°SBA. 10°

417 21 12
                                    

Odadan gelen bağırma sesleriyle oraya doğru gidicekken bacaklarımın arasından gelen kanla gözlerim açılmıştı.

"Zeynepppp.!"

Rüzgara baktığımda yanıma doğru koşuyordu.

"Kızım noluyor kızım ."

Gözlerimin kapanmasıyla tek duyduğum şeyler Rüzgarın hemşirelere bağırması olmuştu.

Rüzgar'dan devam...

Zeynep'i kucağıma aldım ve sedyenin gelmesini beklemeden hastanenin aciline girdim ve Zeynep'i yatağa yatırdım.

"Doktorrr , doktor yokmu lan."

En sonunda bir doktor geldi ve Zeynep'i kadın doğuma götürdüler.

"Neyi var karımın doktor hanım?"

Doktor elindeki cihazla Zeynep'in karnına baktı ve gelen kanı durdurup gülümseyerek konuştu.

"Kartınız iki haftalık hamile ve stres yüzünden kanaması olmuş bu 3 ay çok dikkat etmelisiniz , 3 aylık olunca kontrole gelince cinsiyetini söyleye bilirim ."

Bir dakka bir dakka şimdi ben babamı olucam.

"Lann ben baba oluyorum."

Zeynep'ten devam...

Rüzgarın bağırış seslerine uyanmıştım. etrafına baktığımda Rüzgara gülümseyerek bakan bir doktor ve sevinçten havalara uçan bir Rüzgar gördüm.

"Rüzgar noluyor burada? Hem senin benim yanımda ne işin var biz ayrıldık."

Rüzgarın ne kadar yüzü asılsada bana cevap verdi.

"Birincisi bazı ayrılmadık , ikincisi baba oluyorum sende anne."

Bir dakka ben şimdi annemi olucaktım.

"İyide ben hamile olamam ki yani biz o kadar çok yapmadık."

Tövbe tövbe neler diyordum ben öyle.

Rüzgar sırıtıp cevapladı.

"Sabaha kadar yaptık güzelim ve hamile kaldım sen , iki haftalık hamilesin."

Gerçekten anne olucaktım bende herkes gibi.

Aklıma babamın gelmesiyle yüzüm düştü,sol gözümden yaş geldi.

"Niye ağlıyorsun güzelim niye üzüldün?"

Diyip göz yaşlarımı silen adama baktım bana endişeyle bakıyodu şimdi beni ne kadar çok sevdiğini anlamıştım.

"Eğer babam duyarsa hamile olduğumu beni asla affetmez ve bir daha yüzüme bakmaz ben bunu kaldıramam , sen yalandan söylediğinde bile bana orospu dediyse şimdi ne demez."

Rüzgarında yüzü asılmıştı.

"Hemen kötü tarafı düşünme güzelim, iyi tarafı düşün ben baba oluyorum sende anne , hem merak etme ben babanla konuşurum. Ve unutmadan bir daha kendine o ahlaksız kelimeyi söyleme !"

Ama babamın beni affedeceğini düşünmüyorum.

"Rüzgar çıkalım mı artık?"

Doktorun gülümseyip bir şeyler demesiyle bende gülümsedim.

"Ama Zeynep hanım daha bebeğinizin ilk fotoğrafını almadınız yoksa almak istemiyormusuz ve size daha neleri yiyeceğinizi de söylemedim."

Dedi ve makinadan bir fotoğraf çıkartıp verdi fotoğrafa baktığımda küçük bir karalık vardı ve doktor eliyle o karalığı gösterip bebeginiz dedi.

SİYAHIN BEYAZA AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin