Bölüm 17

1K 38 4
                                    

Şarkı / Paz que faltava - part (mumunzinho)

- Ş...şuan hi..

-Sevgilim.

"N..ne ? " dedim ani bir tepkime olarak ve arkamı döndüm.

-Ah gerçekten çok özür dilerim Neymar Bey ve..ve Hanımefendi. Kusura ba...

-Tamam tamam. Bizi yanlız bırak şimdi.

Tanrım. Gelmişti. Bu oydu. Ve ben hala onundum. Sevgilisiydim.

O muhteşem yüz hatlarını, hatta o ter kokusunu bile özlemiştim ( tamam iğrençleşme asrın. )

Şuan bana bakan o ciddi ifadede de bir özlem vardı. Hissediyordum.

- Neymar.. ? Sen.. sen neden buradasın?

- Ben bir futbolcuyum biliyorsun herhalde ve benim soyunma odasında olmam normal Elena ?
Asıl sen ne yapıyorsun BURADA ?

Tabi canım. Ne salaktım ben. Heyecanlanıyordum. Ve saçmalıyordum. Ona neden burada olduğunu sordum.

Ah aptal ben... Sanki onunla ilk karşılaşmam gibi olmuştu şuan... kilitlenmiştim.

Ona "senin için buradayım " diyemezdim. Onun için geldiğimi anlamamalıydı.

Ama olmuyordu. Bana o kadar sert ve sorgular bir ifadeyle bakıyordu ki...

-I... ben artık Barcelona'dayım. Okulum başlıyacak. Ve.. ve artık

Barcelona 'da olduğuma göre,buraya da yıllardan beri beklediğim maçı izlemek için geldim. B.. bu kadar yani.

-Soyunma odasının önünde bulunma sebebin buysa.. ? Peki.

İlla kendisiyle ilgili bir cevap istiyordu. Onun için burada olduğumu ona söylememi bekliyordu.

-Arkadaşım getirdi beni buraya ve.. ve Ronaldo için.

-Ronaldo mu ? Sen Ronaldo 'yu sevmezsin ki.

- Nereden biliyorsun. Düşüncelerim değişti.

- Senin her seferinde düşüncelerin değişirse...

Fazlasıyla sıkı bir sorgudaydım. Ve kendimi çok bunalmıs hissediyordum.

Ya birazdan buradan uzaklaşacak ya da onu.. öpecektim. Çünkü rahatlamama bunlar iyi geliyordu.

-Peki Neymar.
Hem.. hem ben Real'i tutuyorum. Çok iyi bir takım ve..

" Real'i ? Emin misin ? " dedi ukala ve çapkın bir şekilde.

"Emi...." derken ;

Ah işte tam istediğim şey de buydu. Dudakları.

Aniden dudaklarıma yapışmıştı. O kadar özlemiştim ki o tapılası dudaklarını.
Beni kendine sıkıca bastırıyordu. Hareket dahi etmeme izin veremden.

Ve... ve bu öpüşme bana aklımdaki herseyi unutturmuştu. Onunlayken hiçbir şey düşünemiyordum ki. O beni adeta büyülüyordu...

-Şimdi emin misin hanımefendi ?

"Hala kararlıyım Neymar" dedim ukala bir şekilde.

- Bi daha mı ?

-Hayır burada değil bence. Yeter.

-Real ha ?

-Ufff. Sence ? :)

********

-Oo kapmışsın güzel kızı at havanı kardeşim. Aa bu arada merhaba. Ben Dani ?

İmkansız Aşk Yok ||Neymar Da Silva Santos Junior|| Neymarzete_JrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin