V dívčím pokoji bylo ticho. Jen jedna dívka už byla vzhůru. Seděla na posteli a rozčesávala si své dlouhé rusé vlasy. Po chvilce odešla do koupelny. Když se vrátila její kamarádky ještě spaly. Bylo docela brzo a rusovláska nechtěla své přítelkyně zbytečně budit. Sešla proto do společenské místnosti a sedla si na gauč. Čekala na své kamarádky s nose zabořeným v knize. "Dobré ráno krásko." ozvalo se za ní. Lily se trochu polekala, ale onen hlas poznala okamžitě. "Nazdar Pottere." odvětila Lily a zabořila nos zpátky do knihy. "Jak ses vyspala má lásko." "Dobře." byla slušná Lily. "Co kdybychom se sešli dnes po vyučování na školních pozemcích? Mohli bychom, emmm.... pracovat na tom úkolu." navrhl James. "Dobrá." Lily se už nějak smířila s tím, že bude sedět nejbližší týden s Potterem, a i s tím, že s ním bude muset trávit čas. Popravdě jí to vadilo mnohem míň, než by vadilo v minulých ročnících. Jame se posadil vedle Lily. "Co to čteš?" zeptal se James. "Něco o zvěromagii, abych to nenechala jen na vás." usmála se Lily. James jí úsměv oplatil. Změnil se, k lepšímu. Dokonce jí ani nevadilo, že James Potter, ten, kterého šest let nenáviděla a on ji opravdu miloval, sedí vedle ní a ona se s ním baví. Z myšlenek jí vytrhly hlasy jejích kamarádek, které právě přišly společně se zbytkem pobertů. "Dobré ráno." pozdravila Lily s úsměvem. "Dobré." odpověděl Remus. "Co se stalo? Vy dva spolu v jedné místnosti a bez křiku." podivila se Ann. Lily i James se usmáli, ale ani jeden nic neříkal. "Mám docela hlad, nepůjdeme už na snídani?" přerušila ticho Kate. "To bychom moli, taky mám docela hlad." usmála se Lily. Všichni se zvedly a odešli.
Na snídani si kupodivu sedli vedle sebe. Holky vypadaly, že si to ani neuvědomovaly. James byl jiný, když byl s Lily sám. Před poberty se více předváděl. Dojeli beze slov. James se na Lily celou snídani usmíval jako sluníčko. Dnes měli jen jednu hodinu dopoledne a pak odpolední vyučování.
Když se po obědě vrátila Lily z oběda, začala přemýšlet nad jejich prací. I přes to, že Jamese nesnáší, s ním dnes o hodině přeměňování poměrně vycházela. Možná není tak špatný. Opravdu se změnil. Přemýšlela Lily. Ale to by to nebyl James, kdyby to nějak nepokazil. Když Lily přišla na školní pozemky, James tam ještě nebyl. Sedla si pod nedaleký strom a začala si číst knihu. "Ahoj." ozval se vedle ní povědomí hlas. "Ahoj Jamesi." usmála se rusovláska se smaragdově zelenýma očima. "Ty jsi mi řekla Jamesi? Já to říkal, jednou budeš Potterová." zubil se hnědovlásek. "To teda ne Pottere." "Ale ano." Lily se zamračila. "Přišli jsme dělat úkol, takže..." "No jo, tak i pověz co o tom víš." "NO skoro nic, ale něco jsem o nich četla..." začala povídal Lily. Poté co Lily domluvila začal povídat James.
Práce se jim docela povedla, nebo aspoň Lily si to myslela. Už se vrátili na kolej. Lily mířila do svého pokoje, James na tom byl podobně. Po návštěvě pokoje se rozhodl ještě s Remem a Peterem navštívit Siriuse na ošetřovně. Lily čekala na své kamarádky. Znovu si četla jejich práci. Když ji dočetla a její kamarádky furt nikde, rozhodla se, že je půjde hledat. V tom se otevřeli dveře a v pokoji stála Ann i Kate. "Ahoj, kde jste byly? Zrovna jsem vás chtěla jít hledat." usmála se Lily. "Ahoj, promiň, zdržely jsme se dole. Už tam visí rozpis famfrpálových zápasů tak jsem se musela kouknout. Zítra hrajeme proti mrzimoru." omlouvala se Kate. Kate je totiž střelec v nebelvírském famfrpálovém týmu. "Supr, přijdu se podívat." usmála se Lily. "Já půjdu taky." zapojila se Ann.
Ten den už se nic nedělo. Jen šli na večeři, kde Lily Remus oznámil, že je Sirius v pořádku. Nikdy by to sice nepřiznala, ale měla z toho i docela radost. Pak šli na pokoj, chvíli si povídali a pak se propadli do říše snů.
Ahoj, líbí se v další kapitola?? Jsem zvědavá na vaše názory a určitě budu ráda, když mi je sdělíte do komentářů. Budu se těšit u další kapitoly.
Mooney
ČTEŠ
Změníš názor, Evansová?
FanfictionJames Lily miluje od prvního ročníku. Ona jeho od prvního ročníku nesnáší. Změní se něco během posledního roku školy? Splní se Jamesovi jeho největší sen? James má posledni šanci získat srdce své milované Lily, nebo ji navždy ztratí... ~Upozornění:...