Aklima çok fazla bir şey gelmiyor. İnşallah beğenirsiniz :) ♥
Sabahın erken saatinde kalktım. Çünkü heyecandan uyuyamamıştım. Hala inanamıyordum. Biran da bu kadar şey nasıl olmuştu? Ben nasıl olur da yıllardan beri aşık olduğum adamla dışarı çıkıyordum ? Tanrım ! Hala beynim almıyordu.
Biraz ruj, rimel ve göz kalemi sürmüştüm. Sarı , mini ve bol bir elbise giydim. Ayakkabı olarak ise çok az topuklu bir babet giydim.
Anneme alışverişe çıkacağimi ve beni merak etmemesini söyledim. Nasıl olsa kendi işimi kendim halledebiliyordum.
Otel merdivenlerini ikişer ikişer hatta bazen üçer üçer bile indim. Şuan çocukça danranıyordum, ama.... kimse bilmiyordu kiminle birlikte olacağımı...
Beni otelin önünden alacaktı Neymar. Yani daha doğrusu öyle demişti.
Belki gelmeyecekti... belki sadece eğlence olsun diye söylemişti.
Tam onu düşünürken önümde son model bir porsche araba durdu.
Koltukta esmer, ela gözlü, saçlarının önünde sarılar olan ve mükemmel bir şapkası olan bir adam vardı.
O kadar mükkemmeldi ki.
-Heyy selam.
-Selam.
-Gel. Bin şöyle.
"Teşekkür ederim " dedim bana açılan kapıyı görünce.
Varacağımız yere yaklaştığımızı anladim çünkü biraz yavaşlamıstik.
Getirdiği yer çook güzeldi. Bar gibiydi ama değildi. Daha romantik ve...sakindi. Etrafta çok fazla insan yoktu.
Bize ayırtılan yere geldik.
-Nasıl? Beğendin mi ?
-E...evet. Gerçekten çok hoş bir yer.
-Bu arada kac yaşındaydın Elena.
-20
-Iyiymiş. Bu.. bu arada seni neden buraya getirdiğimi merak ediyorsan...
-Buyrun Neymar Bey içkileriniz.
Fazla içmiştik. Neymar kendini kaybetmiş gibiydi. Hala bana, beni neden buraya getirdiğini söylemeye çalışıyordu.
Bana olan sürekli bakışları arasında birseyler sezebiliyordum ama emin değildim.
Ani bir refleksle Neymarin bana yaklaştigini gördüm. Ve.. Tanrım ! İnanamıyorum. Beni öpmüştü. Ne olduğunu anlamadan dudalarını dudaklarıma birleşti.
Ve...aniden de çekip suratıma özür dilercesine ve birazda olsa sinirli bir şekilde bakmıştı.
Hayır! Hayır! herşeyin bu kadar çabuk olmasını istemiyordum.
Benim basit bir kız olduğumu düşünmesini ise asla...
~~~~~~~~~~
Bölümleri bilerek kısa tutuyorum. Sonralarda uzun yazıcaaamm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk Yok ||Neymar Da Silva Santos Junior|| Neymarzete_Jr
FanfictionB..bu bir hataydı. Olmamalıydı. Ne sanıyordum ki ben ? O da hepsi gibi öyleydi. - En değer verenlerinden... - Sanmıyorum. En imkansızından. Her ne olmuş olsa bile. Her ne yaşandıysa bile. - Bunu sen seçmedin. İstemesem olmazdı. Ben seni istedim. Sen...