Bölüm 15

1.1K 41 8
                                    

İyi okumalarr ❤

Yoktu. Ne aramalarıma ne de mesajlarıma cevap veren yoktu. Neymar gideli tam bir hafta olmuştu. O günden bu yana ayrıydık. Onu özlüyordum.

Ve şimdi, bugün bende gidiyorum. Onun olduğu yere. Hayallerimin olduğu yere. İspanya'ya. Onunla olmak istediğim yere yalnız gidiyorum. Barselonaya...
Şuan evimden çıkmak üzereyim.

-Herşeyin hazır mı birtanem.

-Evet annecim geliyorum.

Gidiyorum. Evimden , ailemden , alıştıklarımdan ayrılıyorum.

*******

" Dış hatlar İspanya- Barcelona uçağımız onbeş dakika sonra kalkışa geçecektir. İlgili yolcularımızın uçağa binmesi rica olunur. "

- Hoşçakal Carolina Teyze , Paul Amca. Yaptığınız hersey için çok teşekkür ederim. Sizi seviyorum.
Elena ben gidiyorum sen gelirsinnnnn

-............. Anne , baba sizi çok seviyorum. Söz veriyorum ki herşey çok güzel olucak.

- Bizde seni çok seviyoruz kızım. Kendine dikkat etmeni istiyoruz. Yanınıza 3 ayda bir gelmeye çalışacağız. Hoşçakal bebeğim.

-Hoşçakalın benim herseylerim.
Güzel ailem hoşçakal

Uçağa ilerliyordum. Ama göz yaşlarım istemsizce akıyordu. Arkamda bana el sallayarak vedalaşan annemle babam , önümde İspanya uçağı...

-Lisa ben biraz müzik dinleyeceğim. Sen takıl.

-Kızım sen mazoşizt misin ya ? Duygusal şarkı açıp ağlama yinee .d

Tamam yani 20 yaşında birine göre fazla aile düşkünü olabilirim ama suan ki şey de abartılmayacak birsey değil ki.

"Uçağımız inmiş bulunmaktadır. Bizimle yolculuk yaptığınız için teşekkür ederiz. "

-Bişey değil bişey değil. Hadi Elenaa. Heyecan bastı.

-Lisa kafan mı iyi ? Neler diyosun.

-Evet iyi. Çünkü eve gitmek için sabırsızlanıyorum. Hadi. Al hemen bavulunu da dışarıda duralım.

-Tanrıımmm. Saçmalıyor artık.

- Oh be mis gibi hava. Ağlamayı kes de evimize mutlu bir şekilde girelim Elena. Ben Eric'i arıyorum. O bizi alsın. Evi o biliyor.

******
-Elena hadi gel aşağıya. Herşey tam evde. Sadece kendi esyalarımızı yerleştiricez.

-Tamam tamam geldim.

-Oh be. Şuna baksana beraber yaşıyoruz artık.

-Evet evet baya iyi.
Bu arada şuna kafam takıldı. Şu Eric... baya tanıdık geldi bana ama gözlükleri vardı. Çıkartamadım.

-Yok yaa nereden tanıcan. Çocuk hep İspanya' da. Başka ülkelerle çok işi yok. Hem sen kafana takma artık bişeyler yaa. Özellikle şu Neymar'ı. Boşver. Terk ettiyse terk etti. Belki başka biri bile va...

-Lisa. Kes. O beni terk etmedi. Sadece... sadece bi olaylar oldu o kadar. Bende onu boşvermiyeceğim. Çünkü onu hala deliler gibi seviyorum.

-Bak Elena ben Ney...

" Sayın seyircilerimiz El Clasico için biletler tükeniyor. Nou Camp 'ta sadece 50 kişilik yer kaldı. Koyu Barça taraftarları kaçırmasın. Maç ile ilgili iddalar ise şöyle; barselo.... "

Tabi yaa El Clasico. La Liga'nın ilk maçı buydu. Real - Barça. Ve.. ve Neymar. Belki bu maça gidebilirsem hersey terkrar olur.

Lisa'nın o " ben neymar 'ı " lafını sonra tabiki dinleyecektim. Ama bu maça gitmeliydim. Onun da Neymar için gitmek isteyeceğini bildiğim için kıskançlık falan dinlemeden ;

-Lisa bu maça gidiyoruz !

#Media daki biz ❇
Evet minnaklar sınav öncesi bir bölüm yayınladım. O kadar özen göstererek yazmadım. Çünkü artık beynimden testler akıyor. Umarım beğenmişsinizdir ☺☺☺

İmkansız Aşk Yok ||Neymar Da Silva Santos Junior|| Neymarzete_JrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin