diye sormuştu.

"Çok olmadı, yarım saat falan. İnternette geziniyordum."

Jimin tekrardan kafasını salladı. "Çok açım."

Jungkook elindeki telefonu kilitleyip komidine bıraktıktan sonra kalkıp oturdu. "Aşağıdan tabak çanak sesleri geliyor, sanırım kahvaltı hazırlıyorlar, inelim mi?"

Sonrasında odanın banyosuna girmişler, yüzlerini yıkayıp dişlerni fırçalamışlar ve birbirlerine güneş kremi sürdükten sonra pijamalarını çıkarmadan aşağı inmişlerdi.

Merdivenden iner inmez Taehyung'un neşeli sesi odayı doldurmuş, "Günaydın." diye tüm alt katta yankılanmıştı.

"Günaydın." Ayaklarını yere süre süre Taehyung'a yürümüşler ve her zamanki gibi sabah öpücüklerini vermişlerdi.

"Namjoon hyung uyanmadı mı?" Jungkook boş mutfağa dönüp baktığında şaşırmıştı.

"Az önce uyandım." Merdivenden aşağı giyinip çoktan hazırlanmış Namjoon iniyordu.

"Akşam erken uyudun ama uyanamadın, yorulmuş olmalısın." Taehyung arkadaşını selamlarken konuştu.

"Evet, oldukça yorgunmuşum."

Taehyung merdivene dik dik bakan iki çocuğun elini kavradıktan sonra mutfağa doğru çekiştirmişti. "Kahvaltıyı hazırladım, hadi gelin."

Tamamen dolu ve nefis kokan masayla Jungkook ve Jimin sevinmiş, sabırsızca yerlerini almışlardı.

"Siz neden geç kalktınız? Yoksa akşam uyuyamadınız mı?" Namjoon tabağına pankek alırken sormuştu Jungkook'un yüzüne bakarak, ondan doğruları duyacağını düşünerek.

"Havuza girdik." demişti Jungkook da. "Gün batımını bekledik falan."

"Ha öyle mi? Saatlerce yüzdünüz demek."

Jimin boğazını temizleyerek dikkati üstüne çekmişti. "Neden soruyorsunuz?"

"Hiç, üzgünüm. Sohbet etmeye çalışıyordum."

Taehyung gözlerini Jimin'den çekmezken masayı işaret etti. "Hadi yiyelim, hava serinleyene kadar dışarı çıkmayız. Evde aç oturmayalım bari."

&

Saat 3'ü gösteriyor, dördü de televizyon karşısındaki u şeklindeki koltukta oturuyorlardı.

Taehyung tam televizyonun karşısında kalan kısımda, Jungkook ve Jimin bir uçta, Namjoon bir uçta oturuyordu.

Namjoon oturduğu yerde kollarını bağdaş yapmış şekilde uyuya kalmış, Jimin Jungkook'un kucağına yerleşmişti ve Taehyung televizyonu izliyordu.

Jimin herhangi bir şey yapmadan Jungkook'un kucağında oturuyor ve elleriyle oynuyordu.

"Sana dokunacağım." Jungkook sadece Jimin'in duyabileceği şekilde fısıldadığında Jimin "Ne?" diyebilmiş, Jungkook işaret parmağını dudağına bastırarak "Sshh.." diye mırıldanmıştı.

Sonrasında ellerini Jimin'in üstündeki pijamanın içine sokarak göğüs uçlarına getirmişti.

Jungkook alışkanlıkla göğüs uçlarını kavradığında babacığına dönmüş, hala kendilerini fark etmemiş olmasına karşılık gülümsemişti.

daddy's kittens | vminkook (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin