Aweee.. (7)

147 17 0
                                    

>1 februarie 2014|Dimineata|10:40<

 Ne-am trezit putin somnoroase din cauza telefonului care suna in disperare...

 Era Petra.. oare ce vroia la ora asta!?

*La telefon*

- Care-i faza?

- Ce faceti? intreaba ea asa prietenesc, dar parca putin trista.

- Dormeam , ce s-a intamplat?

- Meh , nimic. Trebuie sa inchid.

- Oh. Okey. Bye!

- Ceao.

 - Ce s-a intamplat? intreaba Anna curioasa.

- Era Petra , nu mi-a spus ce se intampla. Se comporta putin ciudat.

- Sa speram ca e totul bine...

Ne-am ridicat din pat si ne-am asejat pe balcon pe canapea , sa fumam o tigara.

- Ce zici , mergem sa ne plimbam prin magazine? Cautam haine si chesti .

- Sa sti ca e o idee buna , as vrea sa-mi mai iau niste haine noi , cred ca si niste roti noi pentru placa.

- Mergem?

- Desigur.

 Am intrat in casa si ne-am dus sa cautam niste haine de schimb. Ne-am dus in baie sa ne schimbam. Doa , nu aveam nicio treaba , ne schimbam una in fata celeilalte , asa cute.

 Anna s-a imbracat cu un tricou albastru inchis cu un trandafir si un craniu , asa perfect si superb ,o jacheta verde, blugi albastri deschis , putin taiati si niste converse albastri cu sireturi verzi si galbene.I-am ondulat parul , iar machiajut , nimic ''special'' poate un creion de ochi , tus , rimel , si niste accesori , un lantic cu lame , niste inele negre , cute si o caciulita. 

 Eu mi-am luat un tricou verde cu un craniu pe el, niste blugi albastri deschis si rupti , un hanorac verde , pe care scria  '' Drop Dead '' si avea niste urme de zgarieturi pe spate , niste converse verzi cu ssireturile albastre , iar accesorile , nimic mai mult decat o bratara. Parul mi l-a intins Anna cu placa , ca se cam ondulase , iar machiajul la fel.

 Ne-am mai prostit noi prin casa si dupa am plecat . Am luat masina.. Anna nu s-a simtit in largul ei.. because she hate humans ... Se inghesuia langa mine , nu vroia sa intre in contact cu oameni.

- Numai plange , gata , o sa-ti cumpere mami o jucarie noua! ii spuse o femeie , copilului ei care plangea.

- Ce s-a intamplat? o intreb eu nedumerita.

- Oh , si-a pierdut jucaria si a inceput sa planga.

- Cum il cheama?

- David.

- David , numai plange , liinisteste-te

Copilul a inceput sa planga mai tare.

- Mi-l dai mie? Ma intreaba Anna

- O-Okey..

L-a luat Anna pe David imbrate si a inceput sa-i cante '' My Bonnie '' 

- My Bonnie is over the ocean, blue

My Bonnie is over the sea.

My Bonnie is over the ocean;

Oh, bring back my Bonnie to me!

 Bring back, bring back

Oh, bring back my Bonnie to me, to me!

Bring back, bring back, 

Oh, bring back my Bonnie to me!

Canta asa cute , imi venea salesin acolo , era asa cute cu acel copilas imbrate , ii zambea si canta , asa cuteee . Copilul se linistise si incepuse sa rada si sa fie vesel.

- Multumesc din suflet! ne spuse doamna fericita

- N-aveti pentru ce , ii raspunse Anna

Am mai vorbit cu doamna , iar drept cadou ne-a dat doua bratari asa adorabile.Ne-a spus ca le luase cu gandul a doua prietene , care aveau initialele ''G'' si ''A'' dar acestea au murit intr-un accident de masina.

- Multumim mult , i-am spus doamnei in timp ce coboram din masina.

- Ok. care o vrei tu? cea cu ''G''? De la numele meu?

- Dap , si tu pe cea cu ''A'' de la al meu.

- Ok , ii raspund bucuroasa.

-  Sunt asa de cutee

Erau doua bratari identice , negre , din piele si lanturi ca sa zic asa , si avea o placuta cu ''G'' si ''A'' , erau superbe.Ne-am continuat drumul pana la un fel de mall dar mai mic cu multe magazine cute . Ne-am uitat . Am si mancat si baut , a fost cute ziua , ne-am cumparat o multime de haine , eu ma blocasem la un magazin cu placi de skatedoard awee erau asa cuteee. Ea la un magazin cu biciclete , dupa amandoua la un magazin emo cu haine , erau asa perfecte , numai vroiam sa iesim de acolo ... dar era cam tarziu , si trebuia sa se inchida. Asa ca am plecat in spre casa cu multe pungi , wah . Haine , roti , o placa noua , vopsea sa-mi fac placa cute , Anna si-a luat si niste manusi pentru bicicleta. Ca sa ajungem acasa am chemat un taxi , puii mei , prea multe. Taximestristul s-a comportat dragut cu noi. Ne-am admirat hainele cele noi , eu placa si Anna rotile si manusile , erau asa frumoase si cute si , si ... da , doua demente.  Ma mir cum de am fost trecute in certificatul de nastere  ca ''feminin'' 

Colţi SângeriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum