Lilith : Hz. Adem'in birinci karısı olarak bilinir. Şeytanların anasıdır.
Not; Gelecek bölümlerde hikayesine değinip daha ayrıntılı anlatacağım.
Arkadaşlar gerçekten ciddi olarak söylüyorum ki lütfen okuyorasanız en azından bir cümle ile bölüm hakkındaki düşüncelerinizi söyleyin. Görüyorum, okuyorsunuz en azından oy veren kişiler var ama ben sizlerin neler düşündüğünü hangi sahnede hangi tepkiyi vereceğinizi merak ederken lütfen yorum yapın.
Bu arada inşallah mediadaki uğraşarak yaptığım görsellere göz atıyorsunuzdur.
Bölüm Şarkıları;
Lana Del Rey: Pretty When You Cry
Çağan Şengül & Işıl Ayman : Rengarenk Ormanlar (Çok güzeldir dinleyin bence)
NF: Mansion
Pinhâni : Dünyadan Uzak
15. BÖLÜM : " LİLİTH "
Yıkılmamıştım daha ama ayakta mıydım o da göreceli bir kavramdı.
Kimdi bu adam? Daha ismini bile yeni öğrendiğim bir insan neden benim peşime düşebilirdi ki, benden de isteyebilirdi?
Soğuk suda üşüdügümü hissettigimde çabucak duşumu sonlandırdım ve bedenimi havluya sararak odama geçtim. Bir saat önce o cevabı aldıktan sonra ne yapacağımı ya da ne düşüneceğimi bile bilmiyordum. Babam , Karan ve Karan'ın babası Alazların evine geçmişti. Sanırım durum kıritiği yapacaktı. Ben ise evime gelmiş ve kendimi soğuk suyun altına atmıştım. Bana bir şey söylemiyorlardı lakin ben çok iyi anlayabiliyordum, tehlikedeydik.
O adam beni takip ettirmişti ve hedefinin ben olduğunun da farkındaydım. Neden böyle bir şey yaptığını kısaca öğrenmiştim Alaz'dan.
Adam sanırım mafyatik bir tipdi ve bizimkiler böyle olduğunu öğrendiklerinde onunla olan ortaklıklarını kesmişlerdi. Yeni tasarladıkları ve bizimkilerin emeği de olan projeyi sunmuştu ihalede. Ama babam ve Alazlar daha iyisini tekrardan çizip planladıkları için ihale bizim olmuştu, tabi bu da o adamın işine taş koymak gibi bir şeydi. Resmen o adam ve ağabeyi bizim aileye musallat olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL | KAYIP HAYAT
Fiction générale"Yapmadım de !" Öyle bi bağırmıştı ki boğazının dahi yanmasına izin vermişti. Olurmuydu bir insan bir gün içinde hem yaşar hem ölürmüydü. O ölmüştü öncesinden ama neden her şey onun başına gelmek zorundaydı ki. Bir insanın bu acılara daha ne kadar...