Dlouhé rusé vlasy zářily na podkladu jasně bílých šatů nervozitou třesoucí se Lily Evansové.
"Lily klid. Na tohle čeká každá celý život." usmívala se jedna z jejích nejlepších přítelkyň, Ann.
"Ann má pravdu. Taky bych se chtěla vdávat." usmívala se i druhá kamarádka v místnosti.
"Já vím, ale stejně jsem nervózní. Kdy by nebyl?" blábolila Lily a Ann jí mezitím do vlasů připínala závoj. Kate jenom obdivně zírala na rusovlasou dívku v nádherných svatebních šatech.
"Počkej až tě uvidí James. Úplně se z toho zblázní." vykřikovala pořád dokola Ann a ani jedna se nedokázala přestat usmívat.
Lily na sobě měla krásné dlouhé bílé šaty a jemný závoj ve vlasech. Kate jí chystala krásnou kytici plnou lilií.
"Tak, už je čas." objevila se v místnosti Lilyina matka. Rusovláska přikývla a do ruky vzala kytici, kterou jí Kate podávala.
Ani jedna z družiček, Ann a Kate, nevypadala špatně. Obě měly béžové šaty po kotníky dlouhé a páskem stažené v pase. Vlasy měly zapletené do slavnostních drdolů a uprostřed měla každá přichycenou malou lilii. V rukou měly každá malou kopii Lilyiny květiny a všechny tři dohromady vypadaly nádherné.
Vyšly z místnosti a sešly schody. Poté vyšli branou ven z malého hrádku, kde se svatba konala. Ocitly se na dvorku, kde všude před nimi byly lavičky a na konci řady byla bílá brána, ve které stál oddávající a nervózní James Potter.
Lily se rozešla uličkou mezi lavičkami a Ann s Kate za ní. Všude se ozývaly obdivné komentáře, ale ani jedna z dívek to nevnímala.
James s jiskřičkami v očích sledoval jeho rusovlasou nevěstu jak k němu kráčí.
"Ta vypadá krásně." zíral Sirius. Ne však na Lily, ale na Kate. Nedávno se pohádali a nemluvili spolu. Vedle něj seděl Remus, který s úsměvem sledoval všechno dění a přál štěstí jeho kamarádům. Poslední Pobertka zde byl také. Zíral na Lily, ale myšlenkami byl už u moc dobrého a velkého dortu, který na něj čekal.
Mezitím vším už Lily došla k Jamesovi a oba se chytli za ruce. Otočili se na oddávajícího a čekali co řekne.
"Nuže, všechny vás tu vítám." začal. "Dnes jsme se tu sešli, abychom byli svědky sňatku dívky s rusými vlasy a může s brýlemi nakřivo." řekl a při tom lehce ukázal na Lily a Jamese.
Spoustu lidí v na lavičkách se trochu zasmálo, když dodávající zmínil Jamesovi brýle, ale byla to pravda. Po dlouhé době měl James brýle správně nasazené, ba dokonce si koupil nové.
"Takže, vyměňte si prsteny." pokynul oddávající a kouzelnou hůlkou, kterou vytáhl z kapsy, vykouzlil malý polštářek, na kterém byly dva prsteny.
Nejdříve James navlékl Lily na ruku malý zlatý prstýnek s kamenem stejně zeleným, jako její oči. Poté Lily návlekla na prst Jamesovi prsten o něco větší a s malými parohy, vyrytými do povrchu.
"Lilyan Evansová, berete si zde přítomného Jamese Pottera za svého právoplatného může?" otázal se oddávajíci Lily.
"Ano." přikývla Lily a podívala se na Jamese, který se usmíval od ucha k uchu. Ona se také usmála a vyčkávala na další slova.
"Jamesi Pottere, berete si zde přítomnou Lilyan Evansovou za svou právoplatnou manželku?" otázal se oddávajíci znovu, tentokrát Jamese.
"Ano." řekl James odhodlaně a také se podíval na Lily.
Zahleděl se do jejich velkých smaragdových očí, které patřily dívce, kterou několik let miloval a ona ho nesnášela. Tohle je to, co si vždy přál. Zadíval se do očí rusovlásé Lily, teď už jeho Lily. A jeho napořád.
Ahoj, jo pořád jsem neumřela.
Hele, opravdu se omlouvám, že epilog nevyšel opravdu, opravdu, opravdu hodně dlouho. Jo nebudu kecat, neumím psát romantický scény, takže to pro mě bylo těžší, i když to tak hrozně romantický zase nebylo.Taky vám chci hroooozně moc poděkovat. Byla jsem hotová, když tenhle příběh měl první stovku přečtení a s každým dalším moje nadšení z toho to psát rostlo. Teď je tu něco přes tisíc a vždycky, když tohle otevírám a vidím to číslo, nemůžu se přestat usmívat.
Taky díky za všechny milé komentáře a to především od kajka900211 a Harrypotter21207. Od těhle dvou holčin jich tu mám rovnou několik a tak bych jim chtěla fakt hodně poděkovat.
No ale všeho moc škodí a tak nechci, aby tohle moje kecání nakonec nebylo delší než samotná kapitola. Takže se rozloučím.
Poslední mějte se famfrpálově v tomto příběhu,
Vaše Mooney❤️
ČTEŠ
Změníš názor, Evansová?
FanfictionJames Lily miluje od prvního ročníku. Ona jeho od prvního ročníku nesnáší. Změní se něco během posledního roku školy? Splní se Jamesovi jeho největší sen? James má posledni šanci získat srdce své milované Lily, nebo ji navždy ztratí... ~Upozornění:...