I think ... (5)

152 19 1
                                    

>31 ianuarie 2014 | Dimineata | 06:50<

Ca in fiecare dimineata  , o trezire  ''superba'' , pe naiba... Suna in disperare alarma de la telefon , iar Niko latra sa-i dau de mancare.. ''cute'' 

In timp ce-i puneam sa manance lui Niko , suna telefonul .. Alarma dracu.. Oh.. stai.. E Anna.

*La telefon*

- Neata Gabrielle , te deranjez?

- Nop , nu-ti face griji . Ce s-a intamplat?

-Pai... Avem vacanta.. de maine.. o saptamana.. te superi daca nu mergi astazi la scoala si stai cu mine?

- Desigur. Oricum n-aveam chef de ore azi..

- Serios!? Sigur nu te superi?

- Nu-ti face griji . Sunt niste absente , nu mor de la ele.

- Ok . Mergem la Petra cu toata gasca?

- Hm.. Okey. Pe la 13:30 sunt si eu acolo.

- Ok , ai grija

- La fel si tu!

Oh ce cute , n-am mai chiulit de mult , am cam ruginit.

Mi-am cautat niste haine cute  si  m-am dus sa ma relaxez putin in cada. In cada plina cu apa , spuma si petale de flori , ah ce frumos , , gingasia petalelor  imi mangaiau pielea cea alba , fancand-o mai catifelata. Clatindu-ma , am observat o vanataie .Meh , o vanataie , asta e , nu mor.

Dupa ce am iesit din cada , mi-am uscat uscat parul ce negru , drept si lung. Nu l-am aranjat cine stie ce , l-am pieptanat bine si l-am lasat normal .

Hainele , erau ceva emo , ca de fiecare data : Un tricou negru cu o cruce care se ''topea'' , blugi mulati , negri si rupti , o camasa rosie , si niste tenesi Converse. Machiaj , meh nu era cine stie ce , un creion de ochi , tus si rimel . 

Timpul a trecut repede , doar stand in baie si aranjandu-ma. A venit timpul s-o iau din loc spre casa Petrei , desi ajungeam repede , avand in vedere ca sta la cateva strazi distanta.
Pe drum m-am intalnit cu Anna , aw ce cute , zambeste , aw  , aw , ador s-o vad zambind , e asa .. i don't  know cum sa spun..  dar arata ca un copil mic nu ca o adolescenta de aproape 15 ani , aw stiu de e m-am indragostit de ea , de ochii ei verzi si plini de mister , de pielea ei alba si catifelata , de blandetea si gingasia cu care te atinge , de personalitatea ei matura , dar atat de copilaroasa cateodata , de istetimea ei , omg salivez , Gabrielle , gata .. potoleste-te... Recunosc.. inca am sentimente pentru Anna.. dar meh.. decat s-o intristez , mai bine tac.

- Annaa!

- Gabrielle , ma bucur ca ai venit si tu 

*Din perspectiva Annei*'


Uite-o pe Gabrielle .. oh my god.. Vine in directia asta , Anna gata.. calmeaza-te , doar e fata de care ai fost indragostita  si de care inca esti... Acel par lung , negru , moale  si superb , o doamne , acel zambet , acea piele moale si dulce , acea personalitate , acea fiinta , o ador , nu stiu ce m-as face fara ea , as fi un 0 , n-as suporta , nu pot trai cu ideea ca ea nu e langa mine , ca nu pot s-o simt , s-o ating , sa-i vorbesc si s-o aud , nu pot trai cu gandul ca ea numai este , as prefera sa mor decat sa stiu ca nu exista  si ca nu pot face nimic pentru ea . M-a observat , vine in spre mine , ah ce frumoasa e .

*Din perspectiva Gabriellei*

- Mergem? ii spun eu zambind

- Desigur imi spune ea , putin rosie in obrajori

- Mergem!?

- Dap 

Si am mers impreuna , la un bloc , foarte vechi , un bloc , care era doar al Petrei , mama ce viata . Am intrat in bloc , era intuneric inauntru , desi inca era ziua afara ,  ea locuia la etajul 2 , nestiind numarul , am sunat-o sa vina sa ne ia de la etajul 1 . Ea a venit , amuzata de prostia noastra , si ne-a luat . Ce cute toata gasca a ajuns inaintea noastra . Muzica era data la maxim , bautura , tigari , awww ce frumooos  . Erau si Danni si Bea  si Anca  si Andrei ... si ...Radu...

Toti fumau , beeau , Anca si Danni dansau , Bea incepuse sa fredoneze melodii random , dar cute .

Andrei si Radu au baut lichior , vin si bere  , pe scurt s-au cam imbatat. Eu si Anna am stat mai pe tusa , fumam si beeam bere , Radu s-a cam dat la o parte , stand singur  si fumand in disperare.

- Hei Gabrielle , ce faci papusa? spuse Andrei , in timp de lua cate o gura din doza de bere.

- Salut Andrei  , ii raspund eu putin sarcastica 

- Nu fi sarcastica cu mine.

- Cum zici tu..

- Vino putin cu mine.

- Unde?

- Vino doar.

Asa ca l-am urmat , am ajuns intr-o camera mai retrasa . Camera avea o culoare inchisa , un pat de doua persoane  si mobila veche. Andrei a intrat in camera  si s-a asezat pe pat calm si comod in fund. Eu l-am urmat intrand in camera si m-am sprijinit de un perete , in timp ce fumam din tigara.

- Care-i faza? ii spun eu sarcastica

- Iti place de Radu?

Am ramas socata , nu prea stiam cu ce sa-i raspund , asa ca :

 - De ce intrebi? 

- Raspunde-mi! spuse el putin enervat 

- De ce esti asa curios?

- Am spus sa-mi raspunzi!

Asa suparat cum era m-a luat de mana si m-a trantit in pat .  

-Raspunde-mi !  Il placi pe Radu?

- Andrei , lasa-ma! Da-te jos..

- Nu pana nu-mi raspunzi !

 Am incercat sa tip dar...

Colţi SângeriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum