Bölüm 1

5.4K 122 6
                                    

İLK BÖLÜMDEN MERHABALAR. UMARIM HİKAYEYI BEĞENIRSINIZ. SIZI SEVIYORUM.

#Bu bölümlerde kısa yazacağım.

-Ah Tanrım. Hoşçakal İngiltere'm .

Uyandığımda hava hala karanlıktı. Heyecandan uyuyamamıştım.

Çünkü bu gün Brezilya'ya gidecektik.

Tatil için. Hayatımda gitmek istediğim tek yer ve tek kişi, NEYMAR...

Ben fazlasını düşünen bir kız değilim. Yani yok Neymar beni görünce bayılacak, onu etkileyeceğim falan değil. Gerçekçi ve sade.

Onu bir kere görmek bile yeter bana. Zaten bundan fazlasıda imkansız. Ha istemezmiyim,.... tabiki isterim. Ama...herneyse işte.

Annem İngiliz babamda brezilyalı. Benim istemem dışında hep tatile farklı ülkelerde oluruz.

Bu sefer söz hakki benim ve Brezilya'ya gidiyoruz...

20 yaşında bir kızım ve Brezilya' da da kendimi rahat ve mutlu hissedeceğimi düşünüyorum.

Hem babam da ailesini uzun zamandır görmüyor.

******

Gideceģimiz günde o kadar fazla hazırlık yapmıştım ki çok yorgun düştüm. Güzel olmak için bütün hazırlıklar.

Fakat hiçbir şey benim mutluluğuma etki edemezdi.

Neymarı görme sanşım vardı.

Sonuçta onun ülkesindeydik. Ve La Liga'nın başlamasına daha 1 ay vardı.

.

Saat 8.00 dı. Havaalanına varmıştık. Hemen yurt dışı hatlardan gideceğimiz uçağa bindik.

Uçak çok kalabalıktı.

Eğer sonradan bilet alsaydık. Kesinlikle Brezilya'ya gidemezdik.

Uçakta hep hayal kurdum.

Fakat kurduğum hayallerle o kadar mutluydum ki.

Sonuçta Neymar olunca... kendimi bile kaybedebilirdim.

-Elena kızım iyi misin?

-......

-Elena?

-E.. evet anne. Sadece dalmışım. SADECE.. JSJJSJ

İmkansız Aşk Yok ||Neymar Da Silva Santos Junior|| Neymarzete_JrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin