Bölüm 12

1.2K 45 4
                                    


-Benim evimdeyiz. dedi ve kapıyı açtı.
"Benim evimdeyiz ?!? "

Neymar'ın evindeydim ve ikimizde deli gibi sarhoştuk. Hadi hayırlısı.
Ayakta bile duramıyordu Neymar ve kendini koltuğa attı.

Kapıyı kapatıp çantamı kenarına koydum. Midem acayip bulanıyordu ve bu yüzden mutfağı aramaya başladım. Yürüyüşüm ise tam bir fiyasko.

-Mutfak hemen ilk sağda.

-Tamam ama ben mutfağı aramıyordum. dedim kendimi sarhoştuğa kaptırıp salak gibi davranarak.

Mutfak dolaplarını teker teker arıyordum birşeyler yiyebilmek için. Sonunda yaşam kaynağı olarak gördüğüm Nutellayı buldum. Bir elimde nutella bir elimde de kaşık bulunarak Neymar'ın yanına gittim. Hala yatıyordu. Ve ;

-İster misin ?

-Sen mutfağa gitmemiştin doğru yaa.

-Off Neymar ister misin ?

-Yok hayır gecenin 1.30 ' unda yemek yemem genelde.

Nee. Saat neredeyse 2. Eve ne zaman gidecektim ben. Ikimizde sarhoşuz. Bişey falan olur bide. Sabahı bekleyeceğim.

-Bana yer var mı bir gecelik burada sevgilim ?

-Herzaman. dedi Neymar sırıtarak.

Ki galiba nutellayı yerken batırmış olmalıyım çünkü Neymar benim dudaklarıma bakıp gülüyordu. Tam elimi peçeteye silmek için uzatıcakken ;

-Ben temizlerim.
Demesiyle dudaklarıma yapıştı Neymar. Deliler gibi öpüyordu. Temizlemeyi yanlış anlamıştım. Bu öpüşme benim kızarmama sebep oluyordu. Birden durdu ve beni bacaklarımdan tutup yukarıya çıkardı.

Neymar'ın odasındaydım. Gözlerim birbirine karışıyordu ama Neymar'ın odasıydı.

Birden onu kendime doğru çektim ve ne olduğunu anlamadan beni duvara yapıştırdı. Durmaksızın öpüyordu. Kendimi duvarla onun arasında sıkışmış gibi hissediyordum. Fakat onu deli gibi seviyorum.

Derken beni birden yatağa fırlattı. İlk kez Neymar'ı böyle görüyordum. Delirmiş gibiydi. Fazlasıyla değişikti. Üstüme çıktı ve ben o'nu hissettim. O ve kaslı vücudu tenime deyince bu beni oldukça kötü yapıyordu.

Neymar daha fazla dayanamayıp elbisemi çıkartmata çalıştı. Onunda üzerinde birşey yoktu.

Onu istiyordum ama bu şuan olamazdı. Bu özel şey sarhoşken olmamalı. Hazır değilim.

-Neymar yapma.

Beni duymuyordu. Hala boynuma öpücükler konduruyordu.

-Neymar YAPMA.
Durdu ve ;

-Neden ? dedi nefes nefese

-Hazır değilim. Bunu daha özel olması lazım. Yani şuan değil.

-Seni istiyorum Elena. Seni. Çılgınlar gibi sevdiğim kadını.

-Lütfen beni anla Neymar. Bende istiyorum ama böyle olmaz. dedim ve onu öptüm.

Gözlerimden uyku akıyordu resmen daha fazla dayanamayıp kendimi bıraktım. Onun elini tuttum ve gözlerimi kapattım. O beni daha iyi hissettiriyordu.

Neymar'ın ağzından

Çok güzeldi. Fazlasıyla güzel. Herşeyi. Konuşması , sesi , gülüşü , vücudu , yüzü , davranışları... sayamayacağım kadar herşeyi. Ve ben onu istiyorum.

Suan ona bakıyorum ve o uyuyor hemde melekler gibi. Belki bu son görüşüm olacak artık uyuyuşunu. Aşık olduğum kızı bırakıp İspanya'ya döneceğim. Hiç bir zaman bitmeyecek o benim için.

Elimi tutan elini daha sıkı tutup ona sarıldım ve gözlerimi kapattım. O beni daha iyi hissettiriyordu. Bütün olanlara rağmen. Ve olacaklara da...

****

Elena'nın ağzından

- Günaydın sevgilim.

-Günaydın dedim o uykulu ve acayiippp tatlı olan suratına bakarken.

-Dün gece haklıydın. Zaten bir daha ne zaman görüşeceğiz onu bile bilmiyorum. Bunu yapmak saçma olurdu. dedi ve gözünden bir kaç damla yaş döküldü.

-Neymar bu kadar duygusal olduğunu bilmiyordumm. dedim ve onu öptüm.
Hem belki ayrılmayacağız hiç.

-Neden hep böyle düşünüyorsun. Üzülmüyormuş gibi geliyorsun Elena.

-Hayır hayır tabiki üzülüyorum ama hersey senin düşünmediğin gibi olmayabilir . dedim elime telefonu alarak.

-Ama Elen....

Aman tanrım ! 24 cevapsız arama.
Annem
Babam
Lisa

Şimdi bittim dedim yüksek bir sesle.

-Ne oldu ?

- Şuna bak Neymar dedim telefonu göstererek. Acil eve gitmem gerek. Uyanmadılarsa şansım var ama eğer uyandılarsa bittim. Ki biticem.

Yataktan kalkıp hemen aşağıya indim. Üzerime bile bakmadan. Acayip stres yapmıştım. Neymar 'da benim yüzünden baya telaşlıydı. Berbat görünüyorduk ikimizde ama zaman yoktu.

Muhtemelen eve gidince ağzıma edeceklerdi.

****

-Iyi şanslar sevgilim dedi ukala ukala gülerek. Kendi yaptığı salaklığı biliyor ya beni evine götürerek.

-Ya tabi ya çok iyi şans olucak dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum.
Arabadan indim ve cama eğilip

-Seni çok seviyorum Neymar.

-Bende seni çok seviyorum Elena.

"-Bizde çok seviyoruz Elena. " diye tanıdık bir sesler duydum ve arkamı dönüp bakmamla kızgın suratlarla karşılamam uzun sürmedi.

Herşey suan ortadaydı. Ben , buruşmuş dekolteli elbisem , Neymar'la ilişkim , Neymar ve saat...

Off Tanrım !!!

Media'da Neymar'ın evdeki hali var.

"Love me like you do" ile okumanızı tavsiye ederim.

Iyi okumalar ♥

İmkansız Aşk Yok ||Neymar Da Silva Santos Junior|| Neymarzete_JrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin