Ceva era ineregula cu Andrei , ceva-l framanta , dar nu-mi pot da seama ce.
*Din perspectiva Gabriellei*
Ceva nu e okay cu Andrei.. dar meh , i don't care , face ce vrea.
M-am dus in camera mea si m-am asezat in pat . Mi-am pus niste melodii random si incepusem sa citesc o carte. Era vorba despre o fata pe nume Daniela , care a avut un accident de masina si care a intrat in coma.Fiind ''fantoma'' si neputand fi vazuta de nimeni , ea incearca sa afle despre persoanele din jurul ei. Cea mai buna prietena a ei , o mintea , fiindu-i defapt cel mai mare dusman. Dusmanul ei , devine prietenul ei . Afla despre iubirea pe care o poarta in suflet pentru ea , Marcus .
Citind din cartea aceea , mi se facuse somn , pana am adormit..
Visam.. dar ce anume , nu-mi pot da seama. Era o fata care radea in hohote , cu mainile pline de sange , si cu-n cadavru intr-un fel de ceata mov.
Cand m-am trezit , nu mi-am dat seama ca vroia sa-mi ''sopteasca'' acel vis , asa ca l-am ignorat , si m-am dus in baie sa fac un dus.
Picaturile de apa-mi incalzeau trupul cel rece . Gandurile imi cumprinsese mintea .Visul pe care-l avusesem , cu acel trup fara viata , razand , imi tot puneam intrebari despre acel vis.. ce vroia sa insemne?
- Gabrielee , esti in dus?
- Da , dar ies imediat
- Stai calma , vroiam sa vad unde esti.. Te-am lasat.
- Okay..
Ma intreb ce o fi astazi..? cu toti..
Dupa am iesit din dus , m-am imbracat in pijamale , si mi-am pus un prosop dupa gat. Cand am iesit din baie , m-am dus in bucatarie , unde ma astepta Anna.
- Am o veste buna
- Care-i faza?
- O mai ti minte pe Katherine?
- Ce e cu ea?
- Vine in oras. Vrea sa ne vedem maine.
- Stai ce?
Katherine era o veche ''prietena'' pe care Gabrielle nu se impaca bine cu ea.. Dar Anna era bucuroasa cu prezenta ei , asa ca mna.. incepusem s-o plac , fiind de treaba.
- Deabia astept s-o revad.
- Ok. ii raspund eu putin nepasatoare in timp ce ma duceam in camera mea.
Intrand in camera , mi-a venit ideea de a pleca la plimbare in padure. La 2 dimineata.
Mi-am cautat niste haine , o bluza neagra cu colanti negri. Nimic special , doar o plimbare nocturna.
Am plecat fara a le spune celorlalti .
In scurt timp eram in padure , langa un lac. Mi-am scos tigarile si am inceput sa fumez. Lacul era asa calm si limpede , se putea vedea nisipul de sub apa. Era superb sa vezi cum razele soarelui strapungeau apa cea linistita in toata splendoarea ei.
In timp ce fumam , mi-am pus castile si ascultam muzica la maxim , ca sa asa era ''timpul meu de gandire'' ore bune cu castile in urechi , muzica la maxim , si un fel de meditatie , la care ma gandesc la o multime de lucruri. Fie ca sunt importante , fie ca nu , fie ca imi salveaza viata , fie ca mi-o distruge. Nu prea conta.
In timp ce ma gandeam la Anna... mna.. Ma gandeam la Anna.. deoarece va veni o prietena de a ei.. din copilarie.. cu care eu nu prea ma impacam.. si nu prea imi place sa o vad in jurul unor persoane pe care nu le plac.
Cineva mi-a scos casca din ureche...
- Mereu te vad fumand si ascultand muzica , nu te-ai schimbat deloc...
- Hm? Ce na...
- Nu ma mai reunosti? Asa imbecila esti?
- Oh... dintre toti .. de ce tu?
Era Katherine... S-a schimbat mult , trebuie sa recunosc.. parul i-a crescut , si negru cu suvite aurii , ochii verzi , cam de 1,65 inaltime , si slaba.
- La fel de imbecila ai ramas , raspunse ea cu un zambet pe fata
- Si tu tot la fel de antipatica si ipocrita ai ramas , fata de porc.
- Ai grija cum vorbesti , ca te lipesc de perete
- Vai tu , m-a dat pe spate.
- Hm.. ai un miros diferit..spuse ea in timp ce ''adulmecand'' din aer
- Pai.. nush.. fumam?
- Nu , nu , nu.. altfel de miros...
- Cum ar fi?
- A sange ..
- Stai ce? raspund eu confuza , desi eu in mintea mea fiindceva gen '' Oh fuck , te rog nu-ti da seama ca sunt vampir... ''
-Esti cumva un vampir?
-Dar tu de unde ti-ai dat seama?
-Pentru ca si eu sunt unul , imbecilo?
- Meh . De parca mi-ar pasa mie! i-am raspuns eu sarcastica in timp ce m-am intors cu spatele si dadeam sa plec.
-Stai , du-ma la Anna.
- Ce sa fac? De cand imi dai ordine? Si in plus gaseste-ti singura drumul , doar esti vampir nu?
- Am aflat despre sangele negru...
- Stai ce?
- Sangele negru... trebuie sa fie muscata o persoana ca sa-l detina.. si din cate am auzit Anna a fost ''posedata'' de acesta..
-Si adica.. Anna a mai fost muscata de un vampir?
-Da.. Si nu unul bun...
-Trebuie sa vorbesc cu ea... neaparat..
- Ia-ma cu tine... trebuie sa vorbesc si eu cu ea.. raspunse ea cam ingrijorata..
Avand in vedere ca stia intr-un fel mai multe despre sangele negru si ca poate se va intampla ceva rau... mai bine as astepta putin si as ajuta-o...
Asa ca am mers amandoua la laborator , unde Anna ma astepta putin ingrijorata , iar baietii se antrenau.
-Gabrielleeee , unde ai fost pana acum? intreaba Anna ingrijorata..
- In padure.. unde merg mereu , pana am dat de ea , raspund eu , aratand spre Katherine , cu degetul.
- Hii .
- Katherineeeee , oh my God , ce mare ai crescuuut.
Ce cute... Anna i-a sarit imbrate Katherinei si tot discutau acolo.. eu m-am retras si am plecat usor , usor.. Cred ca baieti m-au observat ca eram putin cam... retrasa , dar probabil au preferat sa taca.
M-am dus in camera mea unde m-am incuiat in camera , am tras draperiile , mi-am luat haine de schimb si m-am dus in baia din camera sa fac o baie.
M-am bagat in cada plina cu apa si petale de trandafir deasupra. Pielea-mi era asa palida .
Dupa ce am facut o baie , mi-am pus niste pijamale negre. Eh.. nu chiar pijamale , niste chilotei si un tricou negru . Cam astea erau pijamalele la mine.
Si m-am bagat in pat , unde am adormit.
Acelasi vis... O persoana care rade.. cu-n cadavru in maini... ce naiba..!?
CITEȘTI
Colţi Sângerii
De TodoLa inceput visele par imposibile, apoi putin probabile si in cele din urma inevitabile.