Vroiam sa tip dupa ajutor , dar Andrei m-a sarutat , luandu-mi tot glasul. Trebuie sa recunosc avea niste buze dulci si moi , wait .. la ce ma tot gandeesc...
- A-Andrei da-tee..
- Gabrielle , te plac !
- C-Ce !?
Atunci incepuse s-o sarute , pasional , de la sarut a ajuns s-o muste si s-o linga de gat . Gabrielle incerca sa se opuna , dar nu putea , nu-i lasa nicio parte mai usor , s-o lase sa scape.
*Din perspectiva Annei*
Unde o fi Gabrielle? Lipseste si Andrei ... Doar nu...!?
Am cautat peste tot si i-am gasit intr-o camera ... Andrei deasupra Gabriellei...
- A-Andrei.!!?
- Anna , ajuta-ma !
*Din perspectiva Gabriellei*
A venit Anna , o doamne , o sa mor ... De ce a trebuit sa ma vada Anna intr-o asemenea postura..?
- Andrei las-o !
- Hmp ... De ce a trebuit sa intervi tu ? Ce plictisitor... spuse Andrei in timp ce pleca din camera , plictisit .
- Gabrielle , esti bine!?
- Annaaa... ii strigam cu spaima numele , incepand sa plang si luand-o imbrate.
- Gata , gata , totul este in regula..
- Vreau acasa...
- Mergem la tine sau la mine?
- Oriunde..
Anna s-a dus si i-a explicat Petrei ca nu ma simt bine , nu i-a povestit de Andrei.. Si am plecat la Anna acasa. Tot drumul , Anna m-a tinut de mana , omg .
In scurt timp am ajuns la Anna acasa , wow era 2 dimineata.
- Vrei un energizant , ceva?
- Daca ai... Vezi ca stau pe balcon.. fumez o tigara.
- Ok. Fac si o omleta sa mancam .
- Cum doresti..
M-am dus pe balcon , si m-am asezat pe o canapea. Afara era frig , iar eu eram im maneca scurta.. meh.. trebuie sa mai simt frigul din cand in cand. In timp ce trageam cu pofta din tigara , aud in bucatarie un lucru care se sparge. S-a spart un pahar.
- Anna ce s-a inatmplat?
- Mi-a alunecat un pahar din mana..
- Ai grija !
- Nu-i nimi... auch..
- Te-ai taiat , asa-i...?
- Mhm...
- Bleago... da cu putina apa , curat eu.
- Dar..
- Niciun dar , lasa-ma ca voi curata eu si spune-mi unde ai bandajele.
- Of... Bine.. In dormitor in sertar
- Asteapta aici.
M-am dus in graba in dormitorul ei , si sertar. Acolo erau multe pastile , multe lame si poze. Poze.. cu noi..? Why..? Lamele erau unele pline cu sange altele noi noute , cand mirosi o lama cu sange , iti poti da seama usor daca e vechi sau proaspat.
- C-Ce faci...? Intreaba Anna uimita.
- Arata-mi mainile...
Si-a ridicat manecile.. exact cum ma asteptam.. taieturi
CITEȘTI
Colţi Sângerii
RandomLa inceput visele par imposibile, apoi putin probabile si in cele din urma inevitabile.