''Nightmare is just begun'' (11)

123 13 1
                                    

>3 aprilie 2014|Dupamiaza| 16:39<

I-am lasat pe cei doi singuri , plecand departe ca sa nu-i mai ranesc. 

''Mai bine sa fi ranit , decat sa ranesti''Din cauza mea a fost ranita Anna , nu merit s-o iubesc , nu merit s-o apar ...

*Din perspectiva Annei*

Ce naiba...? Unde ma aflu.. ? De ce imi arde corpul.. Imi ard oasele , muschi , sangele , nu suport.. E asa cald... 

- Salut scumpo.

- Cine naiba esti tu?

- Cosmarul tau. 

SI la fel cum a fost si-n costiinta Gabriellei , un lac de sange , si acea ''entitate'' in acel lac. 

M-a tras de mana in acel lac , muscandu-ma de gat , cu o mare pofta. Durea , incercam sa scap , dar avea o putere incredibila. Muscatura sa s-a simtit in tot corpul , o durere sfasietoare , ascutita si de durata. Durerea asta e durat zile intregi , o saptaman , 2 , 3 o luna. Era o durere chinuitoare , deabia puteai sa o suporti , dar n-aveam scapare.

Cam asa a fost transformarea mea timp de o luna. Numai chinuri .

>4 mai 2014|Dupamiaza|15:50<

Cand m-am trezit , eram singura in casa. M-am ridicat incet din pat si m-am dus la baie . Cand m-am uitata in oglinda , admiram frumusetea aceia. Aveam un par lung si negru , care avea o clipire la lumina , ce superb , ochii de un rosu inchis , eram schimbata mult si la aspect , eram mai inalta. Ce era cel mai culmea!? Cine sunt eu defapt? Imi admiram frumusetea din oglinda , dar cine eram eu cu adevarat nu stiam , cine sau cum aratam. Ce mai conteaza , ador cum arat acum , imi spun eu in oglinda in timp ce radeam.

Mi-am luat niste haine , mi-am facut un dus luung. Lenjeria intima era neagra cu danteluta , o bluza neagra si rupta la spate , care scria in fata '' Move bicht'' , blugi rupti gri , bratari din piele la mana , iar parulm l-am prins intr-un fel de coada , pe langa care ieseau niste suvite. Vroiam sa ma plimb sa admir ce este afara , ca mna era 19:50 , numai bun sa iasa un vampir sa-si ia cina. M-am dus in spre o padure , care-mi parea cunoscuta , dar n-am idee de ce , ma rog. 

Ce cute , am gasit un mic cuplu. Ce ar fi sa-i omor pe amandoi si dupa sa le beau sangele!? Grozava idee.

M-am furisat prin iarba cea inalta , apropiindu-ma de ei . Se sarutau , aw ce cute , fara sa stau pe ganduri am sarit intre ei si l-am apucat pe baiat de gat , ridicandu-l in sus. iubita lui incepuse sa planga si sa tipe sa-i dau drumul . Era atat de amuzanta , incat imi venea sa-i zdrobesc capul iubitului ei , numai s-o vad cum urla de durere , cum plangea , cum  mor amandoi. Incepusem sa-l strang de gat , fata tipa , si dadea cu pumni in spatele meu sa-i dau drumul , neah , mi-am gasit prada.

Imi pregatisem unchile , ca sa-i strapund abdomenul , sa-l ucid , se aude o bubuitura in spatele meu , ridicandu-se praful. 

Din cauza vantului care adica , praful a disparut repede , din acea gaura ridicandu-se o fata cu parul alb si lung , ochii rosii si nervoasa.

*Din perspectiva Gabriellei*

Plimbandu-ma prin padure , ca sa iau aer am observat un miros cunoscut.. Al sangelui mai exact.. Era Anna. M-am suit repede intr-un capc inalt sa ma uit injur si sa mai vad daca chiar acela era sangele ei. 

Fiind la inaltime puneam vedea orice aproape. Uitandu-ma atent am vazut o femeie cum strangea de gat un baiat si cum plangea o fata langa ea.. De ce simt mirosul Annei..!? Nu-mi spune ca...

Am sarit din copac , pe pamant. Din cauza impactului praful s-a ridicat  .

- Da-le drumu' ! spun eu amenintator.

- Paza!? Ce naiba!? spuse ea razand

- Am spus sa le dai drumu' , spun eu aratandu-mi colti

- Aw inca un vampir. 

Ii dadu-se drumul baiatului , care o luase repede pe iubita lui si au fugit . Noi doua ramasesem in pozitie de lupta aratandu-ne una celeilalte colti.

Doamne.. mirosul ala al sangelui.. e al Annei.. acea mireasma imbietoare.. Dar de ce vine de la ea..? Doar nu o fi...

- Cine esti tu ?

- Asta vroiam sa te intreb si eu , ii raspund sarcastica.

- Eu!? N-am un nume. Dar tu? Se pare ca ai un miros dulce.

- Gabrielle , iar pe langa asta pot spune acelasi lucru despre tine .

- Ce ar fi daca m-ai lasa sa te musc? spuse ea disparand din fata mea . 

Ma uitam in fata si-n laterale , dar din spatele meu s-a auzit un chicotit . Incarcand sa ma feresc , dar in zadar , sunt izbita de un copac, cu o forta brutala. Vroia sa-si infiga mana in gatul meu , dar mi-am folosit unghile sa-i fac o rana pe abdomen si s-o indepartez putin.

Colţi SângeriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum