Autograful și cuvântul meu

119 5 2
                                    

     Întotdeauna poezia pentru mine a însemnat mai mult decât niște cuvinte aruncate așa pe foaie, spuse frumos și emoționant. Poezia m-a scos dintr-un mediu rece, din tristețe, din supărări, din dezamăgiri, din criticile altora, etc. Acest volum îl public pentru că doresc ca vocea mea să fie ascultată, pentru că am și eu un mic talent, de care sunt conștient că nu este chair foarte puternic, dar pe care îl pot perfecționa pe parcurs. Am intitulat volumul simplu și la obiect: LA CEAS DE SEARĂ. Am ales acest titlu, deoarece inspirația mea venea întotdeauna seara. Nopți la rând, înainte de culcare, scriam câte o idee care să valorifice starea mea din acea zi. Fie ea bună sau rea. Fiind aproape de finalul clasei a douăsprezecea, am scris dublu față de anii anteriori, iar operele mele au atins numărul sutelor, mai rapid decât credeam. Vreau ca tot ceea ce am scris aici, să rămână o amintire plăcută și plină de viață, atât pentru mine cât mai ales pentru voi, cei care veți citi. Am fost in ultimul timp ajutat de multe persoane să reușesc această minune. Am avut prieteni care îmi strigau numele și mă recomandau când era vorba de liric. Am profesori care apreciază ce fac. Sunt încrezător în vocea mea, în talentul meu ce îl voi forma în timp. In acest volum, pot adăuga faptul că mai există adolescenți care citesc, învață și sunt dornici de schimbarea în bine. Care nu utilizează telefonul doar pentru jocuri, care nici macar nu mă mai pasionează, sau pentru rețelele de socializare, ci și pentru a învăța ceva. A fi mai bun în fiecare zi! Acest volum conține în mare parte, poezii ce tine de toamnă, deoarece atunci am început proiectul lui. Consider că pot da drumul oficial volumului și că va fi o onoare pentru mine să fie citit și apreciat. Numele meu este Brașov Robert-Andrei, și vă invit să urmăriți doar o parte din operele mele.

                         Pace!

La ceas de searăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum