7. Kapitola

455 23 6
                                    


Je ráno a v dívčím pokoji je jako obvykle vzhůru pouze rusovláska se smaragdovýma očima. Sedí na posteli a rozčesává si své dlouhé překrásné vlasy. po důkladném rozčesání vlasů jde do koupelny umýt se a převléknout se. Vzala si modré džíny a mikinu, kterou měla včera. Tu mikinu měla moc ráda. Líbila se jí možná i z důvodu, že patřila Jamesi Potterovi. Ale to je blbost. Ona Jamese nesnáší, ale poslední dobou s ním přeci jenom vychází. "Dobré ráno Lily." pozdravila rusovlásku Ann. "Je, dobré ráno." řekla Lily trochu zmateně. Vyrušilo jí to totiž z přemýšlení. "Kate ještě spí?" "Asi ano, za tu dob co jsem vzhůru se neprobrala." odpovídala Lily. "Ale nespím." ozvalo se rozespale. "Dobré ráno Kate." "Dobré ráno." odpověděla Kate a hrabala se z postele. 

Po té, co se všechny upravily se vydali na snídani. Sedly si ke stou a začali jíst. Pobertové tu zatím nebyli. "Ahoj Lily." ozvalo se najednou za nimi. "Ahoj." odpověděla slušně Lily. Byl to Jackob. Ten kluk jí furt otravoval. Byl ještě horší než James celé uplynulé ročníky. "Můžu se k vám přidat?" ptal se dál Jake. "Tak jo." protočila oči Lily, ale tak aby si toho nikdo nevšiml. Chvíli si povídali, ale Lily Jackoba moc nevnímala. "Jo a Lily, něco pro tebe mám. Je to moc dobré, ale dej si to až na pokoji." usmál se Jackob a dal jí malou krabičku. "Dobře." usmála se na oko Lily. Po snídani vyrazili do jejich pokoje. Když došli do nebelvírské společenky uviděli poberty. "Ahoj." pozdravila Lily a usmála se. "Ahoj, pořád máš mojí mikinu?" "Ano, je příjemná." řekla Lily. "Co to máš?" promluvil konečně někdo jiný než Lily a James. Byl to Remus. "To jsem dostala od Jackoba. Prý to mám sníst až na pokoji. Merlin ví co v tom je." odpověděla bez zájmu Lily. "Dobře. My jdeme na snídani tak asi zatím ahoj." "Dobrou chuť." popřály dívky a vydaly se ha jejich pokoj. 

"Tak co v tom je Lily, nenapínej nás." ptala se zvědavě Kate. "Nějaký lísteček a sušenka." "A co je na tom lístečku?" "To nevím podívám se. Stojí tam: Milá Lily, než budeš číst dál sněz sušenku." "Tak ji sněz ať víme víc." žadonila Ann. "No dobře, už jdu na to." Lily uchopila sušenku a na několik kousnutí ji snědla. Najednou se jí rozzářily oči. "Tak čti." "No jo." řekla Lily, ale poněkud zvláštně. "Dál tam je: Chtěl jsem ti to říct dřív, ale neměl jsem odvahu. Miluji tě a doufám že ty mne také. Napiš sem jestli ano nebo ne a pošli mi sovu. Tvůj Jackob." "Co to má být?" ptala se nechápavě Kate. "To nevím, ale má odpověď je ANO." řekla omámeně Lily. "Co? To jako fakt? Že o tom nic nevím." podívala se na ní nechápavě Ann. "Myslíte že bude ve společence? Půjdu se po něm podívat. Chci mu to říct do očí." obě dívky se na Lily nechápavě podívaly. Nikdy se o něm nezmínila a chová se nějak divně. "Tohle není Lily. Nemyslíš, že bychom to měli probrat s klukama?" ptala s zaraženě Ann. "Jo, ale nejdřív půjdem s Lily dolů. Rychle." odvětila Kate a už stála ve dveřích. Ann jí následovala. 

"Jackobe."vykřikla Lily na chlapce sedícího na sedačce v prázdné společence. "Ano Lilynko?" "Má odpověď je ANO!" vykřikla Lily a vrhla se mu kolem krku. "To je skvělé." řekl na oko nadšeně Jackob a políbil jí. Lily se začervenala. V tu chvíli ale vešli do místnosti jak holky tak pobertové. Jakmile to James spatřil, rozběhl se do chlapeckého pokoje. Remus se na to divně podíval. Peter tam nebyl. "Co to má být?" ptal se holek nechápavě. "Nech nás ti to říct v pokoji. Lily a Jackoba nechali ve společence a odešli do klučičího pokoje. Tam seděl na posteli James a vypadal, že se každou chvílí rozbrečí. "Co se to tam stalo?" ptal se Remus. Nemohl to pochopit. "To nevíme. Víte jak Lily nesla něco v ruce? Byl tam papírek a sušenka. Jakmile se do ní Lily zakousla, začala se chovat takhle. Nevíte co to může být." vychrlila Kate. James byl duchem nepřítomný. Remus se nad tím zamyslel. "Asi tuším. Co takhle nápoj lásky?" "To by mohlo být ono. Máš něco proti tomu?" "Ano, někde tu něco mám. Vydržte, hned to najdu. Zatím vymyslete něco, abyste sem Lily nalákaly." řekl Remus s začal se hrabat ve svém kufru. Dívky jen přikývly.

"Mám to!" zajásal Rem. "Supr, my jdeme pro Lily." řekly dívky jednohlasně. "Nechte jí být. Ať si užívá se svojí láskou." řekl konečně, ale nešťastně James o odešel. Rychle prošel kolem Lily a Jackoba a vyšel ven na chodbu. "Chudák James." pronesla soucitně Ann. "Tak rychle. Čím dřív z toho Lily dostaneme tím líp." popohnal holky Rem a ty rychle vyběhly z pokoje. "Ehm Lily? Můžeš na chvilku?" "Co potřebujete?" zeptala se omámeně Lily. "Něco fakt důležitýho." "No dobře. Promiň Jaku. Za chvíli jsem zpátky." řekla Lily a dala Jackobovi pusu. "Co potřebujete?" "Pojď s náma na horu. Chceme ti vybrat oblečení na tajný rande na který s tebou chce Jackob jít." vymyslela si rychle Ann. "Dobře." rozzářily se oči Lily, jen co uslyšela slovo Jackob. Vydala se za kamarádkami. Remus už čekal na prahu pokoje, ale Lily jakoby ho nevnímala. "Na, tady tohle vypij. Udělá tě to krásnější." nalhal jí Remus. Lily to vypila okamžitě. Hned po dopití se jí ale zamotala hlava a spadla na Jamesovu postel. Rázem se ale probrala a vypadala zmateně. "Co se stalo?" ptala se. "No...." dala se do vyprávění Kate. 

Ahojky. Líbí se vám další kapitola? Doufám že ano. Moc si vážím každého přečtení a tak podobně. Už jsem to totiž psala milionkrát a stále to platí. Taky budu ráda za vaše názory v komentářích ať jsou jakékoliv. No nic, mějte se hezky
Mooney

Změníš názor, Evansová?Kde žijí příběhy. Začni objevovat