satır arası yprum lğtfen
ayrıca unutmuşsunuzdur muhtemelen önceki bölümleri okuyun
&
Neredeyse her sabah olduğu gibi çırılçıplak ve sarmaş dolaş uyandılar. Jungkook sırtı Taehyung'un göğsüne gelecek şekilde kolları arasındaydı ve Jimin de Taehyung'un öbür tarafında alnını ona yaslamış halde yatıyordu. Taehyung dışında diğer ikisi uyumuyor, telefonlarında vakit harcıyorlardı. Jungkook arada bir kıkırdıyor, Jimin kafasını kaldırıp neye güldüğüne bakmaya çalışsa da tembellikten bunu yapmıyordu.
Taehyung hareketlenmeye başladığında Jungkook anında telefonunu kilitleyip yastığının altına koyarken Jimin gözlerini ovuşturarak doğruldu yatakta. Beyaz çarşafla uzuvlarını kapatıyordu.
Mutlu hissetmiyordu. Normal bir sabahta olsalar gülümsemekten yanakları ağrırken öpücüklerle babacığını ve Jungkook'u uyandırmaya çalışırdı.
Taehyung'u affetmişti çünkü ona muhtaç hissediyordu ancak onu süründürmemişti bile. Onu o kadar çok seviyordu ki kaybetmekten çok korkmuştu, pişman etmek için geri döneceği halde bir süre gitmeyi bile göze alamamıştı. Taehyung onun için uğraşmaz diye korkmuştu.
Affetmek istiyordu ve affetmişti ama bu karardan emin değildi. Dün gece sevişirlerken birkaç saatliğine de olsa yaşadıkları berbat tatili unutmuştu ancak şuan gözünün önünde sadece Namjoon'un ağzından duyduğu şeyler geçiyordu.
Taehyung gözlerini açmadan "Günaydın." diye mırıldandıktan sonra Jungkook yüzünü ona dönerek boynuna sarıldı. Taehyung kıkırdadı ve hemen ellerini bebeğinin beline sardı. Jimin orda öylece dururken ikisinin birbirine sarılışını izledi. Taehyung gözünün kenarıyla Jimin'i gördüğünde bileğini tutup onu da kendine çekti.
Jimin ani hareketle bir an duraksasa da arkadaşına ve babacığına sarıldı.
Birkaç dakika öylece yattıktan sonra Taehyung onları serbest bıraktı ve üzerindeki çarşafı aşağı itekledi.
Ortaya öylece çıkan penisini bir eline aldıktan sonra diğerini de başının arkasına koydu. Jimin ve Jungkook bir süre onu izledikten sonra Taehyung kendi elini çekti ve sıra sizde der gibi gülümsedi.
İlk davranan Jimin oldu. Elini hızlıca sertleşmiş penise atarak birkaç kez çekiştirdi. Çok geçmeden penisi hemen önüne alacak şekilde yüz üstü yatağa yerleşti. Birkaç küçük dil darbesiyle kızarmış penisi ıslattıktan sonra başını ağzına aldı. Jungkook da hareketlenip önce Taehyung'un dudaklarına gitti. Islak öpüşme sesi odayı doldururken Jimin iştahla emdi.
Taehyung umursamazca Jimin'in kafasını kavradı ve kendini boğazına bastırdı. Jimin eğitilmiş öğürme refleksi sebebiyle öğürmeden nefes almaya çalıştı. Gözleri dolarken Taehyung kalçasını ittirerek ağzını becermeye başladı. Aynı zamanda Jungkook'un dudaklarını taciz ediyordu.
Jungkook ardından Jimin'e katıldı Taehyung onun ağzını serbest bıraktıktan sonra. Uzunca bir süre Taehyung'un penisini emdiler. Arada kendi dudakları da birleşti. Taehyung ise keyfini çıkardı bu sürenin.
Sonrasında Jungkook'u tekrar bileğinden tutarak yüz hizasına çekti. Uzandı ve deliğini buldu eliyle. Jungkook inlerken hazırlamaktan vazgeçti ve Jimin'in yüzünü kendinden uzaklaştırarak Jungkook'un yüzleri birbirine dönük olacak şekilde penisine oturmasını sağladı.
"Yanıma otur Jimin." dedi dominant sesiyle. Sabahtan beri hepsi inlemeleri dışında oldukça sessizdi, normalde bebekler inlemeleri arasında sızlanıp dururlardı.
Jimin emekleyerek Taehyung'un dibine yerleşirken Jungkook da Taehyung'u tamamen içine aldı.
Taehyung elini Jimin'in penisine atarken Jungkook'un dudaklarına kapanmıştı tekrardan. Jimin hazla bacaklarını birbirine bastırmaya çalışınca Taehyung sert bir hareketle bacaklarını açmasını sağladı. Jimin mırıldanarak inlediğinde Taehyung Jungkook'un dudaklarından ayrılıp Jimin'e uzandı ve öpüşmeye başladı.
Jungkook yavaşça büyük penis üzerinde hareket etmeye başladıktan sonra baş parmaklarını da Taehyung'un göğüs uçlarına bastırdı.
Jimin ihtiyaçla Taehyung'un dudağına cevap vermeye çalışırken penisindeki el yüzünden gözlerini açamıyordu.
Jungkook hızlanınca Taehyung ve Jimin ayrıldı. Taehyung eliyle Jimin ile ilgilenirken Jungkook'un gözlerine bakıyordu derin inlemeleriyle.
"Ah babacığım!" dedi Jungkook Taehyung'un göğüs uçlarındaki parmaklarını omzuna çıkarıp tutunurken. "Beni çok güzel beceriyorsun!"
Taehyung keyifle güldüğünde Jungkook devam etti. "Mhhm.. Aklımı kaybedeceğim sanırım."
Çok sürmedi, Jimin Taehyung'un eline, Jungkook'u izlerken boşalmıştı. Jungkook babacığının göğsüne, Taehyung ise Jungkook'un içine.
Nefes nefese yattılar bir süre.
Sonra kalkıp yıkandılar ve temizlendiler.
Yemek yediler.
Dişlerini fırçaladılar.
Tekrardan yatağa geçtiler.
"Tembellik yapmaya hakkımız var, değil mi?" dedi Taehyung. Jimin hmhm derken Jungkook bu soruyu duymamıştı. Telefonuyla ilgileniyordu. "Öyle değil mi Jungkook?" dedi Taehyung tekrardan.
Jungkook ismini duyunca telefonunu kilitleyip kafasını kaldırdı. "Ha?"
"Tembellik yapabiliriz değil mi diyorum."
"Ah evet, uyuyana kadar yatakta yatıp bir oraya bir buraya yuvarlanalım. En sevdiğim aktivite."
Taehyung güldü. Jimin kucağına çıktı o sırada. Taehyung ise hemen beline yerleştirdi ellerini.
Ve hava kararana kadar gerçekten yatakta oyalandılar. Taehyung ilk kez geçmişinden bahsetmeye başladı onlara.
Üçü de keyifliydi, uyuya kalana kadar sohbet ettiler.
Arada bir Jungkook ve Jimin kucak kucağa çıkıp öpüştüler, bir ara Jimin babacığının da kucağına çıkıp sürtündü. Bunun dışında masum ve keyifli bir akşam geçirdiler.
&
"Neredeydin?" Jimin salondaki koltuktan tembelce ayağa kalkarak sordu Jungkook'a. "Gecenin köründe evden çıkıp nereye gittin? Hava aydınlandı."
Jungkook eve girer girmez kendisini sorgulamaya başlayan Jimin'in yanına adımlayıp ağzını kapadı tek eliyle. Diğer eliyle de belini kavradı.
"Sessiz ol. Babacık uyandı mı?"
Jimin hırsla ağzına kapanan eli ittirdi. "Neredeydin diyorum."
Jungkook Jimin'in gözlerinin içine bakarak sustu bir süre. "Babacık uyandı mı diye sordum." dedi fısıldayarak.
"Uyanmadı ama birazdan uyanır.." Jimin cevap verdikten sonra devam etti. "Sen nereye gittin gecenin yarısında onun hesabını ver."
Jungkook alt dudağını dişledi yeniden duraksarken. Sonrasında cebindeki sigara paketine ulaştı. "Bu yüzden." dedi paketi elinde sallarken. Sesi utanmış çıkıyordu.
Jimin gördüğü paketle kaşlarını çattı hızlıca. "Sen ne bok yediğni sanıyorsun.." diyerek Jungkook'a saldırmaya hazırlanırken merdivenlerden bir ses yükseldi.
"Sabah sabah ne bu enerji." Taehyung üzerine gri bir sabahlık geçirmiş bir halde yavaşça merdivenleri iniyordu.
"Hiç." dedi Jungkook sigarayı tekrardan cebine tıkıştırırken. "İkimizi de uyku tutmadı, seni de uyandırmamak için aşağı indik." dedi.
"Hm, uyandırsaydınız sorun olmazdı. Acıktınız mı? Yemek hazırlayayım."
Jimin keyifsizce koltuğa yayılırken mırıldandı. "Hm, olur." dedi ilgisizce.
Jungkook babacığınını bu keyifsizliği sorgulamamasını umarak neşeli bir tavır takınmaya çalıştı. "Yardım etmemi ister misin?"
&
çok kısa napalım alışın artık 4 ay sonra yb attım naber
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddy's kittens | vminkook (+18)
FanfictionTaehyung çok zengin bir iş adamının oğlu. Ama bu meşhur yakışıklının kimsenin bilmediği bir sırrı var. Her yazını iki bebeğiyle birlikte geçiriyor:Jungkook ve Jimin. Her bölümde az yada çok smut olacaktır!