Putina relaxare (13)

118 10 0
                                    

Dupa o saptamana de antrenamente , m-am gandit sa le dau o pauza  , mergand intr-un parc de distracti. Le-am facut un mic dejun hranitor si bun , ca sa aibe energie. Niste clatite dulnci ca si desert , si ca felul intai , o omleta . 

Dupa ce am pregatit si aranjat masa , m-am dus la fiecare sa-i trezesc, desi stiam ce reactie vor avea..

- FEMEIE NEBUNA , INCHIDE IN PANA MEA USA SI LASA-MA SA DORM! tipa nervos Andrei. 

- M-Mai tipa o data la mine , si te omor . ii raspund eu in timp ce-mi trosneam degetele .

- IESI AM SPUS!

Fara sa stau pe ganduri si foarte nervoasa , l-am ridicat din pat si l-am tinut de camasa atarnat pe balcon.

- Gabrielleeee! Da-mi drumu' !

- Ce!? Ai spus sa-ti dau drumu'? Da' sunt la etajul 3! Daca asta vre...

- Staaaai , nu , ridica-ma!  

Din toata galagia aceea , Anna si Radu s-au trezit buimaci , intrand in camera si vazundu-ma pe mine pe balcon.

- Ce este cu toata galagia asta ? intreaba Anna in timp ce casca si tinea in mana o perna.

- Anna!? Ajuta-ma , Gabrielle a luat-o razna rau 

- Am luat-o razna zici , ha!?  raspund eu nervoasa.

Radu vrand sa-mi spuna sa-l ridic , n-a apucat ca-i dadusem drumul. Cazuse in niste boscheti de pe langa gard.

- Gabrieeeeleee , scorpie ce esti! 

- Tu vrei sa te omoare? raspunde Radu in timp ce radea .

Cat timp Radu radea impreuna cu Anna , iar eu intindandu-ma in pat la Andrei  , le-am povestit celor 2 ca ii voi scoate putin la plimbare.Andrei s-a dus sa faca o baie , ca doar da.. iubeste boscheti.

Pe la 12:33 am plecat si noi spre parcul de distracti.Am ajuns repede , avand in vedere ca erau cam 5 kilometri , dar totusi.

Cand am ajuns , am observat multimea de oameni care era acolo , indiferent de situatie , ne-am amestecat in multime. Ne-am comportat ca niste copii mici , ne jucam , alergam , mancam vata pe bat . Era dragut. Dar se pare ca a fost un accident la un montagne russe . O sina era rupta... Asta nu cred ca era o coincidenta.. Dar a trebuit sa folosesc puterile ca sa ajut lumea...care statea langa sine.

Despica!

Din pamant a aparut un ghetar ascutit ce a despicat in doua montagne russe-ul. Avand in vedere ca ne-au vazut oameni , eu si Radu am fugit.  In acea inbulzeala , am fost separati de Anna si Andrei... Noi doi fugeam in spre padure , sa nu fim vazuti . 

Am alergam , pana ne-am adancit in padure. 

- Gabrielle , gata.. Deja sunt foarte departe.. 

- Ai dreptate..

- Stai.. cunosc poteca asta... E o cabana in apropiere.

- Tare.. chiar vreau sa ma asez putin.. 

Ne-am dus pana la cabana , unde am intrat . Radu avand cheile cabanei. Nici bine nu intrasem in cabana , ca ma aruncasem pe canapea , Radu s-a asezat langa mine. 

- Ce bine e .. spuse el incercand sa-si traga suflarea.

- Doare...

- Ce ai patit?

- Cand alergam , am calcat stramb.. 

- Si te doare glezna?

- Dea .. 

- Stai aici , ma duc sa caut o crema. 

Am ramas putin socata , desi ma bucuram , ca-i pasa.Intr-un fel il placeam.. era dragut.. si vorbeam deschis cu el. in timp ce el cauta  o crema , eu stateam pe canapea gandindu-ma la bunatatea pe  are o are-n suflet. 

- Gata , am gasit o crema .

Se apropie de mine , eu zambind in conutinuare

- Ce s-a intamplat de zambesti? intreaba el fiind bucuros si aratandu-mi un zambet larg 

- Ah!? Ce.. um.. ii raspund eu rusinata.

- Haide , spune-mi .

 - Ma gandeam...

- La? Daca nu te supara intrebarea

- Meh , numai conteaza. Ai gasit o crema? 

- Dap. Da-mi piciorul ca ti-l masez eu. 

- C-Ceee!?  raman socata dar totusi rusinata.

- Stai calma , nu masez tare. imi raspunde zambind

- Ok...

L-am lasat sa-mi atinga piciorul.. nu cred... primul baiat pe care l-am lasat sa-mi atinga piciorul..  Nici adversar.. si n-am lasat sa-mi atinga piciorul.. Dar totusi.. avea o mana blanda.. chiar nu masa tare..  Era bland..  Dupa cateva momente , dupa ce mi-a masat glezna si piciorul , mi l-a bandajat. 

- Cum mai este? ma intreaba el

- Mult mai bine..  Multumesc.. 

- Apropo , Gabrielle , am auzit ca ai fost cu Anna.

- Dea.. Cateva zile.. Dar meh.. nu merit sa fiu impreuna cu ea..  Nu merit s-o apar..

- Ce zici , ramanem aici cateva zile? Si ii lasam pe cei doi singuri?

- Cum vrei.. Doar mna.. sa nu fiu o pacoste sau povara sau ceva de genu' ..

- Nu-ti face griji , n-ai cum sa fi o povara pentru mine. 

Ne-am luat niste tigari si incepusem sa fumam . Da , vampiri fumeaza , nu-i nimic neobisnuit . Am stat cam pana la 12:55 , fumand si vorbind .

- Gabrielle.. pot sa-ti spun ceva? intreba el in timp ce se uita spre luna.

- Desigur. 

- Um.. Pai.. 


Colţi SângeriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum