TAM BİR YIL SONRA YENİ BÖLÜM ATIYORUM ALOOOOOO
ÖNCEKİ 2 BÖLÜMÜ FALAN OKUYUN KİTABI HATIRLAMAK İÇİN AHSJAMFKLWS
BÖYLESİNE Bİ SMUT KİTABINA BU KADAR DRAMA SIKIŞTIRAN İLK YAZAR OLABİLİRİM.
Bİ SONRAKİ BÖLÜM MUHTEMELEN FİNAL.
HADİ ÖPÜLDÜNÜZ BOY OY VE SATIR ARASI YORUM YAPIN MUCK
----
İnanılmaz büyük bir sessizlik mutfağı doldurdu. "Bu kadar çabuk yakalanmış olamam." Jungkook içinden küfürler sallayarak düşündü.
"Açıkla." diye kükredi Taehyung sessizliği kırarak.
Jimin korkuyla geri çekildi Jungkook'tan. "Neler oluyor?" dedi ürkek sesiyle.
Jungkook sustu, söyleyecek bir şeyi yoktu. Yaptığı kocaman bir saçmalıktan ibaretti ve ne demesi gerektiğini bilmiyordu. Ama en çok kızdığı nokta da bu kadar erken yakalanmasıydı. "O şoförü arabadan attırmalıydık." diye geçiriyordu içinden.
"Ben..." diye söze girişti Jungkook. O sırada Taehyung Jimin'in kolundan tutarak tezgahtan inmesini sağlamış ve Jungkook'tan uzaklaştırmıştı.
"Üzgünüm." dedi Jungkook.
Taehyung korkunç bir şekilde güldükten sonra kafasını iki yana salladı. "Hayır, üzgünüm diyerek susmayacaksın. Senden bir açıklama bekliyorum. Konuşmak zorundasın." dedi.
Jimin hala anlamazca bakıyordu ikiliye. "Lütfen neler olduğunu söyleyin." dedi titrek sesiyle.
"Jungkook..." dedi Taehyung. "Seni sürtük." diye ekledi acımasız çıkan sesiyle.
Jimin şok içinde, Jungkook ise kırılan kalbinin acısı yüzüne yansımış bir halde sinirden köpüren Taehyung'a bakıyordu. Taehyung onların yanında ilk defa bu denli sinirliydi.
"Ne işin var o herifle! Açıkla yoksa seni burada kendi ellerimle geberteceğim." diye bir tehdit savurdu Taehyung.
Jimin korkuyla Taehyung'dan uzaklaşmaya çalıştı. Ancak Taehyung onu kolundan tutmuştu ve uzaklaşmasına izin vermiyordu.
Jungkook Taehyung'u ilk defa böyle görürken korkudan nefesinin tıkandığını hissetti. "Özür dilerim." dedi korkuyla. Taehyung'un kendilerine, kendisine neler yapabileceğini düşünmek istemiyordu. Şu ana kadar onu bu denli sinirli hiç görmemişti. Başına, başlarına gelebileceklerden korkmuştu.
"Neden o herifin kucağındaydın?" diye tekrarladı Taehyung. Bir cevap alana kadar soracağı belliydi. "Ne işin vardı Namjoon'la bir arabada üst üste?!"
Jungkook elleri titremeye baslarken tekrardan özür diledi. "Düşünmeden hareket ettim. Özür dilerim. Çok üzgünüm. Lütfen..."
Taehyung Jimin'in kolumu bırakarak Jungkook'un yakasına yapıştı. Jimin korkuyla Taehyung'a atıldı. "Dur!" diye çığlık attı. "Dur. Lütfen dur."
Taehyung Jimin'e baktı yan gözle. "Sen karışma." dedi sonra en korkunç sesiyle.
"Bırak onu." dedi Jimin. "Biz senin hatalarını affettik. Tamam mı? Durmak zorundasın." Jimin onu sakinleştirmek için ne yapacağını şaşırmıştı. "Namjoon'u hayatımıza sokan da sensin."
"Ama sizi asla aldatmadım." dedi Taehyung.
Jimin tekrardan çırpınarak konuştu. "Ama onun bize dokunmasına izin verdin. Bizim arkamızdan onunla bir anlaşma yaptın."
Taehyung Jimin'in son sözleriyle Jungkook'un yakasını bıraktı bir hışımla. "Benim evimde benim yatağımda yatıyorken gizlice evden kaçıp bir başkasıyla buluşmuş. Bunu affetmemi mi bekliyorsun?" dedi Taehyung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddy's kittens | vminkook (+18)
FanfictionTaehyung çok zengin bir iş adamının oğlu. Ama bu meşhur yakışıklının kimsenin bilmediği bir sırrı var. Her yazını iki bebeğiyle birlikte geçiriyor:Jungkook ve Jimin. Her bölümde az yada çok smut olacaktır!