IAcelasi vis.. dinou , si dinou si dinou... parca inebunesc.. nu imi pot da seama cine sunt acele persoane.. si ce ar vrea sa insemne acest vis...
-Gabrielleee trezeste-te! spuse Katherine.
- Ce...
- Trezeste-te , Radu si Andrei se bat.
- Stai ce?
- Nu ca si antrenament..
- La naiba , da-te , trebuie sa-i potolesc.
La naiba , m-am ridicat repede din pat , mi-am pus un capod pe mine , si am iesit repede afara.
- Baietii , terminati cu luptaa!
Dupa ce am realizat ca baietii stateau pe iarba si ca Anna citea o carte.. deci nu era nicio lupta... :
- Gabrielle... raspunse Radu in timp ce se uite intr-o parte , cam rosu la fata
- Hm?
- Frumosi chilotei , vampirito! raspunse Andrei cu un zambet pervers pe fata
- Gabrielleee , pune ceva pe tine. spuse Anna .
- Ha... Sta... KYAAAAAAAAAAAAAA
Am tipat cat m-au tinut plamani de tare , de rusine.
-Dispareeeti!! am strigat cat m-au tinut plamani , in timp ce iesise niste turturi din pamant .
Pe urma am fugit in dormitor , sa ma schimb. Cand am iesit afara :
- Ce s-a intamplat de ai iesit asa alarmata?
-Pai.. Katherine mi-a spus ca Andrei si Radu se bat..
-Katherine? raspunse Radu socat. E plecata de dimineata , a spus ca are niste treaba si a plecat in oras.
- Stai ce...
Nu-mi spune ca m-a pacalit.
-Gabrielle? Ce s-a intamplat? Intreaba curioasa Anna . Esti bine?
-Da... Sunt bine..
Am ramas putin socata dar eh.. Ce puteam sa mai fac acum...? Asa ca pusa pe ganduri m-am intors in camera mea.Vroiam sa fac o excursie ... nu conta unde.. dar departe... Asa ca fara a spune cuiva mi-am facut un rucsac cu niste haine si mancare . Vroiam sa ies din cladire prin spate , dar auzeam vocea unei fete.. care plangea. Am vrut sa ma apropi , dupa am realizat ca era Anna.
- Anna!?
- Gabriellee.. !
- Ce faci , de ce plangi? De ce sange pe jos... ?
- ...
- Annaaa
-M-am taiat , okay?
- De ce...?
- Imi urasc viata... vreau sa moor...
- De ce spui asta?
-Katherine mi-a povestit de parinti mei...
- Ce?
- Ce eu i-am ucis... si ca tot ce stiam.. era o minciuna...
- Stai ce!?
- Mda...
- Anna... Vi cu mine?
- Unde?
- Intr-o excursie.. si sa te calmezi.
- Cum vrei , daca nu sunt o povara
- N-ai fost niciodata... idioato..
I-am sters lacrimile si am luat-o imbrate.
- Prostanaca mica..
- Gabrielle... ce m-as face fara tine?
- Tu sa-mi spui.. Idioato..
Asa ca am plecat amandoua intr-o mica excursie , la munte. Am mers ca doua persoane normale , cu trenul .
Cand am ajuns , a trebuit sa cautam o cabana sau un hotel ceva.. Dar avand in vedere starea ei .. Am spus ca mai bine sa alegem o cabana retrasa in muntii. Si desigur ea a fost deacord , deoarece ii plac mult locurile retrase.
Cand am intrat in cabana , am observat ca ... Se simtea in largul ei. Nu avea probleme si respira usurata , ca si cand i-as fi luat o piatra de pe inima.
Fugise in sufragerie , unde se invartea in mijlocul camerei , eu ma uitam la ea si ii admiram frumusetea si gingasia pe care o avea, in loc sa ma uit pe unde merg...
-Gabrielle !?
- Auch..
-Ce ai facut?
- Pai.. Din cate se pare , m-am impiedicat , ii raspund eu razand
- Off... Bleago..
-Mehh..
- Ce este cu tine? In ultima vreme nu ai fost in apele tale..
- Sunt bine
-Minti..
-Vrei sa afli..? O intreb eu in timp ce-mi rasuna teama din glas. Sunt geloasa..
- Pe?
-Katherine.. Deoarece .. Se pare ca ii acorzi multa atentie.. Si de mine ai uitat..
- De asta...?
-Da..
-Bleagoo ! Spuse ea in timp ce ma luase imbrate si ma strangea tare si cu lacrimi spune : Nu ai de ce sa fi geloasa pe ea... Sti ca te iubesc...
- ...
Si atunci , nu s-a putut abtine si m-a sarutat .
-Anna..
-Scuze.. Dar nu m-am putut abtine.. Spuse ea in timp ce incerca sa se ridice de pe covor.
- Nu pleca..
Si o trag de mana pe covor , unde o sarut pasional si o musc de buze. Imi era dor de buzele ei dulci.. Pur si simplu nu ma puteam oprii.. De la buze , am coborat la gat , unde incepusem sa o musc si sa-i las semne. Incet , incet cobor tot mai jos , la piept , unde incep sa ii masez si sa ii pipai sanii moi . Nu a rezistat si a inceput sa geama , dar chiar asa , dadea semne de placere , nu ca ar vrea sa ma opreasca. Asa ca i-am dat jos bluza si am inceput sa o ling pe piept si sa ii musc sanii.
Cu o mana ii mangaiam sanul , cu cealalta , am inceput sa cobor tot mai jos , si sa o deschei la pantalonii. O dominam , nu putea sa se retina si a inceput sa ma sa sarute pasional. Am continuat sa o mangai , sa ii ofer placere .
- De ce ... Mereu .. Domini tu..? Imi spuse printre saruturi si gafaituri.
- Vrei sa te las sa conduci?
- Nu.. Deoarece imi place ... cand o faci.. Ahh..
- Bleago..
- Ahh.. Ahh.. Ahhhh...
Am ajuns la punctul ei sensibil.. 2 degete ii erau indeajuns..
- Mai mult... Ahh..
Am muscat-o se buza si am patruns inca o data feminitatea ei.. La fel de frumos.. Avea cel mai superb corp.. Pielea ei alba care stralucea in lumina lunii.. Ughh.. Nu ma pot oprii.. O vreau aproape..
-Gabrielle... Te iubesc bleago..
-Si eu..
Seara a fost una de ne uitat.. Dupa toata placerea de care am avut parte , am luat-o ca pe o printesa si am baga-o in pat , iar dupa , am iesit afara sa fumez o tigara..
Off.. De ce trebuie sa treaca prin atatea..? Nu merita... Ea ar merita numai lucruri bune.. Nu tristete si ura..
In timp ce stateam pe ganduri in fata usi , simt cum ceva ma cuprinde de gat.
- Nu poti dormi...?
- De ce te-ai trezit?
- Nu te-am vazut langa mine.. Si am venit sa te caut...
- Bleago.. O sa racesti..
-Ok.. Daca ar insemna sa ai grija de mine..
-Bleago..
Nici nu am apucat sa mai spun ceva ca m-a sarutat .
-Ghi-hi
-Fugi in pat , voi veni si eu imediat.
-Nu merg fara tine..
-De ce?
-Este intuneric.. Si e prea departe si ..
-Si..?
-Vreau sa merg impreuna cu tine..
-Of... Haide.
-Yey. Vei dormi cu mine.
-Si daca nu?
-Ma voi supara rau ..
-Bine .
-Nu vei scapa de mine.
-Am spus ca vreau asta?
-Nu
-Pai vezi? Acuma hai la somn.
-Binee .
CITEȘTI
Colţi Sângerii
RandomLa inceput visele par imposibile, apoi putin probabile si in cele din urma inevitabile.