Oh , cute . (2)

293 21 1
                                    

Urmatoarea zi ,

M-am trezit pe la 4:45 , insomniile iarasi fac de cap ...

 Pe la 5 dimineata , ce putea face un om normal? Inafara de a sta pe facebook si sa se uite la un film pe laptot? Niko avea si chef de joaca , asa ca m-am jucat cu ea ca sa mai treaca timpul.

Pe la 9:30 primesc un mesaj  de la Petra care era in fata scari si ma astepta.

Am invitat-o in casa  si i-am spus sa fumeze din tigarile mele cat timp fac si eu un dus . Nu mi-a spus exact ce se petrece si unde vom merge , doar ca trebuie sa fim prezente . Probabil iara un mic grup format din prieteni ei , i don't know . 

M-am dus si mi-am cautat niste haine de schimb si dupa m-am dus in baie . Mi-am desprins parul , mi-am dat incet , hainele jos  si m-am aruncat in dus . Apa era calda , numai buna. Picaturile de apa imi mangaiau pielea . Mi-am luat gelul de dus , care mirosea a levantica si mi-am turnat in palma . Mirosea asa frumos , incat l-am intins peste tot pe corp , era rece , dar in combintie cu apa cea calda , era o senzatie de placere . M-am limpezit incet , dupa sa-mi spal si parul , am intins mana inafara dusului pentru am lua samponul si a turna pe par . Am inceput prin al masa prima data , dupaia sa frec putin cu unghiutele si dupa sa-l limpezesc . Am mai facut inca o data la fel si dupa am aplicat o masca. M-am aplecat sa-mi iau un prosop sa-mi prind parul si unul cu care sa ma sterg.Am iesit incet din dus  si uitandu-ma-n oglinda am observat ca m-am cam ingrasat , un lucru pe care toate fetele il spun , am inceput sa tamponez fiecare parte a corpului , pentru al usca . Dupa baie mereu dadeam cu o lotiune de corp , pentru am hidrata pielea . Masam peste tot , mainile , coapsele , gambele , abdomenul , incetul cu incetul , tot corpul . Am scos feonul pentru a-mi usca parul , nu l-am pieptanat , ca sa se indrepte . In timp ce-l uscam , incepusem sa fredonez , Deathbeds al trupei Bring Me The Horizon. Dupa ce mi-am uscat si parul si am pus feonul la locul lui , si am inceput sa ma imbrac . Mi-am pus o pereche de chiloti negri cu danteluta , un sutien negru , care se asorta cu chiloti , dupa am inceput cu hainele , o pereche de blugi negri stramti si rupti , o bluza neagra , pe care scria cu alb in fata ''Fuck it'' , pe maini niste bratari negre cu tinte  si trupe , plus niste sosete mov . Parul mi l-am pieptanat  si l-am prins in coada .M-am dus in dormitor si mi-am luat sapca mea favorita , una neagra cu gri  , dupa m-am dus in bucatarie unde Petra fuma o tigara si se uita la televizor .

-Gata

-Ti-a luat ceva , dar meh . Uita-te la televizor

Prezentatoarea : '' Astazi pe Bulevardul Mihailescu s-au auzit focuri de arma , oameni din case s-au alarmat si au iesit afara , unde zacea un cadavru intr-o balta de sange . Anchetatorii inca cauta suspecti . ''

-Asta e strada de vizavi nu?

-Da , eu n-am auzit niciun foc de arma  , meh asta e .

-Esti gata? 

-Dea , hai sa ne incaltam

-Ok. Ia-ti si placa 

-Ok , ok

Dupa ce ne-am incaltat , ne-am luat placile de skateboard si am plecat. In drum spre destinatie am luat-o pe Bulevard ca sa vedem si noi cele intamplate.

Inafara faptului ca ne-am oprit de 2-3 ori sa se joace Petra cu niste pisici . 
 Cand am ajuns , erau niste politisti care cautau amprente si chesti de genu' dar pacat ca numai era cadavrul.
Am ignorat acest fapt si ne-am dus unde trebuia sa ajungem. Acolo erau niste prieteni de-ai Petrei . 

Colţi SângeriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum