Bölüm 2

3.3K 104 5
                                    

'' Sayın yolcularımız Sao Paulo Havalanına gelmiş bulunmaktayız. kemerlerinizi çıkartabilirsiniz...

Zaman o kadar çabuk geçmışti ki uçakta. Brezilya'ya varmıştık.

Buraya gelemeyeli beri baya değişmiş olduğunu fark ettim. Baya modernleşmiş ve güzelleşmişti.

Ama bence burayı güzelleştiren şey Neymar'dı.

O adam benim bir anda herşeyim haline gelmişti.

O herzaman ki yakışıklı hali gözümün önünden gitmiyordu.

Onu bir kere görsem dünyalar kadar mutlu olurdum. 20 yaşındaki birine göre bu hayranlık biraz fazla ama...

....

Hemen otelimize yerleştik. Çok lüks bir oteldi. Bir kaç gün burada kaldıktan sonra 6 yıldır gitmediğimiz evimize gidecektik.

Babamla danışmadaki adam konuşmaya dalmıştı. Konuşmaya hemen kulak misafirliği yaptım.

- Beyefendi bir sorun oldu.

- Ne oldu ?

- Odaların hepsi doldu. Fakat size ayırtılan odayı bu sabah biri gelmiş ve o odayı istemiş.

Malesef ki parayla çözmüş bu işi.

Babam sinirlenmişti. O adamı bulsa dövecek kadar sinirliydi hemde.

Bende sinirlendim tabiki. Sonuçta biz önceden ayırtıyoruz ve kaba adamın biri gelip parayla çözüyor. Merak ediyorum kim o şerefsiz...

Fakat danışmadaki adam babama o adamın adını söyleyemeyeceğinden bahsetti.

İşte şimdi heyecanlanıyorumm.

Galiba özel birisiydi.

O sırada merdivenlerden inen birini işaret ederek

-Odanızı alan beyefendi N..

İnanmıyoruuuummmm. Bu o.
Nasıl ya bu kadar çabuk mu ?

Arkadaslar bu bölümlerde saçmalayabilirim.

Ilk kez yazıyorum hikaye ama sonralarda açılıcam. İyi okumalarr :)

İmkansız Aşk Yok ||Neymar Da Silva Santos Junior|| Neymarzete_JrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin