°SBA. 20°

150 6 0
                                    

Gelinlik medyada👆

Hatırlatma...

Bu hali gülümsetsede hala sinirliydim. Ve artık zamanı gelmişti bi kaç gün içinde herşey olup bitecekti bu iş canımı sıkmıştı...

3 gün sonra Zeynep'ten devam..

Aynaya tekrar baktım üstümdeki beyaz gelinlik çok güzel ve şıktı dış çekim olacagı için düz elbise tarzı tercih etmiştik saçlarımı salıp alt kısmınlarını dalgandırmışlardı. Bi tanede papatyadan tak takmışları özenle hazırlanmışlardı. Kendimi aynada izlerken Rüzğar ve Edizi aynadan gördüm.

Oğlum beyaz gömlek siyah pantolan giymişti çok tatlı olmuştu ama haklı olarak bunalmıştı. Rüzğar ise siyah gömlek siyah pantolon ve siyah bir yelek giymişti baştan aşağıya siyahtı ve mükemmel gözüküyordu. Gözlerimi ondan çekip mızmızlanan oğluma baktım.

Açıkmıştı ve bu elbiseyle emzirmek zor olacaktı. Ediz'i yataga yatırıp elbiseyi açmaya çalışıyordum ama sadece çalışmakla kaldı. Rüzğar hızla yanıma gelip arkama geçti. Fermuarı açarken sırtıma bilerek parmaklarını değdiriyordu. Huylansamda yerimde durdum. Fermuarı açınça hemen gögsümü açıp oğlumu emzirmeye başladım.

Sırtım kapayı dönüktü arkadam Rüzğar vardı elleri belimde kafası omzumdaydı  ve kapı hafif aralık oldugu için içeriye kuaför memo girdi. Kız gibi davranıyordu değişik bir insandı. Odaya dalmasıyla bağırması bir oldu.

'Ayhh yetişinnn edepsizlik yapıyorlar!'

Rüzğar' la sesi duyunca hemen düzelmeye çalıştım. Oğlumu emzirmeyi bırakıp üstümü düzelttim Rüzğar hemen fermuarımı çekmişti. Memoya  döndüğümüzde Rüzğarın alnında beliren damardan korkmuş olacak ki susmuştu. Takii odaya bizimkiler gelene kadar...

**

Büyük bir yanlış anlaşılma oldugunu herkeze söyleyip anneme Ediz' i verdi ve kendiyle birlikte herkezi çıkarmıştı şimdi ise fotograf çekimi için gidiyorduk kafamı yan tarafa çevirip baktım. Rüzğar sert çehresini koruyor ve arabayı dikkatle sürüyordu.

Yay gibi kaşları, bal rengi gözler, simsiyah saçlar, kasları ve en önemlisi çikolata tadındaki dudakları ah aklımı kaçırıyordum.

Bian Rüzğar'ın elini yanagımda hissetmemle hemen düzelttim kendimi.

Beraber arabadan inip fotograf çekilicek yere geldik.

**
Uzun bir fotograf çekimin ardından yorulmuştuk. Eve gidip uyumak istiyordum. Tam arabadan iniceken Rüzğar kolumu çekip anlımdan öptü. İçimde değişik şeyler olurken tepkisiz kaldım.

AFFETMEYECEKTİM.

Yaptıkları doğru deyildi bana sormadan danışmadan evleniyorduk. Tamam kabul ettim ama sırf oğlum için yaptım bunu.Ama yinede şimdi düğün olmadan danışsaydı. Başka asla bişey olmıycaktı. Size uzun gibi gelen ama 5 saniyelik zamandaki bu düşünceleri şimdilik rafa kaldırıp kendimi geri çektim. Arabadan inip eve girdim.

Herkez salondayken oğlumu alıp üst kata çıktım. Yarın boştuk sonra kına vardı. 3 gün sonrada düğün. Başım çatlıycak gibi ağrıyordu. Yatağın yan tarafını oğluma göre ayarlayıp onu yatırdım ardan üstümdekileri çıkartıp makyajımı sildim ve bende kendimi oğlumun yanına attım.

-----

Hayat ne garipti istemediğim hiçbirşeyi yapmazken istemeyerek evleniyordum. Aşağıda yarınki kına için hazırlık varken camın önünde oturmuştum oğlumla dertleşiyordum. Keşke kızımda olsaydı ne güzel olurdu. Mutlu mutlu.

Derin bi nefes alıp kendime gelmeye çalıştım. Ediz'i kuçağıma alıp aşağıya indim. Mutfaga geçip anna kuçağına Ediz'i yerleştirdim. Dolaptan mazeme çıkartıp tezgaha koydum kulağıma kullaklıkları çıkartıp müzik dinleme başladım(medyadaki) hem dinlerken bir yandan tatlı yapıyor bir yandan şarkıyı söylüyordum.

------

Tatlı bitmişti ve bende bitmiştim. Fazla yorulmuştum. Anna kucağını çıkartıp Ediz'i kuçağıma aldım odaya çıkıp yataga uzandım. Sırtımı yataga dayayıp ayaklarımı uzattım gögsümü açıp aç olan oğlumu emzirmeye başladım.

İçeri Rüzğar'ın dan diye girmesiyle Ediz gülmeye başladı. Ben üstümü düzeltip yataga iyice yayıldım. Rüzğar Ediz'le oyun halısında oynarken ben karanlık düşlere dalmıştım bile.

"Anne!"

Arkamdan gelen naif sesle döndüm.

Kızım.

Yanıma yaklaşıp elini karnıma koydu karnım bi anda büyümeye başladı. Geri geri gitmek istedim ama ayklarım yere çivili gibiydi.

Keskin bi acıyla tekrar kafamı eğdim. Kapşonlu adam karnıma siyah bi bıçak saplamıştı. Kızımın elleri kan içinde kalmıştı. Korkuyla ona bakarken acıyla yere çöktüm.

"Yardım et."

"Ben sana yardım edemem. Babamın seni bulması gerek. Yoksa sen yada o gidicek."

Etrafımda ağlama sesleri bağırma sesleri geliyordu. Ama kendimi çok yorgun hisediyordum ve heryerim dövülmüş gibi ağrıyordu hele karnım.

O an Rüzğar'ın bağırmasıyla neye uğradığımı şaşırdım.

" ZEYNEP ÖLEMEZ. O ÖLEMEZ. "

Ben ölmüşmüydüm. Bu kadar mıydı? Hayatım buraya kadar mıydı? Hayallerim ne olucak? Ya oğlum Ediz?

Bana ne olmuştuda ben ölmüştüm.

Peki ya öldüysem sesler hala nasıl geliyordu.

Bağırmak istedim ben ölmedim diye yapamadım.

Bir fermuar sesi ardından geçen saniyler sonra sırtımın soğuk zeminle buluşması.

"Yazık olmuş gençeçik kız daha"

İşde o zaman anladım benim hayatım bu kadarmış. Ben herkezi bırakıp toprağın altına giricem hiç çıkmadan.

Nefes nefese uyandım üstüm örtülmüş ve yanımda tişörtüüz yatan bi adet Rüzğar vardı. Endişeyle yüzüme bakarken saate çevirdim gözlerimi saat gecenin 04:39 'du.

"Ne gördün?"

"Önemli bişey deyil."

"Ölüyomuydun?"

Gözlerim fal taşı gibi açılmış ona bakıyordum. Nasıl bilmişti. Nasıl olmuştu bu içimimi okudu. Sonra fafk ettiğim şeyle gözlerim kocaman olsu Rüzğar' ın gözleri kırmızı olmuştu.

Yataktan çıkmak için hareket ettiğimde hızla beni tutup ağzımı kapattı. Çok hızlı yapmıştı saniyeller içinde.

"Şşt sakin ol sana zarar vermiycem çünkü seni gerçekten seviyorum." burunu saçlarıma sürtüp söylediği sözlerle kanım çekilirken garip hissediyordum kendimi.

Kafamı kalfırdım ona baktıgımda kırmızı gözleriyle bana bakıyordu. Ürkütücüydü.

"Ağzını açıçam ve sen sesiz kalıcaksın tamam mı?"

Kafamı sallayıp agzımı bırakmasını bekledim yavaşça elini ağzımdan çekti ama hala üstümdeydi.

Söyledikleriyle kendime hakim olmayıp bayıldım.

"Zeynep ben aslında...

Evettt yb yi daha yrni hemen şimdi yazdım o yüzden biraz yazım yanlışı olabilir.  Bir bölüm daha atıcam bi kaç gün sonra  sizce bölüm nasıldı? Fikirlerini oylarınızı ve yorumlarını bekliyorum. Hoşçakalın🌼🐼.

SİYAHIN BEYAZA AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin