Ce se petrece..? (9)

180 16 0
                                    

Ce dragut , totul e intunecat . Podeaua era facuta dintr-un lichid , rosu. Sange!? Ce naiba , unde ma aflu? Ajutor.. 

Alergam , alergam si alergam , nu vedeam nimic decat acel ''lac'' de sange. Obosisem la un moment dat  , mi-am aruncat privirea in jos si m-am uitat mai atent , chiar era sange. Am incercat sa bag mana prin , dar a aparut o persoana , ce naiba..!?

- C-Cine esti tu!?

- Eu? Eu sunt Gabrielle , cea adevarata. 

- Ce nai...

- Gabrielle cea adevarata , cea care s-a nascut vampir pur.

- Adica esti eu , dar cea vampir?

- Dap , am fost inchisa aici ca sa nu fi vanata de vanatori.

- De?

- Mama si tata

- Vampiri si ei nu-i asa?

- Dap , deaia esti un vampir pur.

Am vorbit cu ceva vreme , nu ne-am dat seama cat timp a trecut. Semana cu mine la fata , dar ochii ii avea de un rosu deschis si luchitor , parul lung si alb , pistrui , colti , era inalta , avea unghi negre , pe scurt era frumoasa.Acel par alb care-i era lung pana la fund , mai lung ca al meu , wow , ochi aceia superbi , avea aceiasi fata ca a mea numai ca avea si pistrui , era goala , cum eram si eu , doar ca era mai dezvoltata putin , inalta , superba , sigur eram eu , ea?

- Sti..Deaja a trecut o luna.

- Ce face?

- Pai o zi in subconstientul tau , e o luna in lumea reala.

- Oh.. Si cum fac sa devin dinou vampir?

- Trebuie sa te musc , si dupa devi dinou vampir si-ti vor reveni toate amintirile , tu in momentul de fata iti amintesti decat de la moartea Lisarei.

- Bine atunci...

- Da-mi mana

M-a luat mana si m-a tras in acel lac , muscandu-ma de gat. Durea , simteam colti ei in gatul meu , simteam cum imi lua sangele , dar am acceptat.

Fara sa-mi dau seama incepusem sa deschid ochii.. o vedeam pe Anna langa mine. 

- Gabrielle! imi spuse ea , cu lacrimi in ochi si imbratisandu-ma

- Ce se intampla?

- Te-ai schimbat.

M-am uitat putin la mainile mele , erau foarte albe , pielea-mi era foarte alba , m-am uitat la par , era alb , lucios , si lung .

- Anna! Ce culoare au ochii mei?

- Verzi..!?

Am ramas putin socata , dar concentrandu-ma.

- Acum ii ai rosi..

- Sunt asa insetata...

- Pofta de sange?

- Aham..

- Musca-ma.

- Ce sa fac!? i-am raspuns eu socata.

- Bea-mi sangele! Spuneai ca esti insetata..

- Da.. Dar nu vreau sa te ranesc.. plus ca e prima data.. 

Colţi SângeriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum