Yağmur'dan...
"Biz sizin kızlarınızı seviyoruz."
Babamın kahka atmasıyla çok sinirlendiğini anladık.
"Sizmi bizi seviyorsunuz peki bu sefer hangimizin canını yakıcaksınız sizi sevmediğimiz için."
Herkesin şaşırdığı yüzünden belli oluyordu.
"Biz sizi gerçekten seviyoruz ve hangi seven insan sevdiğinin canını yakmak isterki?"
Alaz'ın konuşmasıyla herkes susmuştu ama Zeynep konuştu.
"Ben rüzgara beni dövdüğü halde şans verdim ve ertesi gün kucağındaki bir kızla öpüşürken yakaladım ne kadarda seviyormuş değilmi beni."
Rüzgarın önüne geçip tokadı bastım.
"Bu kız sana şans vermiş lan sen ne yaptın daha ilk günden onu aldattın ve üzdün sence biz şimdi size şans verirmiyiz Zeynep'in şans vermesine izin verirmiyiz heee söylesene."
Alazın kolumu tutup sıkmasıyla onunda gerçek yüzünü gördüm.
"Noldu Alaz kardeşine söylediğim sözler çok'mu ağır geldi bide kendini Zeynep'in yerine koy."
Babamın konuşmasıyla herkes ona baktı.
"Sen , sen benim kızım sana şans verdi ve sen onu aldattın Rüzgar efendi öylemi."
Rüzgar babama dönüp cevap verdi.
"Açıklaya-"
Allah'ım sinir oluyorum bunlara sinir.
"Bir daha sizleri kızlarımın yanında görürsem onları asla bulamayacağınız yerlere götürür saklarım ve evlendiririm."
Babam'ın evlendiririm demesiyle tek ben değil herkes ona bakmıştı ama Dağhan'ın konuşmasıyla yüzler ona döndü.
"Bakın biz sizin kızlarınızı seviyoruz ve asla evlenmelerine izin vermeyi, nereye giderlerse onları buluruz. Onlarla tek biz evlene biliriz sadece biz."
Gecenin konuşmasıyla bu sefer herkes oraya baktı.
"Peki biz sizle evlenmek istiyormuyuz sizce hee bunada cevap versene Dağhan herşeye cevap veriyorsun."
Çok doğru söyledi gecG bu seferde Toprak konuştu.
"Gerekirse sizle zorla evleniriz ama sizi başkasına yar etmeyiz duydunuz mu."
Allah'ım çok komik bu çocuklar gerekirse bizle zorla evlenirler miş bide utanmadan söylüyorlar.
Bu seferde rüya konuştu."Peki hiç bizim sizi sevip sevmediğimizi düşündünüz mü ?"
İyi laf koymuştu Rüya.
"Tabi siz bunu düşünemezsiniz ki siz sadece zorlarsınız dimi."
Konuşmakta haklıydım ama bizle zorla evlenceklerimiş bizde kabul ederiz dimi. Alazada hep bana cevap veriyor ama.
"Yağmur bak önce sakin. Biz sadece olacakları söyledik ve sizi sevmesek okulda o kadar bizi seven yakışıklı bulan kız var onlara bakmazmıydık?"
Babamın öksürük sesiyle iyice sinirlendiğini anladım.
"Yeter lan çıkın gidin evimden uzakdurun kızlarımdan bir metre yakınlarına bile yaklaşmayın aynı sıralara oturmayın."
Rüzgar ağzını açmıştı babama cevap vermek için ama Zeynep ona öyle bir ters baktı ki arkasına dönüp gitti.
Arkasından'da çetesiyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN BEYAZA AŞKI
Mistero / Thriller'Benden gidemessin beni iste yada isteme benimlesin.' Yanıma diz çökmüş adama baktım dağılmış saçlarıyla bana umutla bakan gözlerinde umut ışıgını söndüren o sözleri söylemek için ağzımı açtım. 'Seni sevmiyorum istemiyorum ben başkasını seviyorum v...