Dupa ceva vreme , am observat ceva. Oboseste repede si lupta haotic , nu stia in ce parte sa loveasca si in care sa se apere. Era foarte deschisa atacurilor. Nu stia sa se apere. Am lovit-o cu genunchiul in abdomen pentru ca-si apara pieptul ; am lovit-o in spate cu piciorul deoarece vroia sa ma loveasca in abdomen cu piciorul ; i-am facut o taietura pe coapsa , deoarece isi apara abdomenul , dar ceva era ciudat... Imi era usor sa ma feresc de atacurile ei . Recunosc a avut cateva deschideri si la mine , dar le puteam ocoli , lovind-o.
Dupa ceva vreme in care ne-am luptat , obosise foarte mult , incat a cazut , intrand intr-un fel de somn. M-am apropiat de ea sa vad ce se intampla , printre-i puzele uscate , o voce inceata strecoara cuvintele
- Aju... to... r
- Acea voce... Anna!?- Gabrielle... Aju...ta.. nu apucase sa termine propozitia , pentru ca lesinase.
- I-am pus mana pe frunte deoarece era sorie la fata. O Doamne , arde .
Am rupt o parte dintr-o carpita pe care o aveam la mine si i-am facut garou la coapsa , ca sa i se opreasca sangerarea , dar mirosul sangelui ma facea sa-mi pulseze tot corpul , avea un miros dulce care-mi trezea pofta de a bea sange. Cu greu ma abtineam sa nu o musc , pe langa asta ceva era ineregula cu sangele ei .Am luat-o imbrate *in stil ''mireasa'''* si am dus-o de unde a plecat de cand s-a trezit din acel somn. Pe drum statea neclintita , febra i se accentua , respiratia i se ingreuna , asa cum era ea de firava inainte , daca avea o asemenea febra sigur trebuia dusa la spital... Mi-e teama sa nu trebuiasca s-o duc in starea asta.. Daca face ceva gresit vor afla ca e vampir.. Trebuie sa am grija de ea. Intre timp am ajuns in fata blocului. Usa de la intrare de jos era inchisa , dar la etaj am observat un geam deschis. Fiind in forma de vampir am sarit pana acolo , parca pluteam. Ajunse pe balcon , am intrat in camera incet , Andrei intrand speriat in camera.
- Gabrielle!
- Salut omule , ii raspund eu calma in timp ce o asezam pe Anna in pat.
- Ce se intampla? intreaba el nedumerit.
- Pai am dat de ea.. Simte putin mirosul sangelui.
- Anna!? Ce naiba..?
- Varianta vampira ei mai exact .
- Si ce s-a intamplat?
- Pai ne-am intalnit in padure , ne-am luptat..
- O nu...
- Si inca o veste rea..
- Care anume? inteaba el curios dar si speriat.
- Prin venele Annei curge sangele negru ...
- Ce?
- Sangele negru.. Cand in corpul unui vampir curge sangele negru , el devine un carnivor .
- Si ce se intampla? Ma branza , bea mai mult sange.
- Nu cred ca intelegi termenul ''carnivor'' prietene . Carnivor e acela care pe langa ca bea o cantitate mai mare de sange , mananca si carne umana sau animala.
- Si ce o sa facem s-o vindecam? .. intreaba el nedumerit.
- Trebuie sa-i ajungem in subcostient pentru inceput.
- Cum?
- Pai stiu eu cum . Trebuie sa-i beau din sange si dupa sa-i musca inima
- Femeie nebuna , cum sa-i musti inima?
- Idiotule , infig colti mai adanc in piept.
- De unde sti atatea?
- Intr-o luna , singura intr-un laborator parasit poti invata multe.Acel laborator era specializat in istoria vampirilor , teori referitoare la ei si multe lucrurui interesante , in plus si un teren mare de antrenament . Trebuie sa va duc acolo candva , aveti multe de invatat.
- Ok.. Dar cu Anna?
- La noapte la 12 , cand va fi luna plina si voi putea folosi puterile la putere maxima. Dar pana atunci dute si cumpara niste lanturi groase.
- De ce?
- Puterea unui carnivor este imensa , dar nu are o durata lunga . In acele clipe poate fi periculos si tu fiind singur nu vei putea sa-i faci fata..
M-a ascultat , s-a dus sa cumpere niste lanturi groase , intre timp l-am sunat si i-am spus sa se duca intr-o padure aproape de acel laborator , unde mereu aveau loc acte de sinucidere. Cand o vom trezi , vom avea nevoie de sange s-o hranim pe Anna , norocul lui care a fost? Ca o fata s-a sinucis in fata lui , insemnand ca sangele si carnea erau proaspete.
Timpul trecea , noaptea se lasa , intr-un final sa facut 23:40. Toate erau pregatite. Lumanarile aprinse , luna plina pe cerul senin , Anna dormind. Incet am legat-o pe gat , putin mai strans. Andrei era putin speriat , nu stia ce sa faca . I-am explicat ca totul este okey , n-are de ce sa se sperie.
Era ora 12:00 . Am inspirat adanc aer si m-am apropiat de ea. I-am rupt bluza , ramamand in sutien. Mi-am scos colti , care aveau o pofta de sange. I-am zgariat putin locul unde se afla inima cu colti . C-o lana i-am facut o taietura in palma , pofta de sange era prea mare ca sa-i rezist mai mult , asa ca am inceput sa-i ling mana pentru acel sange. Desi era sangele negru , toto acelasi gust dulce avea , inca era sangele ei . Dupa ce am termnat de baut din sangele ei cel dulce , m-am apropiat cu colti de locul insemnat si mi-am infipt adanc colti. In cateva minute , i-am intrat in subcostient . Totul era negru , iar lacul de sange era negru. M-am uitat peste tot , nimic . Poate am ajuns prea tarziu.?
Cand m-am intors , am vazut-o pe Anna.
- Anna!
- Gabrielle...
- Anna sunt aici , am venit sa te salvez.
- N-am nevoie.. Imi e bine asa cum sunt.
M-am apropiat de ea si i-am dat o palma pe brazul drept , din cauza asta s-a inrosit foarte mult , punandu-si mana sa simta durerea , incepuse sa planga si ma luase imbrate . Am cazut in genunchi amandoua , se vede ca era extenuata dupa tot ce s-a inatmplat. Dintr-o data apare in fata noastra , acea ''entitate'' care , cu un tom suparat ne spune:
- Pleaca de aici fiinta umana , ea imi apartine.
- Nu-ti apartine , pleaca de aici ,bestie! ii raspund eu ridicandu-ma in picioare in fata Annei intindand mainile in stanga si dreapta in semn c-o protejez.
Entitati nu i-a convenit , asa ca a incercat lupte pentru ea.
CITEȘTI
Colţi Sângerii
RandomLa inceput visele par imposibile, apoi putin probabile si in cele din urma inevitabile.