13.BÖLÜM:"HERCÜMERÇ"

187 54 201
                                    


Hercümerç : Altüst, karmakarışık, darmadağınık, allak bullak.

Keyifli okumalar bölüm sonunda buluşalım.

Bölüm Şarkıları;

Cem Adrian & Ayten Alpman : Hani Bazen

Murat Boz : Sevgilim

Lana Del Rey & The weeknd: Lust For Life

Lana Del Rey & The weeknd: Lust For Life

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

13.BÖLÜM:"HERCÜMERÇ"

Ben sadece on yedi yaşında olan belki bir hafta sonra on sekiz yaşına girecek olan bir kız çocuğuydum. Peki neden ruhum 70 yaşında gibi hissettiriyordu bana.

Neydi bu her şeyden bıkmışlık, neydi bu yaşama isteksizliği. Evet beni bu dünyada sevmeyenler olabilirdi bana ihanet edenler de ama beni seven kişiler daha fazla değil miydi? Annem , arkadaşlarım , dostlarım ve dargın olsak da bir sevgilim yok muydu? Kendime bir söz vermiştim ve sonuna kadar pes etmeden bu sözü tutarak hayatı sonuna kadar yaşamak istiyordum. Beni seven tek bir kişi kalmayana kadar hem de.

İkiye ayırarak balık sırtı ördüğüm saçlarımı sırtıma atarak montumu ve çantamı aldım ve kendimi odamdan dışarıya attım. Bu gün kızlarla alışverişe gidecektik hepsi erkenden toplanmış evlerine giderek okul için hazırlanacaklarını söylemişti. Merdiveni hızlı bir şekilde inerek masaya oturmuş ve sakince kahvaltı eden aileme katıldım. Bir süre sonra masadaki rahatsız eden sessizligi babamın sesi bölmüştü.

"Üniversiteyi nerde okuyacağına karar verdin mi Ece?" Kaşlarımı çatarak gözlerini bana dikmiş olan babamın bakışlarına çevirdim bakışlarımı.

"Hayır."

Kafasını sallayarak kahvaltısına devam ederken beni karşılıksız bırakmadı. "Güzel düşünmene gerek yok, sen de ablan gibi yurt dışında eğitimine devam edeceksin."

Bu sinir katsayılarımı daha da artırırken çatal ve bıçağı sesli bir şekilde bilerek tabağa bıraktım bu onu bir an duraklatsa da beni takmayarak devam etti. Sesime hakim olmak isterken sorumu ona yönelttim.

KÜL | KAYIP HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin