Bölüm 8

1.5K 65 0
                                    

Dünyam başıma yıkılmıştı. O an herseyden ve herkesten uzak durmak istedim. Aşık olduğum adam benim böyle şeylere takılmamamı söyledi.

Nasıl olur yaa ? Ne yapmıştım ki ben ona. Sonuçta öpen ve ümit veren oydu. Sonrada bir anda giden...

***

Uyandığımda başımda annem babam ve biri daha vardı. Ilk basta tanıyamadım fakat sonra onun Lisa olduğunu fark ettim.

Dostum herseyim fakat 3 yıldır farklı yerlerde olup görüşemediğim Lisa. Onu görünce çok mutlu oldum. Benim için gelmişti buraya.

O kadar özlemiştim ki onu.

Doya doya sarıldık. Lisa'nın nasıl biri olduğunu anlatacak olursam ; uzun boylu esmer ve gerçekten güzel bir kız.

Lisa'yla sohbet etmeyi çok özlemiştim. Bol bol konuştuk ve tabiki sonra ona Neymar'dan bahsettim. Ona güzel olayları anlatırken ağzı bi karış açık dinliyordu.

Fakat bugünkü olaya geldiğimde beni bir ağlama tuttu ve anlattıklarimi anladığını sanmıyorum. Ama beni herzaman ki gibi yine anlamıştı.

Içimi birine dökünce rahatladığımı hissettim. Tam o sırada annemle babamın önemli bir konudan bahsetmelerine kulak misafirliği yaptım. Ki bunu belli etmiş olmalıyım ki, bana dönerek ;

- Kızım seninle önemli bir şey konuşmamız lazım ve bunda ne benim ne de babanın etkisi var.

Brezilya'da 1-2 yıl kadar kalmamız gerekecek. İngilteredeki kira olan evimiz satılmış. Iyiki burda evimiz var burda kalacağız. Otel bitti bizim için.

Inanamıyordum. Bu olaylar bu kadar mı üst üste gelirdi yaa..

-Ama anne okulum, arkadaşlarım? Senin ve babamın işi ?

-Herseyi düşündük canım. Okul konusunda hiç merak etme okulunun müdürü bizi yakından tanıdığı için bir şeyler yapacak bu konuda.

Bizim işimiz ise değişecek ama biz ayak uydururuz sen telaş yapma :) Herşey güzel olucak, Brezilya'ya alışacağız. Hem babanın ailesi de burda. Yanlız değiliz.

Hıı tabi ya ne güzel bir hayat. BREZILYA. Hem Neymar da burda kalmıyo ki. İspanya'da. Onun takımı var arkadaşları var. Burada onu tamamen bağlayan bir şey yok. Özelliklede benim için.

Artık onun ne yaptığını kimlerle ve nerede olduğunu bilmeden yaşayacaktım. Onu şimdiden özlüyordum.

Ve malesef ki hala ona aşıktım. Hep de kalacağım.

1 HAFTA SONRA

NEYMAR'IN AĞZINDAN

Elena'yı görmeyeli tam 1 hafta olmuştu. İçimde acayip derecede özlem vardı ona karşı. Onu özlüyordum. Bana aşık olan bir kıza ve üstelik bir hayrana ilk kez bu kadar değişik hissediyordum. Onu öptüğüm geceyi nedensiz bir şekilde unutamayıp rüyama giriyordu. Bir çok kızla öpüştüm, yattım. Ama hiçbirinde böyle hissetmedim.

Elena'ya aşık mı oluyordum ? Hatta olmuştum. O güler yüzü aklımdan hiç gitmiyordu.

Gidip ondan bir özür dilemem gerekiyordu. Ama beni affetmeyecekti. Bir kızın kalbini kırmak ilk kez bu kadar canımı acıtıyordu...

İmkansız Aşk Yok ||Neymar Da Silva Santos Junior|| Neymarzete_JrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin