200 vote 200 yorum sınırı
yorumlarınızı 1 2 3 diye veya saçma sapan atmazsanız sevinirim
satır arası bol bol bekliyorum 😘
&"Hiçbir yere gitmiyorsunuz. Birbirimizi anlamamız gerek."
Taehyung odanın kapısını kilitlemiş ve anahtarı camdan fırlatmıştı.
Namjoon ise çoktan evi terk etmişti.
"Bizi burada zorla tutamazsın. El koymak bu." Jungkook kaşları çatık şekilde söyleniyordu.
Jimin yatağa oturmuş, elinde az önce valizine koymak için katladığı şortu duruyordu.
"Bakın, sizi korkutmak ya da rahatsız etmek istemiyorum. Bunu anlayın önce."
"Ben de uzun zaman buna inanmak istedim, Jimin buna inandın istedim. Ama yaptıkların sınırı aştı artık, cidden."
Jungkook işaret parmağını bir oraya bir buraya sallarken Taehyung Jungkook'un bileğini kavrayarak onu kendine çekti.
"Anlıyorum, sinirlisiniz. Ben de hatalıyım. Ama sakinleşin, kendimi bu şekilde izah edemem."
Jungkook bileğini tutan ele dikti gözlerini.
"Bırak onu." Jimin sessizliğini bozup kırık sesiyle konuştuktan sonra Taehyung Jungkook'un bileğini bırakmıştı.
Jungkook geriye birkaç adım atıp Jimin'in yanına oturduktan sonra Taehyung karşılarında dikilerek kollarını göğsünde birleştirdi.
"Daha önce bunu yaptık, evet. Ama siz farklısınız, tamam mı? İlk 2 seferde amacım sadece gönül eğlendirmek ve seksti. Siz bundan daha fazlasısınız."
"Ama yine de bizi buraya getirdin. Namjoon'un bize dokunmasına izin verdin."
Taehyung kafasını salladı pişmanlıkla. "Haksız olduğum nokta da burası işte. Namjoon'a geçmişten gelen yüksek bir minnet borcum vardı. Ona her zaman evet demeliyim gibi hissediyordum. Bu sefer buraya gelirken size dokunmasına izin vermeyeceğimi söyledim. O da kabul etti ve buraya geldik. Tamamen tatil amacıyla. Ama geldikten sonra fikrini değiştirdi ve ona hayır demeye korktum. Özür dilerim."
İki genç de susmuş sadece babacıklarına bakıyorlardı gözlerindeki hayal kırıklığıyla.
"Sana güvenmiştik." Jimin dudaklarını büzmüş konuştuktan sonra Jungkook araya girmişti. "Seni dinlediğimize göre artık gidebiliriz."
"Gerçekten gitmek istiyor musunuz?" Taehyung kollarını serbest bırakırken sormuştu.
Jimin ve Jungkook birbirine döndükten sonra ne diyeceklerini bilemediler. İkisi de gitmek istiyordu. Ama aynı zamanda şimdi giderlerse bir daha böyle bir şeyi aska yaşayamayacaklarını da biliyorlardı.
"Ben.." dedi Jungkook gözlerini Jimin'den çekerken. "Sana güvenmek istiyorum. Ama bunu nasıl başarırım bilmiyorum."
Taehyung kafasını salladı. "Anlıyorum. Ama lütfen, lütfen bir şans verin. Bundan sonra sizi hiç üzmeyeceğim. Lütfen."
Jimin uzanıp Jungkook'un elini tuttu.
"Ben sana aramızda ne olduğunu sordum. Bizi sevdiğini ama sevgili olamayacağımızı söyledin. Eğer bizi gerçekten sevseydin birbirimizden uzak kalmamızı önemsemezdin, ya da bir yol bulur yakınımıza gelirdin ve yine de ilişkimizi yürütürdün."Taehyung yine kafasını salladı. "Biliyorum. Korkak biriyim. Daha önce hayatımda böyle ciddi kimse olmadı."
"Jimin ne derse o." dedi Jungkook.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddy's kittens | vminkook (+18)
FanfictionTaehyung çok zengin bir iş adamının oğlu. Ama bu meşhur yakışıklının kimsenin bilmediği bir sırrı var. Her yazını iki bebeğiyle birlikte geçiriyor:Jungkook ve Jimin. Her bölümde az yada çok smut olacaktır!