eight

12.1K 410 319
                                    

yeni bölüm için 95 oy sınırı ve 150 yorum sınırı koydum arkadaşlar aq, çok mu duruyo bilmiyorum ama 5 katına bile yetecek okuyucu sayısı var

&

"Ah!" Jimin şiddetle inledikten sonra Jungkook'un omuzlarına tutundu.

Jungkook çırılçıplak yatakta uzanıyor ve Jimin ise onun kucağında bir tavşan gibi zıplıyordu. Taehyung bir süre çıplak vücuduyla yatağın köşesinde dikelmiş ve biricik bebeklerini videoya almıştı. Sonunda onların eğlencesine katılmaya karar verdiğinde dizleri üzerinde Jungkook'un bacaklarına yaklaşmış, üzerinde Jimin seken çocuğun bacaklarını aralamış ve arasına girmişti.

Jimin'i sırtından ittirdi ve Jungkook'un göğsüne yatmasını sağladı. Sonrasında lube'a uzandı ve eline aldıktan sonra Jungkook'un aralanmış bacaklarından kendini gösteren pembe deliğine dağıttı.

Hazırlamaya uğraşmadan büyük penisini Jungkook'un dar deliğine gönderdikten sonra Jimin'in az önceki inlemeleri kadar olmasa da yüksek bir inleme odayı doldurmuştu.

Taehyung onun hazır olması ve alışması için biraz beklerken Jimin içindeki penisle sabit durmaktan sıkılmış ve dikelip hareketlenmeye başlamıştı.

Taehyung da ona uyum sağladı ve Jungkook'un içinde hareket etmeye başladı.

Jungkook kafasını geriye atarak nefes almaya çalışırken Jimin sırtını babacığının göğsüne yaslamış, kafasını ise omzuna atmıştı arkaya doğru.

Yatak hareketlerden dolayı gıcırdarken Taehyung elini Jimin'in göğüs uçlarına atmıştı.

Jungkook ise elini kucağında zıplayan arkadaşının minik penisine attıktan sonra hafifçe çekiştirmeye başlamıştı inlemeleri arasında.

"H-hayır! Böyle yaparsanız hemen b-boşalırım.."

Taehyung ve Jungkook kıkırdarken Jimin dolu deliği, Jungkook'un avcundaki penisi ve göğüs uçlarına eziyet eden parmaklar yüzünden gözlerini açamıyordu.

"Bebeğim, sakin ol."

Taehyung sakin olamayacağını bilerek konuştuğunda kendini sertçe Jungkook'un içine vurmakla ilgileniyordu.

"Dedim işte, boşalacağım.." Jimin kesik kesik konuştuktan sonra öne eğilerek Jungkook'un göğsüne doğru eğilmiş ve dudaklarını onunkilere bastırdı sakinleşmeye çalışırken.

Taehyung Jungkook'un bacaklarına tutundu ve kendini daha rahat ittirmek için Jimin'in üstüne doğru yaslandı.

Jimin geleceğini hissederken "Jungkook elini çek, lütfen!" diye haykırmıştı.

Taehyung ise "Çekmeyeceksin." diye emretmişti.

Jimin "Şaka yapmıyorum." diye söylenmişti.

Jungkook tek eliyle Jimin'i ensesinden tutup kendine çekmiş ve tekrar dudaklarına kapanırken diğer eliyle avcundaki penisi çekiştirmeye devam ediyordu.

Çok değil birkaç dakika içinde Jimin resmen ağlayarak Jungkook'un göğsüne, avcuna ve hatta sıçradığı için yüzüne boşalmıştı.

daddy's kittens | vminkook (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin