"Jungkook için sorun yok ancak Jimin istemiyor."
Taehyung ve Namjoon ızgarananın başında bekliyorken fısıldaşarak konuşuyorlardı.
"Dostum, dünle yetin. Benden bir iyilik istedin ve dün tepkilerini ölçtük, pek iyi gitmedi. Garip bir ortam oldu, sen de ne yapacağını şaşırdın. Daha fazlasına gerek yok."
Taehyung eti ters çevirirken konuştuğunda Namjoon keyifsizdi. "Neden onları bu kadar şımartıyorsun ki? Onlara para ödüyorsun, istediklerini yapmaları gerekmez mi?"
Taehyung keskin bakışlarıyla arkadaşına baktı. "Saçmalamayı kes."
Namjoon bu tepki karşısında şaşırmıştı. "Nedenmiş?"
"Evet onlara para veriyorum, ama onların sahibiymişim ya da onlar birer orospuymuş gibi değil. Sevdiğim insanlara yardım eder gibi."
Namjoon gözlerini devirmişti. Yanmak üzere olan eti çevirdi. "Onları benimle paylaşmayı kabul ettiğini, bu tatili bu yüzden hazırladığımızı hatırlatırım."
Taehyung dişlerini sıkmaya başlamıştı. "Benden bunu istedin ve arkadaşım olarak sana değer verdiğim için eğer sadece onları mutlu edecekse kabul ederim dedim. Yıllardır en iyi arkadaşım olarak bildim seni, ne istediysen yaptım bir hatır uğruna. Ve belli ki Jimin'i mutlu etmedi. Bu yüzden kes sesini artık."
"Ben hala neden onları istediğin gibi kullanamadığını anlayamadım. Böyle tripli kişiler yerine daha kolay ve her dediğini yapmaya razı kişiler tut o zaman paranla."
Taehyung'un sabrı taşmak üzereyken dern bir nefes aldı. "Bana bak..."
Tükürürcesine ve parmağını tehdit eder gibi sallayarak konuşmuştu. "Bizi izlemek istediğini söyledin, senin için odandan görünecek şekilde sana bir gösteri verdim. Sana gece çıkıp havuzu izlemeni söyledim. Dokunmak istediğini söyledin, şu saatte odama gel dedim. Ama bunların hepsi sadece onlar isterse olur dedim. Yıllar önce bana ve aileme yaptığın iyilik yüzünden rızası olmayan bir şekilde birilerine bir şeyler yapmana izin vermem."
Namjoon tek kaşını havaya kaldırdı. "Bana cevabımı vermedin."
Taehyung pes etmişti. "Evet, her dediğimi yapmaya hazır insanlar da bulabilirim. Ama onlar başka. Geçen yaz evime gelip de bütün yazı benle geçirdiklerinde hayatımın o ana kadar ne kadar boş olduğunu fark ettim. Sonra onlara bağlanmaktan korkup başkalarıyla birlikte oldum ama hayır, hala aklım onlardaydı. Kimsenin olmalarını istemedim, sadece benim olsunlar istedim. Ve sana olan minnet borcumdan dolayı onları paylaşmayı kabul ettim ama istemiyorlar. Uzatma artık."
"Arkadaşlığımızı bile o minnet borcu yüzünden sürdürmeye devam ettğini düşünmeye başladım." Namjoon dalga geçerek fısıldadı. "O zaman en baştan böyle güzel sevgililerin olduğunu göstermeseydin. Artık ben de istiyorum."
Taehyung midesinin bulandığını hissederken belki susar umuduyla cevap vermeyi kesmişti.
Yaşananların üzerinden yaklaşık 4 saat geçmiş, Taehyung ve Namjoon akşam yemeği hazırlıyordu.
Jimin ve Jungkook odalarındaydı, duşa girmişler ve rahat kıyafetler geçirmişlerdi üstlerine. İkisi de nivea'nın vişneli lipbalmını sürmüş, dudakları ışıldıyordu.
"Gitmek istiyorum." Jimin bunu 2. kez söylediğinde Jungkook onu ikna etmeye çalışıyordu.
"Babacığın evine dönelim, Namjoon hyungu bir daha görmek istemiyorum."
Jimin yatağa oturmuş, Jungkook da yere oturup bacaklarının arasına girmişti ve yüzünü elleri arasına almıştı.
"Jimin, neden? Madem hoşlanmayacaktın, neden izin verdin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddy's kittens | vminkook (+18)
FanfictionTaehyung çok zengin bir iş adamının oğlu. Ama bu meşhur yakışıklının kimsenin bilmediği bir sırrı var. Her yazını iki bebeğiyle birlikte geçiriyor:Jungkook ve Jimin. Her bölümde az yada çok smut olacaktır!