Totul e bine acum.. (12)

132 17 4
                                    

Avea o viteza incredibila . Dar puteam sa ma feresc . La fel , aceleasi atacuri haotice , fara directie . Cred ca si Anna loveste mai bine ca acea entitate , desi nu e antrenata  si loveste mai drept ca ea.

Anna era putin speriata. Nu stia cum sa reactioneze. Dintr-o data apare o clona a entitati. Ce naiba..? Ba nu.. trei.. Doua luptau cu mine si una o trage pe Anna de picior. 

- Gabrielleee ! tipa ea cu disperare printre lacrimi .

- Annaaaa! 

Nu puteam sa ma apropi de ea , clonele m-a imobilizasera. 

Nu puteam sa fac nimic , se intampla dinou.. Anna in pericol.. Eu imobilizata.. Nu vreau.. NU VREAU CA ANNA SA FIE RANITA! Imi spuneam in gand. Dintr-o data , din apa s-a ridicat un scut de foc. Acesta arzand clonele. Cealalta clona care o tinea pe Anna de gat ameninta c-o omoara. Cand un om moare in subcostientul lui , moare si-n realitate.

Fiind vampir , viiteza mea era foarte mare , din cauza asta am ajuns in spatele lui si eu avand mereu un cutit la mine , i l-am infipt in spate si l-am rasucit putin.  Clona sau realul ce o fi fost , a murit  in flacari.. albastre..? Anna incepuse sa planga , venise si ma luase imbrate. Dupa ceva vreme totul era okey.

Totul s-a calmat , lacul de sange devenise rosu , asa cum trebuia sa fie.

Totul e bine acum ..Anna se trezise , avea posfa de sange , desi nu al oricui.

- Gabrielle.. Pot sa-ti beau sangele..?

Dandu-mi maneca in jos si lasandu-mi gatul liber , ii raspund bucuroasa. 

- Bea cat vrei.

Atunci cand un vampir , bea din sangele altuia , ii mosteneste o parte mica din putere , dar foarte mica. Acum depinde si de sangele lui. 

Era asa fericita , ma bucur asa enorm ca am salvat-o. Si acum forma ei de vampir e ddiferita cu mult. Mica cum era , parul lung si alb , ochii albastri , pistrui . 

- Boon , acum ca totul s-a rezolvat , vei avea o zi de odihna , dupa incepem antrenamentele cu amandoi. 

- Ceeee!? intreaba Andrei mirat. De ce si eu? 

- Daca chiar o iubesti pe Anna , trebuie sa fi puternic s-o  protejezi. 

- Ce face? intreaba Anna rusinata si totodata uimita.

- GABRIELLE SPER SA MORI IN CHIURI! 

- Da , da cum spui tu , Lazer

- Jur ca te omor femeie...

- Ce se intampla? intreaba Anna nedumerita dar razand 

- Um.. Pai Andrei te p... n-am putut termina propozitia ca mi-a pus mana Andrei la gura. 

- Taci scorpie mica. spuse el rusinat. 

Il musc de degete ca sa-mi dea drumu si spun :

- Boule , nu-mi mai pune mana aia la gura , ni stiu ce ai atins tu cu ea. 

- Stai ce? intreaba el confuz. 

Anna incepuse sa rada de noi , dupa am inceput si noi . Era asa frumos s-o vad zambind . Eu si Andrei ne tot tachinam , Anna radea cu lacrimi.

- Stan si Bran sunteti voi. spuse ea in timp ce radea.

- H-Hei , nu sunt eu aia care se ascunde in camera si se uita pe reviste porno

- S-Stai ce? intreaba el rusinat. 

- Hihihi

In timp ce vorbeam , apare si Radu foarte speriat. 

- R-Radu!? intreb eu uimita.

- Gabrielle! striga el in timp ce ma luase imbrate. 

- C-Ce este?

- Idioato , unde ai fost pana acum..?

- Am plecat.. departe.. Nu vroiam sa mai fie Anna ranita..

- Dar nu m-ai ranit Gabrielle , imi raspunse ea cu lacrimi in ochi , ceea ce m-a ranit cu adevarat.. e ca n-ai fost langa mine.. Ai plecat.. Asta m-a ranit.. 

- Scuze... ii raspuns eu incepand sa plang..

Anna m-a tras de mana si m-a imbratisat strans.

- Acum totul e okey , Gabrielle , vreau doar sa incep antrenamentul alaturi de tine 

- D-Desigur 

- Antrenament? Pot sa vin si eu? intreaba Radu bucuros.

- Desigur.

- Apropo , inca ceva ce nu stiti... raspunde Radu putin fericit.

- Ce anume? intreaba Andrei

- Sunt un vampir.

- CE!? ii raspuns eu uimita.

- Parinti mei erau vampiri . Stiu ciudat.

- Ba nu , e chiar tare , puteam sa ne antrenam impreuna

- Da , asta nu inseamna ca va iau cu usurelul baieti , le raspuns eu sarcastica.

Ce doi au inghitit in sec , asteptandu-se deja la ce se va intampla. 

Dupa cateva zile , dupa ce si-a revenit Anna , i-am dus la acel laborator de care le vorbeam . Unde am aflat eu mai multe si unde m-am antrenat. Le-am aratat cum este inauntru . Era ca un liceu , avea multe sali , era cute. Anna era fascinata , in special de biblioteca , fiind plina de carti cu depresii , vampiri , iubire , aici i-a placut ei cel mai mult. Lui Radu sala de informatica ca sa zic asa , era plina de calculatoare si surprinzator inca mergeau si inca foarte bine. Lui Andrei bucataria , desi nu era mancare , le-am cumparat eu acum ceva vreme si am avut grija eu de bucatarie. Mie imi placea sala de antrenamente. Era sala mea preferata. Aveam si arme , cutite , pistoale , kunai-uri  si multe altele . Eu am intrat prima in sala , ei s-au pus intr-un colt si priveau. 

Ma miscam de pe un picior pe celalalt , c-o mana lovind , cu alta aparand. Picaturile de transpiratie se scurgeau pe tot corpul aproape ,dar nu ma lasam pana nu finisam antrenamentul.

- Andrei , ce zici de o lupta corp la corp? 

- Stai , ce? 

- Haide , ca atunci in padure . Esti bun , dar mai ai nevoie de antrenament. 

- Ce ai spus!? raspunse el enervat.

- Ca esti slab , idiotule

Enervat , a inceput sa alerge spre mine cu pumnul strans. Eu fiind in forma de vampir , i-am prins pumnul si l-am trantit la pamant. Anna di Radu au ramas complect socati . Andrei s-a ridicat si s-a transformat in forma de vampir , incepand sa loveasca haotic.

- Altul care loveste haotic...

El incercand sa ma loveasca m-am ferict si l-am lovit cu genunchiul in gura , cu cotul in ceafa si piciorul in spate , folosind prea multa putere el s-a lipit de perete.

- Femeie nebuna , vrei sa ma omori?

- Ti-o meritai , pu pu pu

 - Scorpie..

- Ce ai spus!?

- Nimic boss! raspunse el speriat.

Ne-am facut cate un dus , deoarece avea si bai cu dusuri si chiar si dormitoare.  Si pe la 10 dimineata ne-am culcat si noi. 

Colţi SângeriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum