Bölüm 9

1.5K 59 4
                                    

ELENA'NIN AĞZIDAN

Sabah uyandığımda başım ağrıdan çatlıyordu. Lisa hala yanımda uyuyordu. Saat 9.35 olmuştu.

Telefonuma baktığımda bir tane mesaj geldiğini gördüm. Heyecanlanmıştı. Mesaja baktığımda Neymar'dan gelmişti;

- Elena bir yerde buluşmamız lazım. Konuşacaklarım var.

Onunla görüşmek istemiyordum. Çünkü tekrar üzüleceğimi düşünüyordum.

- Meşgulüm olmaz.

Mesaj görülmüştü fakat 10 dakikadır cevap gelmiyordu. Sadece şansını denemişti bence Neymar.

Tam o sırada telefonum çaldı. Şimdi de arıyordu. Lisa'yı uyandırmamak için odamdan çıkıp tuvalete girdim.

- Ne var Neymar?

- Elena aşağıya gel.

- Ne aşağısı ya?

- Evin önündeyim gel. Yoksa içeri giricem. Çabuk.

Buna daha fazla dayanamadım. Bana emir veriyordu resmen. Neymar'ın yanına gidiyordum ama ona soğuk davranacaktım
Tabi yapabilirsem. Onu affetmeyecektim.

Annemlere dışarı çıkıyorum dedim. Bu aralar işler karşık olduğu için onlarda beni takımıyordu.

Kapıdan dışarı çıktığımda önümde ne bir araba vardı ne de Neymar...

Tam o sırada kolumdan sertçe biri tuttu ve beni arka tarafa doğru çekti. Neymardı.  Gözleri doluydu ve cok tatlı görünüyordu. Galiba ona küs kalmaya dayanamayacaktım. Ama söyleyeceği şeye bağlıydi.

Onu hala seviyordum hemde çok.

-" Elena sana dediklerim anlamsız şeyler için çok özür dilerim. O sıralar problemler yaşıyordum. Bruna'yla ayrıldık. Öte yandan da seni üzmek en son istediğim şey " demesiyle birlikte birden dudaklarıma yapıştı. Ona karşılık vermek istedim ama yapamadım.

Çünkü hem ne olduğunu anlayamamış hemde iliklerime kadar donmuştum. Kalbim ağzımda atıyordu. Suan öpüşüyorduk. Inanilmaz birşeydi. Ah tanrım o dudakları...

Neymar birden durdu. Yüzüme bakıyordu. Sırıtarak" çok güzelsin" dedi ve baş parmağıyla yüzümde daireler çizmeye başladı.

Çok garip oluyordum. Ve böyle şeylere çok alışık olmadığımdam bu çokk güzel anı salak bir kahkahayla bozdum. Benim gülmem onu da mutlu etmişe benziyordu ki o da gülmeye başladı. Biri bizi görse deli sanardı. Neymar o kadar güzel gülüyordu ki gülüşü hayat kaynağı ♥

- Bir yere gidelim mi ?

Buna tabiki Hayır diyemezdim.

- Olurr. Fakat yanlız olamayız. Arkadasim geldi şimdi onu yanlız bırakmak olmaz. Bu seferlik o da gelsin

Neymar'ın biraz suratı düşmüştü ama kabul etti. Burada bizi beklemesini söyleyip yukarı çıktım. Lisa uyanmıştı.

-Elena kahvaltıda n...

- Hayır kahvaltı falan yok. Hazırlan. Neymar aşağıda. Dışarı çıkıyoruz. Ve bu arada seni de alıyorum değerini bil :)

Tamam ben biraz Neymar konusunda manyaktım. Lisa'nında anlattığım şeylere inanmadığını anlıyordum. Her konudaa..

Pencereden Neymar'ı gösterdim. El salladı ve amaçsız bir şekilde acayip sevindi. Baya bi heyecanlanmıştı arkadaş. Sanki Neymar'a aşık gibiydi.

En güzel ve en sevdiğim kıyafetlerimi giydim. Rimel ve ruj vazgeçilmezlerim olduğundan çok güzel bir şekilde sürdüm. Lisa ise benden daha fazla süsleyip daha mutluydu. Eyelinerı baya güzel sürmüştü ama. Benim malesef öyle yeteneklerim olmadığı için sürmedim. Ki sürsem de yakışmıyor. Çünkü saçlarım ve gözlerim kahverengi.

Merdivenlerden inerken annem "Nereye gidiyorsunuz bu güzellikle kızlar ? "

- Neymarla dışarı çıkıyoruz.

-Lisa'nın bu sözüne sinir olmuştum. Sanki 10 yıllık arkadaşı. Zaten annemde inanmamıştı. Herşeyi anlattım o anda anneme. Annem şaşkınlıktan konuşamıyordu. Bende olsam inanmazdım bu konuya. Çünkü normal bir durum değil.

Çok fazla uzatmadan dışarı çıktık. Bu aralar taşınma sorunları olduğu için bizle ilgilenen çok kimsede yoktu. Sanki tek yaşıyorduk evde.

Neymar arabasına yaslanmış çooookkkk sexy bir şekilde duruyordu. Onun yanında bu kadar normal davrandığıma inanamıyordum. Sonuçta o NEYMAR yani.

O sırada ben bunları düşünürken Neymar'la Lisa'nın sarıldığını gördüm. 50 tane fotoğraf çektirmeler falan...

Lisa'nın Neymar'a olan bakışları çok farklıydı. Tamam o bir ünlü ama ben anlarım o bakışları. Özelliklede Lisa'nın.

Ben orda yokmuşum gibi 15 dakika boyunca konuştular. Çok sıkılmıştım. Ikisinede " lanet olasılar " bakışıyla bakıyordum. Sonunda Neymar bana bakarak;

- Elena sıkıldın galiba diyip güldü. Ve bana arabanın kapısını açıp tuttu.

Tamam bu davranışı baya hoştu ama Lisa'nın fazla ilgisinden götü kalkmıştı galiba yanımda.

Yol boyunca ön koltuğun aynasından Lisa'ya bakıyordum. Sürekli gözü Neymar'daydı. Fazlasıyla sinir olmuştum. Onunla görüşmediğimiz 3 yılda bazı şeyler değişmişti. Bu belliydi. Tam bunları düşünürken Neymar'ın bir sözüyle irkildim. Sesi üzgündü.

-Elena... 2 hafta sonra İspanya'ya dönmek zorundayım...

Ne yani 2 hafta sonmuydu? Çok erkendi daha...

Onu özlerdim. Keşke görmeseydim yada bana gerçek bir ümit vermeseydi....

Umarım beğenirsiniz :) ♥♥♥♥♥

İmkansız Aşk Yok ||Neymar Da Silva Santos Junior|| Neymarzete_JrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin