twelve

9.1K 376 308
                                    

Taehyung'un odasında uyandılar.

Boyunlarında gece pazarından aldıkları eşleşen ametist kolyeler vardı.

Gözünü ilk açan Taehyung olduğunda iki yanında hala uyuyan bebekleriyle karşılaşmıştı.

Jimin iyice ona sokulmuş ve kafasını onun göğsüne yaslamıştı. Jungkook ise en uçta genişçe yatmış, kafasını yastığa gömmüştü.

Taehyung elini Jimin'in saçları arasına atıp geriye doğru ittirdiğinde Jimin anında gözlerini aralamıştı. "Uyanık mısın?" diye fısıldadı Taehyung.

"Hmmm.." Jimin mırıldandıktan sonra geri çekildi ve gerindi. "Uyandım."

Sonra tekrar kafasını yasladı çıplak göğüse. "Çok açım."

Taehyung bebeğinin saçları arasında burnunu gezdirip derin bir nefes aldı. "Kalkalım da hazırlayalım o zaman." dedi pürüzlü sesiyle. "Ben de açım."

Jimin kafasını salladıktan sonra geri çekildi ve babacığının üzerinden yuvarlanarak Jungkook'un sırtına yattı. Ellerini beline sarıp ensesine sulu bir öpücük bıraktığında Jungkook kafasını gömdüğü yastıktan kafasını kaldırdı.

Esnemek için yan döndüğünde sırtındaki Jimin de yatağa düşmüştü. Jimin tekrardan arkasında kollarını Jungkook'un boynuna sardığında Jungkook gülerek arkasını dönmüş ve Jimin'in denk gelen ilk yerine bir öpücğk bırakmıştı. Sağ gözünün altı.

Jungkook babacığıyla göz göze geldiğinde kocaman gülümseyip dudaklarını uzatmıştı. Taehyung da buna karşılık gülümsedi ve uzanıp bebeğinin büzüşmüş dudaklarına bir öpücük bıraktı. "Günaydın, kalkalım hadi. Yemek yiyelim."

Jungkook kafasını sallayıp gerinirken Jimin yatakta oturur pozisyona gelmişti ve saten geceliğin açıkta bıraktığı kalçalarını kapatıyordu.

"Bu geceliği ilk defa gördüm. Çok yakışmış."

Jimin Taehyung'un kalın sesiyle arkasına döndüğünde Taehyung bebeğinin belini kavramış ve onu kendine çekmişti. Jimin kucağına yerleştikten sonra "Oysa ki senin aldığını söylemiştim bunları babacığım." diye cilveyle konuşurken Taehyung omuzlarını silkti.

"Unutmuşum o zaman." Jimin'e gülerek bakarken Jungkook'a döndü sonra. "Sen neden böyle gecelikler giymiyorsun bebeğim? Gel buraya."

Jungkook'un bileğinden kavrayıp diplerine çektikten sonra Jungkook omuzlarını silkti. "Kendime yakıştıramıyorum. Bu şort daha çok yakışıyor gibi geliyor. Yoksa yakışmıyor mu?"

Taehyung kıkırdayıp elini Jungkook'un şortunun beline atıp çekti ve bırakarak vurmasını sağladı. "Hayır çok yakışıyor. Sadece sordum. Çok güzelsiniz ikiniz de. Ama şimdi kalkalım, tamam mı?"

Taehyung ikisine de birer öpücük verdikten sonra kucağındaki Jimin'i bir nevi yatağa fırlatıp ayaklanıp odasının banyosuna girmişti bile.

Jungkook'un da yataktan çıktığını gördüğünde arkasından hemen Jimin de kalkmıştı. "Beni bekle."

&

En önde Taehyung ve arkasında Jungkook'un sırtında Jimin aşağı indiklerinde kurulmuş hazır bir sofra görmeyi beklemiyorlardı.

Namjoon baş köşede oturmuş gazete okuyordu. Ayak seslerini duyduğunda gazeteyi katlayıp kenara koymuş "Ah, uyandınız sonunda." demişti.

Jimin Jungkook'un sırtından atladığı sırada Taehyung "Hazırlamana gerek yoktu, neden zahmet ettin ki?" demişti.

daddy's kittens | vminkook (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin